آموزش ازدحام جمعیت در هودینی 15

Crowds in Houdini 15

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره یاد می گیریم که چگونه یک شبیه سازی جمعی پیچیده در هودینی با افکت های ragdoll راه اندازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15. در این دوره آموزشی، نحوه راه اندازی یک شبیه سازی جمعی پیچیده در هودینی با افکت های ragdoll را یاد خواهیم گرفت. ما با تنظیم عوامل خود شروع می کنیم و شروع به استفاده از انیمیشن های سفارشی می کنیم. در طول مسیر، ما چندین رفتار برای جمعیت خود ایجاد می کنیم و حالت ها، محرک ها و انتقال ها را تنظیم می کنیم. در پایان این دوره، شما یک صحنه جمعی کاملاً فعال با صدها عامل، افکت های ragdoll و سفارشی سازی در زمان رندر با استفاده از شیوه نامه خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ازدحام جمعیت در هودینی 15 Crowds in Houdini 15

  • تنظیم کاراکتر برای جمعیت Character Setup for Crowds

  • پخت عوامل و انیمیشن ها به صورت کلیپ Baking the Agents and the Animations as Clips

  • نمای کلی صحنه و تنظیم Scene Overview and Setup

  • ایجاد قرارگیری رویه ای قایق ها Creating Procedural Placement of the Boats

  • انیمیشن اضافی برای قایق ها Additional Animation for the Boats

  • راه اندازی Agents با استفاده از Crowd Source Setting up the Agents Using Crowd Source

  • ایجاد شبکه شبیه سازی جمعیت Creating the Crowd Simulation Network

  • جابجایی ماموران با قایق ها Moving the Agents with the Boats

  • کشف نیروهای هدایت کننده Discovering Steer Forces

  • ایجاد حالت سوم Creating a Third State

  • بهینه سازی عملکرد Optimizing the Performance

  • راه اندازی موانع Setting up Obstacles

  • ایجاد رفتار پوششی Creating the Taking Cover Behavior

  • جابجایی به حالت خمیده Switching to the Crouch State

  • تنظیم یک ویژگی زندگی سفارشی Setting up a Custom Life Attribute

  • منجمد کردن انیمیشن در یک ایالت Freezing the Animation Within a State

  • افزودن افکت های Ragdoll Adding Ragdoll Effects

  • شکستن محدودیت های عوامل Ragdoll Breaking Constrains of the Ragdoll Agents

  • به ارث بردن سرعت Inheriting the Velocity

  • راه اندازی Defenders Setting up the Defenders

  • ایجاد رفتار پرتاب نارنجک Creating the Grenade Throw Behavior

  • افزودن انفجارهای رویه ای Adding Procedural Explosions

  • استفاده از انفجار برای ایجاد افکت های Ragdoll Using the Explosion to Trigger the Ragdoll Effects

  • نهایی کردن انفجار Ragdoll Finalizing the Ragdoll Explosions

  • بررسی همه عوامل و برخی از ترفندهای نهایی Reviewing All Agents and Some Final Tweaks

  • استفاده از Stylesheets برای تنوع بیشتر Using Stylesheets for More Variety

نمایش نظرات

آموزش ازدحام جمعیت در هودینی 15
جزییات دوره
4h 9m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
15
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andreas Giesen Andreas Giesen

آندریاس به عنوان سرپرست FX در RISE | کار می کند Visual Effect Studios با آخرین اعتبار وی از جمله Captain America: Civil War. او یکی از چاقوهای ارتش RISE سوئیس به حساب می آید که می تواند شلیک کند ، هرچقدر هم پیچیده باشد ، از کانسپت از طریق مسدود کردن ، روشنایی ، سایه زدن ، و رندر تا نهایی با این حال ، تمرکز او البته شبیه سازی FX است - مهم نیست که این مایعات ، جمعیت ، سیم کارت های بدن سخت یا ابزارهای خط لوله است که به تسهیل کارهای استاندارد برای سایر هنرمندان کمک می کند. آخرین کار او همچنین شامل انتقام جویان: عصر اولترون ، فیلم مرد The Guy Ritchie از U.N.C.L.E و در حال حاضر جیم باتن است.