آموزش طراحی استراتژیک سطح بازی 2D در Illustrator

Strategically Designing a 2D Game Level in Illustrator

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش Illustrator ، نحوه تنظیم سیستم با استفاده از نمادها و صفحه های هنری را یاد می گیرید تا بتوانید به جای محدودیت ها ، روی هنر تمرکز کنید. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CC 2014. در این آموزش Illustrator ، نحوه تنظیم سیستم با استفاده از نمادها و تخته های هنری را یاد خواهید گرفت تا بتوانید به جای محدودیت ها ، بر روی هنر تمرکز کنید. سخت ترین قسمت ساختن هنر در سطح بازی ، ارائه یک استراتژی است که به شما امکان می دهد هنر بزرگی بسازید و در قسمت فنی قطع کردن ، کار در محدودیت های اندازه و سازگار شدن برای تغییر درخواست ، وقت تلف نکنید. Illustrator ابزاری عالی برای راه اندازی سیستم قبل از شروع کار هنری است - به شما این امکان را می دهد بدون اینکه در تلاش برای ایجاد عملکرد در بازی باشید ، تغییرات گسترده ای را در یک سطح انجام دهید. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CC 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی استراتژیک سطح بازی 2D در Illustrator Strategically Designing a 2D Game Level in Illustrator

  • مرور سطح مورد نیاز Reviewing the Level Requirements

  • ساخت چاپ آبی بر اساس نسبت شخصیت Building the Blue Print Based on Character Proportions

  • برنامه ریزی قرار دادن تعاملی Planning Interactive Placement

  • ایجاد پس زمینه Creating the Backdrop

  • افزودن کوههای کاپ کیک Adding the Cupcake Mountains

  • سفارشی کردن کوههای کیک کوچک Customizing the Cupcake Mountains

  • تکمیل پس زمینه آسمان Completing the Sky Backdrop

  • ساخت تاپینگ های آب نبات Constructing Candy Toppings

  • طراحی ستون های آب نبات راک Sketching the Rock Candy Pillars

  • طراحی ستون های آب نبات Designing the Candy Pillars

  • ساخت ستون های آب نبات Building the Candy Pillars

  • افزودن سیستم عامل ها Adding the Platforms

  • پایان دادن به سیستم عامل ها Finishing the Platforms

  • استفاده از نردبان به عنوان نماد Utilizing the Ladder as a Symbol

  • بررسی پروژه Reviewing the Project

  • صادرات آثار هنری Exporting Artwork

  • ساخت صفحه نامه Making the Spritesheet

نمایش نظرات

آموزش طراحی استراتژیک سطح بازی 2D در Illustrator
جزییات دوره
3h 6m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Grills Michael Grills

تصویرگری مایکل گریلز در کلگری ، آلبرتا ، کانادا واقع شده است. این تجارت در سال 2005 تاسیس شد و از آن زمان مایکل با آژانس های طراحی ، سرمقاله ها ، ناشران ، کارگردانان فیلم و سازندگان بازی از سراسر جهان همکاری می کند و همچنین برای طرفداران تصویرگری هنر می کند. مایکل از کالج هنر و طراحی آلبرتا فارغ التحصیل شد و مستقیماً به Bioware Corp. در ادمونتون رفت و تجربه عملی ساخت RPG های داستانی محور AAA را کسب کرد. هنگامی که خانواده خود را تأسیس کرد ، تصمیم گرفت به خانه خود به کالگری برود تا بتواند بچه هایش را در زادگاهش بزرگ کند. او کار آزاد را آغاز کرد و از کار به عنوان مدیر تولید ، مدیر هنری ، مدیر خلاق و تصویرگر لذت می برد ، بسته به اینکه چه چیزی مورد نیاز است و چگونه در تیم قرار می گیرد. مایکل عاشق همکاری و ایده های بزرگ است.