آموزش وارد کردن و رندر کردن یک محیط سبک در موتور آنریل

Importing and Rendering a Stylized Environment in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، نحوه وارد کردن و رندر کردن یک محیط سبک در Unreal Engine 4 را یاد می گیریم. با ایجاد برخورد برای مش خود شروع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015, Photoshop CC 2014, Unreal Engine 4.8.2. در این آموزش نحوه وارد کردن و رندر کردن یک محیط سبک در Unreal Engine 4 را یاد می گیریم. با ایجاد برخورد برای مش خود شروع می کنیم. سپس به سراغ Unreal می رویم، جایی که مواد و نورپردازی را برای صحنه خود ایجاد می کنیم. در پایان این آموزش، می توانید محیط های خود را به طور موثر و کارآمد وارد Unreal Engine کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Photoshop CC 2014، Unreal Engine 4.8.2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

وارد کردن و رندر کردن یک محیط سبک در موتور آنریل Importing and Rendering a Stylized Environment in Unreal Engine

  • ایجاد برخورد Creating Collision

  • ایجاد بافت برای UE4 Creating Textures for UE4

  • در حال آماده سازی پروژه UE4 Preparing UE4 Project

  • ایجاد مواد اولیه Creating Basic Material

  • ایجاد پارامترها در مواد غیر واقعی Creating Parameters in Unreal Material

  • افزودن اصلاح کننده های سطح مرطوب با استفاده از مواد غیر واقعی Adding Wet Surface Modifiers Using Unreal Material

  • ایجاد نقشه ارتفاع Creating Height Map

  • ایجاد مواد ترکیبی ارتفاع Creating Height Blend Material

  • بهینه سازی سلسله مراتب مواد Optimizing Material Hierarchy

  • ایجاد مواد پارچه Creating Cloth Material

  • متعادل کردن بافت ها با استفاده از مواد نمونه Balancing Textures Using Instance Materials

  • اضافه کردن نور به صحنه Adding Lights to the Scene

  • ایجاد مواد آب Creating Water Material

  • استفاده از Post Processing در Unreal Using Post Processing in Unreal

  • نقاشی مش ها با استفاده از ابزار شاخ و برگ Painting Meshes Using Foliage Tool

  • ایجاد مواد خاکی در فضای جهانی Creating World Space Dirt Material

  • ایجاد رندر نهایی در Unreal Engine 4 Creating Final Render in Unreal Engine 4

نمایش نظرات

آموزش وارد کردن و رندر کردن یک محیط سبک در موتور آنریل
جزییات دوره
1h 40m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
25
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Alex Jerjomin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alex Jerjomin Alex Jerjomin

الکس در لتونی شوروی به دنیا آمد. از کودکی او عاشق ساختن و خلق کردن بود و او را به سمت عشق به معماری سوق داد. الکس در نوجوانی با اولین نرم افزار CAD آشنا شد و در آنجا طرح ها و نقشه های مختلف ساختمان را آموخت. وی سپس تصمیم گرفت که اشتیاق خود را می تواند به عنوان یک هنرمند سه بعدی ترکیب کند. او به انگلستان نقل مکان کرد و در آنجا با همسر فوق العاده خود ، ناتاشا آشنا شد و برای تحصیل در انیمیشن سه بعدی و بازی هنر در دانشگاه Herefordshire حضور یافت. او بین کار در صنعت VFX یا صنعت بازی درگیر بود تا اینکه فرصت کار در استودیوی Blitz Games ، اولین شغل خود در صنعت ، ارائه شد. او سپس یک پیشنهاد شگفت انگیز برای کار در Microsoft Game Studios به دست آورد که منجر به استودیوی Rare و Lionhead شد که در حال حاضر با یک تیم شگفت انگیز از مردم کار می کند. او هم اکنون در حال کار بر روی قسمت بعدی سری Fable است.