آموزش Baking Light Maps برای محیط های بازی در Maya و mental ray

Baking Light Maps for Game Environments in Maya and mental ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش با پخت نقشه های لایت و ترکیب آنها برای محیط های بازی آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011, Photoshop CS5.در این آموزش با پخت نقشه های نور و ترکیب آنها برای محیط های بازی آشنا می شوید. شما یاد خواهید گرفت که نقشه های نوری را برای محیط هر پروژه ایجاد کنید، یا انسداد محیط را در هندسه ما ایجاد کنید. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه کنترل بیشتری بر رنگ و کیفیت نورپردازی خود با رندر کردن پاس ها، ترکیب آنها و ایجاد تغییراتی با دست در حین حرکت به دست آوریم. سپس ما قادر خواهیم بود نور خود را در صفحه نمایش زمان واقعی مایا ببینیم، آن را 360 درجه بچرخانیم و آن را در هر زاویه ای سریع و آسان مشاهده کنیم.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Baking Light Maps برای محیط های بازی در Maya و mental ray Baking Light Maps for Game Environments in Maya and mental ray

  • انتخاب یک آسمان و ایجاد گنبد آسمانی ما Choosing a Sky and Creating Our Sky Dome

  • شکستن صحنه Breaking Down the Scene

  • ایجاد چیدمان های UV و مجموعه های متعدد Creating UV Layouts and Multiple Sets

  • اختصاص ست های پخت Assigning Bake Sets

  • مجوزهای انسداد محیطی Ambient Occlusion Passes

  • نور مستقیم و بیک سایه ها Direct Light and Bake Shadows

  • پخت نور جهانی با استفاده از اشعه ذهنی Baking Global Illumination Using mental ray

  • Baking Final Gather with mental ray Baking Final Gather with mental ray

  • پخت راس به هندسه Baking Vertex to Geometry

  • ترکیب نقشه های نور با استفاده از فتوشاپ Compositing Light Maps Using Photoshop

  • نمایش نور در زمان واقعی Displaying Real-time Lighting

نمایش نظرات

آموزش Baking Light Maps برای محیط های بازی در Maya و mental ray
جزییات دوره
1h 42m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gabriel Betancourt Gabriel Betancourt

A. Gabriel Betancourt بیش از 9 سال پیش کار در صنعت گرافیک کامپیوتری را آغاز کرد و تجربیات و استعدادهای خود را در بازی‌ها، موزیک ویدیوها و آگهی‌های تبلیغاتی به اشتراک گذاشته است. او در حال حاضر با Monarch Games، یک شرکت استارت آپی برای بازار موبایل کار می کند. قبل از آن، او هنرمند ارشد نورپردازی در اکتیویژن در مجموعه‌های پردرآمد Call of Duty برای Black Ops، World At War، Nazi Zombies و Zombietron بود. تجربه قبلی او شامل نورپردازی و مواد در Tomb Raider: Underworld برای Eidos now SquareEnix، Sony's Lair (برای PS3) و Legend of Spyro: A New Beginning (برای PS2) بود. گابریل از سال 1999 تا 2005 استودیو MindJuiceCG را تأسیس کرد و در آن کار کرد، جایی که استوری‌برد برای پروژه‌های تجاری ایجاد کرد و آهنگ‌سازی نور برای Bacardi، NBC، Univision، SBS، و FIFA World Cup Soccer، و همچنین موزیک ویدیو برای گروه راک پنجشنبه طراحی کرد. .