لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش اصل برای طراحی UX (2019)
Principle for UX Design (2019)
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
اصل MAC یک ابزار نمونه اولیه UX مبتنی بر Macintosh است که طراحی شده است تا ایده های طراحی خود را به زندگی برساند. در این دوره، پیوستن به مربی تام سبز به عنوان او نشان می دهد که چگونه برای ایجاد نمونه های تعاملی برای گوشی های هوشمند، قرص، و رایانه های رومیزی با اصل. تکنیک ها فراتر از فریم های ایستا یا طرح ها هستند؛ با اصل، نمونه اولیه شما تبدیل به پویا تر، با حرکت و تعامل می شود. در طول راه، یاد بگیرید چگونه به واردات دارایی ها، لایه های محصول و ماسک، و استفاده از جدول زمانی و رانندگان اصل. فصل نهایی این دوره شامل نمونه هایی از پروژه های نمونه اولیه دنیای واقعی، از جمله انیمیشن Preloader، یک انیمیشن کارت، یک پخش کننده ویدئویی و یک UI اپل است.
اهداف یادگیری
افزودن محتوا به تابلوهای هنری جدید
ایجاد اولین انیمیشن اصل خود
مدیریت جدول زمانی اصل
متحرک سازی با فریم های کلیدی و درایورها
استفاده از دارایی های فتوشاپ و Sketch
نقاب زدن و برش زدن
ایجاد یک رابط کاربری Apple Watch
ایجاد یک پخش کننده ویدیو
سرفصل ها و درس ها
معرفی اصل
Introducing Principle
اصل چیست؟
What is Principle?
1. شروع کار با اصل
1. Getting Started with Principle
بررسی رابط اصل
Review of the Principle interface
بیشتر از رابط اصل
More of the Principle interface
ایجاد و افزودن تابلوهای هنری
Creating and adding artboards
افزودن محتوا به صفحه هنری
Adding content to an artboard
افزودن و قالب بندی متن
Adding and formatting text
اولین انیمیشن خود را ایجاد کنید
Create your first animation
کار خود را آزمایش و به اشتراک بگذارید
Test and share your work
2. استفاده از جدول زمانی اصل
2. Using the Principle Timeline
درک جدول زمانی
Understanding the timeline
اضافه کردن فریم های کلیدی و مدت زمان
Adding keyframes and durations
با استفاده از ویژگی تخفیف
Using the easing feature
مسیرهای حرکت
Motion paths
یک رابط tabbed ایجاد کنید
Create a tabbed interface
محتوای قابل پیمایش ایجاد کنید
Create scrollable content
3. استفاده از درایورهای اصلی
3. Using the Principle Drivers
بررسی اجمالی کانال درایور
Overview of Driver Channel
رانندگان را محدود کنید
Constrain drivers
درایورهای تعاملی
Interactive drivers
صفحه بندی
Paging
رانندگان و صفحه بندی
Drivers and paging
4. مدیریت محتوا در اصل
4. Managing Content in Principle
کاری که اصل انجام نمی دهد
What Principle doesn't do
در فتوشاپ دارایی ایجاد کنید
Create assets in Photoshop
در Sketch دارایی ایجاد کنید
Create assets in Sketch
وارد کردن Artboard های Sketch
Import Sketch artboards
تخته های هنری Figma را وارد کنید
Import Figma artboards
معلم ، نویسنده ، استاد
تام گرین یک معلم ، نویسنده و استاد در دانشکده فناوری هامبر کالج فناوری اطلاعات است.
تام نویسنده بیش از 12 کتاب فلش و گرافیک حرکتی است ، از جمله آخرین بنیاد Adobe Edge Animate ، برای دوستان ED. تام همچنین یکی از اعضای گروه بین المللی Adobe Education Leaders و یکی از اعضای قدیمی گروه Adobe Community Professionals است. وی جلساتی را در موضوعات مختلف ، از ویدیوی فلش گرفته تا هنر داستان نویسی تعاملی ، در کنفرانس های مختلف بین المللی از جمله Adobe MAX ، FITC ، NAB و D2WC برگزار کرده است. تام همچنین در جامعه آموزشی فعال است و به طور منظم در سمینارهای سراسر چین و آمریکای شمالی به دانشجویان و اساتید سخنرانی می کند و در تعدادی از کنفرانس های آموزشی سخنرانی کرده است ، از جمله کنفرانس Sloan-C/MERLOT Emerging Technologies و DELS Forum که توسط دانشگاه پشتیبانی می شود ویسکانسین
نمایش نظرات