لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ازدحام جمعیت در هودینی 15
Crowds in Houdini 15
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این دوره یاد می گیریم که چگونه یک شبیه سازی جمعی پیچیده در هودینی با افکت های ragdoll راه اندازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15. در این دوره آموزشی، نحوه راه اندازی یک شبیه سازی جمعی پیچیده در هودینی با افکت های ragdoll را یاد خواهیم گرفت. ما با تنظیم عوامل خود شروع می کنیم و شروع به استفاده از انیمیشن های سفارشی می کنیم. در طول مسیر، ما چندین رفتار برای جمعیت خود ایجاد می کنیم و حالت ها، محرک ها و انتقال ها را تنظیم می کنیم. در پایان این دوره، شما یک صحنه جمعی کاملاً فعال با صدها عامل، افکت های ragdoll و سفارشی سازی در زمان رندر با استفاده از شیوه نامه خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ازدحام جمعیت در هودینی 15
Crowds in Houdini 15
تنظیم کاراکتر برای جمعیت
Character Setup for Crowds
پخت عوامل و انیمیشن ها به صورت کلیپ
Baking the Agents and the Animations as Clips
نمای کلی صحنه و تنظیم
Scene Overview and Setup
ایجاد قرارگیری رویه ای قایق ها
Creating Procedural Placement of the Boats
انیمیشن اضافی برای قایق ها
Additional Animation for the Boats
راه اندازی Agents با استفاده از Crowd Source
Setting up the Agents Using Crowd Source
ایجاد شبکه شبیه سازی جمعیت
Creating the Crowd Simulation Network
جابجایی ماموران با قایق ها
Moving the Agents with the Boats
کشف نیروهای هدایت کننده
Discovering Steer Forces
ایجاد حالت سوم
Creating a Third State
بهینه سازی عملکرد
Optimizing the Performance
راه اندازی موانع
Setting up Obstacles
ایجاد رفتار پوششی
Creating the Taking Cover Behavior
جابجایی به حالت خمیده
Switching to the Crouch State
تنظیم یک ویژگی زندگی سفارشی
Setting up a Custom Life Attribute
منجمد کردن انیمیشن در یک ایالت
Freezing the Animation Within a State
افزودن افکت های Ragdoll
Adding Ragdoll Effects
شکستن محدودیت های عوامل Ragdoll
Breaking Constrains of the Ragdoll Agents
به ارث بردن سرعت
Inheriting the Velocity
راه اندازی Defenders
Setting up the Defenders
ایجاد رفتار پرتاب نارنجک
Creating the Grenade Throw Behavior
افزودن انفجارهای رویه ای
Adding Procedural Explosions
استفاده از انفجار برای ایجاد افکت های Ragdoll
Using the Explosion to Trigger the Ragdoll Effects
نهایی کردن انفجار Ragdoll
Finalizing the Ragdoll Explosions
بررسی همه عوامل و برخی از ترفندهای نهایی
Reviewing All Agents and Some Final Tweaks
استفاده از Stylesheets برای تنوع بیشتر
Using Stylesheets for More Variety
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
آندریاس به عنوان سرپرست FX در RISE | کار می کند Visual Effect Studios با آخرین اعتبار وی از جمله Captain America: Civil War. او یکی از چاقوهای ارتش RISE سوئیس به حساب می آید که می تواند شلیک کند ، هرچقدر هم پیچیده باشد ، از کانسپت از طریق مسدود کردن ، روشنایی ، سایه زدن ، و رندر تا نهایی با این حال ، تمرکز او البته شبیه سازی FX است - مهم نیست که این مایعات ، جمعیت ، سیم کارت های بدن سخت یا ابزارهای خط لوله است که به تسهیل کارهای استاندارد برای سایر هنرمندان کمک می کند. آخرین کار او همچنین شامل انتقام جویان: عصر اولترون ، فیلم مرد The Guy Ritchie از U.N.C.L.E و در حال حاضر جیم باتن است.
نمایش نظرات