آموزش برنامه نویسی پیشرفته پایتون: ساخت 10 برنامه OOP

Advanced Python Programming: Build 10 OOP Applications

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: از درون به پایتون مسلط شوید و یاد بگیرید که چگونه هر برنامه پایتون را با استفاده از کلاس های پایتون و OOP به راحتی بسازید! از دنیای اصول پایتون فرار کنید و مهارت های پایتون خود را به سطح حرفه ای ببرید. بر پارادایم نهایی برنامه نویسی شی گرا مسلط شوید. ساخت 10 برنامه پایتون در دنیای واقعی با استفاده از رویکرد برنامه نویسی حرفه ای شی گرا. سه پروژه مستقل پایتون را کامل کنید و راه حل ها را با هم مقایسه کنید. یاد بگیرید که چگونه برنامه های پایتون خود را قبل از نوشتن برنامه ریزی کنید. کد مدولار بسیار سازمان یافته بنویسید. اصول طراحی نرم افزار را هنگام برنامه نویسی در پایتون یاد بگیرید و به کار ببرید. آموزش عیب یابی مشکلات کد با استفاده از دیباگرها. یاد بگیرید که از Git برای ردیابی تغییرات کد خود استفاده کنید. درک عمیقی از نحوه عملکرد پایتون در زیر کاپوت به دست آورید. یاد بگیرید که برنامه های پایتون خود را صیقل دهید تا آنها را برای استفاده کاربران آماده کنید. نقشه های وب پیش بینی آب و هوا را با پایتون ایجاد کنید. ایجاد گزارش های PDF ایجاد و دستکاری تصاویر کامپیوتر و دوربین موبایل خود را کنترل کنید. با پایتون از کامپیوتر یا دوربین موبایل عکس بگیرید و در سرویس های ابری آپلود کنید. ساخت برنامه های وب تعاملی اخبار روزانه را از طریق ایمیل ارسال کنید و ایمیل های خودکار را برنامه ریزی کنید. ساخت API های Python REST. با پایگاه داده های SQL کار کنید. استخراج داده ها از طریق وب scraping. آموزش ایجاد برنامه های رابط کاربری گرافیکی دسکتاپ. آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل مفاهیم هسته پیشرفته پایتون مانند متدهای کلاس، متدهای استاتیک، کلاس های انتزاعی و غیره را بیاموزید. بازسازی کد را یاد بگیرید. راهنمای سبک PEP8 برای کد پایتون را بیاموزید. آموزش ساخت بسته های پایتون پیش نیازها: دانش‌آموزان باید از قبل اصول پایتون را بدانند که متغیرها، اعداد، رشته‌ها، لیست‌ها، توابع، شرطی‌ها و حلقه‌ها هستند.

اگر از قبل اصول پایتون را می‌دانید، این دوره گام بعدی در مسیر یادگیری پایتون شما برای تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس پایتون است. به غیر از یادگیری نحوه کدنویسی مانند یک حرفه ای در پایتون، در این دوره، مهارت های کار با:

را نیز به دست خواهید آورد:
  • Git و GitHub

  • اشکال زدا

  • اصول طراحی نرم افزار

  • نوشتن کد بسیار سازماندهی شده

  • برنامه ریزی کد

  • بازسازی کد

  • پایگاه های داده SQL

  • برنامه های وب

  • برنامه های تلفن همراه

  • برنامه های رومیزی با رابط کاربری گرافیکی

  • خراش دادن وب

  • کارهای خودکار

  • کنترل کامپیوتر و دوربین موبایل با پایتون

  • دریافت خودکار اخبار روزانه

  • ایجاد گزارش های PDF به صورت خودکار

  • ارسال ایمیل های خودکار

  • ساخت Python REST API.

  • ایجاد و انتشار بسته های پایتون

برنامه نویسی در الگوی برنامه نویسی شی گرا حرفه ای را با ساخت ده برنامه کاربردی Python در دنیای واقعی یاد خواهید گرفت. برنامه نویسی شی گرا بهترین راه برنامه نویسی است و شما آن را از ابتدا یاد خواهید گرفت. در پایان دوره، شما استاد پایتون خواهید شد و بدون زحمت هر برنامه پایتون را با استفاده از کد پایتون با کیفیت و سازماندهی شده بسازید. در اینجا 10 برنامه کاربردی Python که در طول دوره خواهید ساخت:

آمده است
  1. بازی هندسه ای که مفاهیم کلاس ها و OOP را معرفی می کند

  2. برنامه ای که به طور خودکار گزارش های PDF تولید می کند

  3. یک برنامه پردازش تصویر

  4. برنامه اشتراک‌گذاری عکس وب‌کم GUI

  5. نسخه برنامه وب از برنامه دوم

  6. یک اسکراپر وب

  7. برنامه ای که اخبار را از طریق ایمیل های خودکار ارسال می کند

  8. یک برنامه وب فرهنگ لغت تعاملی

  9. یک API REST

  10. برنامه وب رزرو سینما

  11. یک بسته پایتون برای پیش بینی آب و هوا

اگر هنوز متقاعد نشده اید، نگاهی به صحبت های دانشجویانی که دوره من را گذرانده اند بیندازید:

"این دوره پایتون را با یک چشم انداز دنیای واقعی آموزش می دهد که نه تنها نحو و قوانین است، بلکه با عمقی که چشمان شما را به نحوه کارکرد پایتون در زندگی روزمره خود باز می کند و در عین حال دانش برنامه نویسی خود را به طور کلی بهبود می بخشد." - پاتریک میلز، ژانویه 2021

"این یک روش کاملاً جدید برای من برای دیدن python است، بله، من اولین دوره برنامه واقعی شما را انجام دادم، اما این یکی مسیر متفاوتی را طی می کند" - Louis Swanepoel، فوریه 2021

"این تنها رویکرد منحصربه‌فرد برای برنامه‌نویسی شی گرا است که من توانستم پیدا کنم. من سعی کرده‌ام ابتدایی‌ترین اصول را یاد بگیرم که OOP "WORKS" چگونه کار می‌کند، اما تاکنون نتوانسته‌ام هیچ کدام را پیدا کنم. این رویکرد تعاملی و منحصر به فرد نشان می دهد که OOP واقعا چگونه کار می کند! من نمی توانم به اندازه کافی بگویم و این دوره را به شدت توصیه می کنم! - جیسون اشلی، ژانویه 2021

دوره را امتحان کنید. اگر آن را دوست ندارید، تحت پوشش 30 روز ضمانت بازگشت وجه Udemy هستید!


سرفصل ها و درس ها

شروع شدن Getting Started

  • چگونه این دوره شما را به یک حرفه ای تبدیل می کند How This Course Will Make You a Pro

  • بهترین IDE پایتون چیست؟ What is the Best Python IDE?

  • منبع IDE IDE Resource

  • آماده کدنویسی Ready to Code

  • کمک گرفتن Getting Help

برنامه 1: بازی هندسه - مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا App 1: Geometry Game - Introduction to Object Oriented Programming

  • یافتن اشیاء در این کد (تخصیص) Find the Objects in This Code (Assignment)

  • عناصر زبان پایتون از نمای عمیق Python Language Elements from a Deep View

  • شیء پایتون چیست؟ What is a Python Object?

برنامه 1: بازی هندسه - ایجاد و استفاده از کلاس های پایتون App 1: Geometry Game - Creating and Using Python Classes

  • نمایش بازی هندسه Geometry Game Demonstration

  • پیدا کردن اشیاء (تکلیف) Find the Objects (Assignment)

  • پاسخ: اشیاء در کد Answer: The Objects in the Code

  • مراحل نوشتن یک برنامه حرفه ای The Steps of Writing a Professional Program

  • ایجاد کلاس پایتون Creating a Python Class

  • ایجاد کلاس Creating a Class

  • استفاده از کلاس Created برای ایجاد اشیا Using the Created Class to Create Objects

  • "خود" چیست؟ What is "self"?

  • اطلاعات بیشتر درباره "خود" More About "self"

  • ایجاد کلاس دیگری Creating Another Class

  • ایجاد روش های کلاس Creating Class Methods

  • روش "__init__" در مقابل. روش های عادی The "__init__" Method Vs. Normal Methods

  • اضافه کردن یک روش "فاصله" (تکلیف) Add a "distance" Method (Assignment)

  • پاسخ: روش اضافه کردن فاصله Answer: Adding a "distance" Method

  • اضافه کردن یک روش Adding a Method

  • اضافه کردن یک روش دیگر Adding One More Method

برنامه 1: بازی هندسه - بیشتر با کلاس ها تمرین کنید App 1: Geometry Game - More Practice with Classes

  • ایجاد کلاس دوم برای برنامه ما Creating a Second Class for our Program

  • بسته بندی چیزها Wrapping Things Up

  • اضافه کردن یک ویژگی جدید به برنامه (تکالیف) Add a New Feature to the Program (Assignment)

  • پاسخ: افزودن یک ویژگی جدید به برنامه Answer: Adding a New Feature to the Program

  • بهبود کد Code Improvement

ابزارها و تکنیک‌ها 1: راه‌اندازی PyCharm و دایرکتوری‌ها برای برنامه‌های بعدی Tools & Techniques 1: Setting up PyCharm and Directories for the Next Apps

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • نصب PyCharm در ویندوز Installing PyCharm on Windows

  • نصب PyCharm در مک Installing PyCharm on Mac

  • نصب PyCharm در لینوکس Installing PyCharm on Linux

  • نحوه استفاده از PyCharm How to Use PyCharm

  • [مهم] منابع فایل و کتابخانه های پایتون [IMPORTANT] File Resources and Python Libraries

برنامه 1: بازی هندسه - وراثت App 1: Geometry Game - Inheritance

  • بیان مسأله Problem Statement

  • بررسی کد Investigating the Code

  • ارث بردن از کلاس Rectangle Inheriting from the Rectangle Class

  • اضافه کردن روش ها به کلاس کودک Adding Methods to the Child Class

  • بسته بندی چیزها Wrapping Things Up

  • ارث بردن از کلاس Point Inheriting from the Point Class

  • وراثت را تمرین کنید Practice Inheritance

برنامه 2: اشتراک گذاری صورت حساب همتایان - فاز برنامه ریزی App 2: Flatmates' Bill Sharing - Planning Phase

  • نصب کتابخانه ها برای برنامه 2 Installing the Libraries for App 2

  • پیش نمایش برنامه The Flatmates Bill Preview of The Flatmates' Bill App

  • نمایش یک اپلیکیشن Showcasing an App

  • برنامه ریزی اپلیکیشن Planning the App

  • نوشتن کلاس های خالی Writing the Empty Classes

  • توجه داشته باشید Note

برنامه 2: اشتراک گذاری صورت حساب همتایان - مرحله اجرا App 2: Flatmates' Bill Sharing - Implementation Phase

  • اجرای روش «پرداخت». Implementing the "pays" Method

  • نکته PyCharm PyCharm Tip

  • تولید یک سند PDF Generating a PDF Document

  • اجرای روش «تولید» Implementing the "generate" Method

  • صیقل دادن کد Polishing the Code

  • افزودن تصویر به سند PDF Adding an Image to the PDF Document

  • تغییر فونت متن PDF Changing the PDF Text Font

  • مشاهده خودکار یک فایل PDF Automatically View a PDF File

برنامه 2: اشتراک گذاری صورتحساب Flatmates - ساختن یک رابط کاربری App 2: Flatmates' Bill Sharing - Building a User Interface

  • سه نوع رابط Three Kinds of Interfaces

  • ساخت یک CLI - تابع ورودی Building a CLI - The Input Function

  • اجرای بقیه توابع ورودی Implementing the Rest of the Input Functions

  • سازماندهی کد Organizing the Code

  • سازماندهی فایل ها Organizing the Files

برنامه 2: لایحه Flatmates - استقرار برنامه (اختیاری) App 2: Flatmates' Bill - Deploying the App (Optional)

  • توجه داشته باشید Note

  • "استقرار" به چه معناست What Does "Deploying" Mean

  • راه اندازی محیط استقرار Setting up the Deployment Environment

  • آپلود فایل های پروژه Uploading the Project Files

  • به اشتراک گذاری برنامه Sharing the App

  • درخواست ویژگی از کاربران Feature Requests from Users

  • آپلود فایل ها در فضای ابری Uploading Files to the Cloud

  • اجرای تغییر در برنامه Implementing the Change in the App

  • بارگذاری تغییرات در تولید Uploading the Changes to Production

تمرینات OOP OOP Exercises

  • اب Water

  • نکته: کد سخت نگیرید Tip: Don't Hard Code

  • سیاره تیر Mercury

  • موضوع Matter

برنامه 3: Math Painter - ایجاد تصاویر App 3: Math Painter - Creating Images

  • نصب کتابخانه ها برای برنامه 3 Installing the Libraries for App 3

  • پیش نمایش برنامه Math Painter Preview of the Math Painter App

  • Python چگونه تصاویر را مدیریت می کند How Python Handles Images

  • ایجاد یک تصویر از هیچ Creating an Image out of Nothing

  • رسم اشکال در تصویر Drawing Shapes in the Image

برنامه 3: نقاش ریاضی - فاز برنامه ریزی App 3: Math Painter - Planning Phase

  • برنامه ریزی اپلیکیشن Planning the App

  • ایجاد کلاس های خالی Creating the Empty Classes

برنامه 3 - نقاش ریاضی - پیاده سازی روش ها App 3 - Math Painter - Implementing the Methods

  • پیاده سازی روش ها Implementing the Methods

برنامه 3: Math Painter - ساختن رابط کاربری App 3: Math Painter - Building the User Interface

  • ساخت رابط CLI Building the CLI Interface

مقدمه ای بر کیوی Introduction to Kivy

  • نصب کتابخانه ها برای برنامه 4 Installing the Libraries for App 4

  • برنامه مقدماتی چگونه به نظر می رسد How the Introductory App Looks Like

  • چهار شیء اصلی کیوی The Four Main Objects of Kivy

  • ساخت Frontend Building the Frontend

  • تغییر اندازه ابزارک ها Changing the Size of the Widgets

  • تنظیم یک تصویر به صورت پویا Setting an Image Dynamically

  • گرفتن یک تصویر از وب با یک پرس و جو جستجو Getting an Image from the Web Given a Search Query

  • دانلود تصویر از URL Downloading an Image from a URL

  • پیاده سازی عملکرد جستجوی تصویر Implementing the Search Image Functionality

  • بهترین شیوه های کدنویسی Best Coding Practices

برنامه 4: اشتراک‌گذار عکس وب‌کم - فاز برنامه‌ریزی App 4: Webcam Photo Sharer - Planning Phase

  • پیش نمایش برنامه Webcam Photo Sharer Preview of the Webcam Photo Sharer App

  • توجه داشته باشید Note

  • ایجاد کلاس های خالی Creating the Empty Classes

  • طراحی Frontend Designing the Frontend

  • طراحی انواع شی Designing the Object Types

  • ایجاد کلاس های خالی Creating the Empty Classes

برنامه 4: اشتراک‌گذار عکس وب‌کم - صفحه دوربین App 4: Webcam Photo Sharer - The Camera Screen

  • ایجاد صفحه دوربین Creating the Camera Screen

  • راه اندازی دوربین Starting the Camera

  • توقف دوربین Stopping the Camera

  • L4 - گرفتن عکس از دوربین L4 - Capturing a Photo from the Camera

برنامه 4: Webcam Photo Sharer - The Image Screen App 4: Webcam Photo Sharer - The Image Screen

  • ساخت صفحه تصویر Building the Image Screen

  • نمایش تصویر در تصویر صفحه Showing the Image in the Screen Image

  • آپلود و ایجاد پیوند قابل اشتراک گذاری فایل تصویر Uploading and Creating a Sharable Link of the Image File

  • پیاده سازی دکمه لینک کپی Implementing the Copy Link Button

  • اجرای دکمه Open Link Implementing the Open Link Button

برنامه 4: اشتراک‌گذار عکس وب‌کم - بهبود ظاهر برنامه App 4: Webcam Photo Sharer - Improving the Appearance of the App

  • بهبود اندازه ویجت ها Improving the Size of the Widgets

  • تغییر رنگ و شکل دکمه ها Changing the Color and Shape of the Buttons

  • تغییر رنگ پس زمینه برنامه Changing the App Background Color

برنامه 5: برنامه وب بیل Flatmates - فاز برنامه ریزی App 5: Flatmates' Bill Web App - Planning Phase

  • نصب کتابخانه ها برای برنامه 5 Installing the Libraries for App 5

  • برنامه درباره چه چیزی است What the App Is About

  • طراحی اپلیکیشن وب The Design of the Webapp

  • نوشتن کلاس های خالی Writing the Empty Classes

  • کلاس ها The Classes

  • نوشتن کلاس های خالی Writing the Empty Classes

برنامه 5: برنامه وب بیل Flatmates - فاز پیاده سازی App 5: Flatmates' Bill Web App - Implementation Phase

  • پیاده سازی صفحه اصلی Implementing the Home Page

  • تکمیل صفحه اصلی Completing the Home Page

  • اجرای صفحه فرم لایحه Implementing the Bill Form Page

  • پیاده سازی فرم وب Implementing the Web Form

  • اجرای دکمه ارسال فرم Implementing the Form Submit Button

  • پردازش داده های کاربر Processing the User Data

  • داده های پیش فرض برای ویجت های ورودی Default Data for the Input widgets

  • تکمیل صفحه نتایج Completing the Results page

برنامه 5: برنامه وب بیل Flatmates - جذاب کردن برنامه از نظر بصری App 5: Flatmates' Bill Web App - Making the App Visually Appealing

  • ایجاد و پیوند دادن فایل CSS Creating and Linking the CSS File

  • تکمیل تغییرات بصری Completing the Visual Changes

برنامه 5: برنامه وب بیل Flatmates - استقرار برنامه App 5: Flatmates' Bill Web App - Deploying the App

  • استقرار برنامه در سرورهای Python Anywhere Deploying the App on the Python Anywhere Servers

برنامه 5: برنامه وب بیل Flatmates - بهبود برنامه App 5: Flatmates' Bill Web App - App Improvements

  • نمایش نتایج در زیر فرم Showing the Results Under the Form

برنامه 6: برنامه کالری - فاز برنامه ریزی App 6: Calories App - Planning Phase

  • نصب کتابخانه ها برای برنامه 6 Installing the Libraries for App 6

  • پیش نمایش برنامه کالری Preview of the Calories App

  • برنامه ریزی اپلیکیشن Planning the App

  • کلاس های خالی The Empty Classes

برنامه 6: برنامه کالری - بخش خراش وب App 6: Calories App - The Web Scraping Part

  • ایجاد درخواست URL با پایتون Making a URL Request with Python

  • استخراج مقدار دما از صفحه وب Extracting the Temperature Value from the Webpage

برنامه 6: برنامه فلاسک کالری - پیاده سازی روش ها App 6: Calories Flask App - Implementing The Methods

  • اجرای کلاس کالری Implementing the Calorie Class

  • اجرای کلاس دما Implementing the Temperature Class

  • پیاده سازی کلاس های فلاسک Implementing the Flask Classes

ابزار و تکنیک 2: نوشتن کد قابل خواندن Tools & Techniques 2: Writing Readable Code

  • معرفی Introduction

  • راهنمای سبک PEP 8 چیست؟ What is the PEP 8 Style Guide?

  • رهنمودهای PEP 8 PEP 8 Guidelines

ابزارها و تکنیک ها 3: اشکال زدایی یک برنامه Tools & Techniques 3: Debugging a Program

  • معرفی Introduction

  • مراحل اجرای برنامه در زیر سرپوش Program Execution Phases Under the Hood

  • فاز تجزیه و خطاهای نحوی The Parsing Phase and Syntax Errors

  • استثناها Exceptions

  • ردیابی با خطاهای متعدد Tracebacks with Multiple Errors

  • اشکال زدایی با توابع چاپ Debugging with Print Functions

  • با استفاده از ابزار Debugger Using the Debugger Tool

  • دکمه های Step Into My Code و Step Over The Step Into My Code and Step Over Buttons

برنامه 7: ایمیل های خودکار - مرحله برنامه ریزی App 7: Automated Emails - Planning Phase

  • نصب کتابخانه ها برای برنامه 7 Installing the Libraries for App 7

  • پیش نمایش برنامه ایمیل های خودکار Preview of the Automated Emails App

  • برنامه ریزی اپلیکیشن Planning the App

  • نوشتن کلاس های خالی Writing the Empty Classes

برنامه 7: ایمیل های خودکار - دریافت اخبار با پایتون App 7: Automated Emails - Getting News With Python

  • دریافت همه اخبار امروز Getting All the News of Today

  • دریافت اخبار برای تاریخ های خاص Getting News for Certain Dates

  • دریافت یک خبر خاص Getting a Particular News

  • ساخت رشته ای از عناوین و آدرس های خبری Constructing a String of News Titles and Urls

  • پیاده سازی کلاس خبر Implementing the News Feed Class

برنامه 7: ایمیل های خودکار - ارسال ایمیل App 7: Automated Emails - Sending out Emails

  • آماده سازی ابزار Preparing the Tools

  • ارسال یک ایمیل واحد Sending a Single Email

  • ارسال ایمیل دسته ای Sending Batch Emails

  • مهر زمانی پویا برای امروز و دیروز Dynamic Timestamps for Today and Yesterday

  • اجرای کد در زمان معین Running the Code at a Certain Time

ابزار و تکنیک 4: بازآفرینی کد Tools & Techniques 4: Code Refactoring

  • Refactoring کد چیست؟ What is Code Refactoring?

  • بازسازی کد ما Refactoring Our Code

ابزارها و تکنیک ها 5.1: Git: Git چیست؟ Tools & Techniques 5.1: Git: What is Git?

  • گیت چیست؟ What is Git?

  • مزایای Git Illustrated The Benefits of Git Illustrated

ابزارها و تکنیک ها 5.2: Git: کار با Local Repo Tools & Techniques 5.2: Git: Working with the Local Repo

  • ایجاد یک پروژه PyCharm با Git-Enabled Creating a Git-Enabled PyCharm Project

  • اضافه و متعهد شوید Add and Commit

  • تاریخچه را متعهد شوید Commit History

  • Git Reset Git Reset

  • Git Revert Git Revert

  • فایل های بدون نسخه و .gitignore Unversioned Files and .gitignore

ابزارها و تکنیک‌ها 5.3: Git: کار با Repo Repo (GitHub) Tools & Techniques 5.3: Git: Working with the Remote Repo (GitHub)

  • فشار دادن تغییرات به GitHub Pushing the Changes to GitHub

  • شبیه سازی یک مخزن GitHub Cloning a GitHub Repository

  • با استفاده از فایل "requirements.txt". Using the "requirements.txt" File

برنامه 8: برنامه وب و API دیکشنری فوری - مرحله برنامه ریزی App 8: Instant Dictionary Web App & API - Planning Phase

  • نصب کتابخانه ها برای برنامه 8 Installing the Libraries for App 8

  • برنامه ریزی اپلیکیشن Planning the App

  • ایجاد کلاس های خالی Creating the Empty Classes

برنامه 8: Instant Dictionary Web App & API - پیاده سازی کلاس تعریف App 8: Instant Dictionary Web App & API - Implementing the Definition Class

  • پیاده سازی کلاس تعریف Implementing the Definition Class

برنامه 8: Instant Dictionary Web App & API - Interactive Webpage Frontend App 8: Instant Dictionary Web App & API - Interactive Webpage Frontend

  • آنچه ما خواهیم ساخت What We Will Build

  • یک صفحه وب پایه A Basic Webpage

  • سبک دادن به صفحه وب Styling the Webpage

  • افزودن اجزای بیشتر به صفحه وب Adding More Components to the Webpage

  • قرار دادن اجزا در یک شبکه Putting Components in a Grid

  • رسیدگی به رویدادها Handling Events

  • رویدادهای بیشتر ماوس More Mouse Events

  • با استفاده از رابط کوازار Using the Quasar Interface

برنامه 8: Instant Dictionary Web App & API - ساخت برنامه های وب OOP App 8: Instant Dictionary Web App & API - Making OOP Web Apps

  • مشکل ساختار پروژه فعلی The Problem with the Current Project Structure

  • ساخت صفحه درباره Making the About Page

  • نکته: وراثت در مقابل ترکیب Tip: Inheritance vs. Composition

  • ساخت صفحه اصلی Making the Home page

  • ساخت صفحه دیکشنری Making the Dictionary Page

  • بمب ساعتی در کد Time Bomb in the Code

  • دریافت خروجی در بخش Output Getting Output in the Output Div

  • دریافت تعاریف در جعبه خروجی Getting the Definitions in the Output Box

  • دریافت خروجی فوری Getting Output Instantly

برنامه 8: Instant Dictionary Web App & API - ساخت منوی پیمایش App 8: Instant Dictionary Web App & API - Making the Navigation Menu

  • هدف این بخش The Goal of This Section

  • ساخت Layout Making the Layout

  • افزودن آیتم های منو Adding the Menu Items

  • ساخت کلاس Layout پیش فرض Making a Default Layout class

  • ساخت مسیرها به صورت خودکار Making the Routes Automatic

  • ایجاد کلاس انتزاعی Creating an Abstract Class

برنامه 9: Instant Dictionary API - درک یک API App 9: Instant Dictionary API - Understanding an API

  • نصب کتابخانه ها برای برنامه 9 Installing the Libraries for App 9

  • درک یک API Understanding an API

برنامه 9: Instant Dictionary API - ساختن API App 9: Instant Dictionary API - Building the API

  • دریافت درخواست Getting the Request

  • تعاریف به عنوان پاسخ API Definitions as API response

  • بازگرداندن یک پاسخ JSON Returning a JSON Response

  • نوشتن اسناد API Writing the API Documentation

برنامه 9: Instant Dictionary API - با استفاده از API App 9: Instant Dictionary API - Using the API

  • با استفاده از API Using the API

ابزار و تکنیک 6: پایگاه های داده Tools & Techniques 6: Databases

  • پایگاه داده چیست و چرا از آن استفاده کنیم؟ What is a Database and Why Use it?

  • ایجاد یک پایگاه داده و یک جدول در DB Viewer Creating a Database and a Table in DB Viewer

  • افزودن رکورد در DB Viewer Adding Records in DB Viewer

  • ایجاد جدول پایگاه داده با پایتون Creating a Database Table with Python

  • درج رکوردها در جدول Inserting Records to a Table

  • انتخاب رکوردها Selecting Records

  • به روز رسانی سوابق Updating Records

  • حذف رکوردها Deleting Records

  • پارامترهای پرس و جو Query Parameters

اپلیکیشن 10: اپلیکیشن رزرو سینما - فاز برنامه ریزی App 10: Cinema Booking App - Planning Phase

  • نصب کتابخانه ها برای برنامه 10 Installing the Libraries for App 10

  • پیش نمایش اپلیکیشن رزرو سینما Preview of the Cinema Booking App

  • برنامه ریزی اپلیکیشن Planning the App

  • برنامه ریزی اپلیکیشن Planning the App

اپلیکیشن 10: اپلیکیشن رزرو سینما – فاز اجرا App 10: Cinema Booking App - Implementation Phase

  • کلاس های خالی The Empty Classes

  • کلاس های خالی The Empty Classes

  • کد کامل The Complete Code

برنامه 11 (پاداش): ایجاد بسته پیش بینی آب و هوا App 11 (Bonus): Creating a Weather Forecast Package

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • نسخه ی نمایشی بسته Demo of the Package

  • ساختار کتابخانه The Library Structure

  • آماده سازی داده های ورودی Preparing the Input Data

  • ایجاد کلاس آب و هوا Creating the Weather Class

  • دریافت پیش بینی آب و هوا توسط مختصات Getting Weather Forecast by Coordinates

  • افزایش خطاها زمانی که استدلال ها تصویب نمی شوند Raising Errors When Arguments Are Not Passed

  • پاک کردن داده ها Cleaning the Data

  • ارائه داده های آب و هوای ساده شده Providing Simplified Weather Data

  • افزایش خطاها زمانی که داده ها نادرست هستند Raising Errors When Data Are Incorrect

  • افزودن اسناد به کتابخانه شما Adding Docs to Your Library

  • آماده سازی و تست کتابخانه Preparing and Testing the Library

  • بارگذاری کتابخانه در PyPi Uploading the Library to PyPi

  • ایجاد و آپلود تغییر بسته Making and Uploading a Package Change

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی پیشرفته پایتون: ساخت 10 برنامه OOP
جزییات دوره
23 hours
229
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
23,795
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Ardit Sulce
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ardit Sulce Ardit Sulce

برنامه نویس پایتون بنیانگذار و نویسنده، PythonHow.