Alex Jerjomin

-

الکس در لتونی شوروی به دنیا آمد. از کودکی او عاشق ساختن و خلق کردن بود و او را به سمت عشق به معماری سوق داد. الکس در نوجوانی با اولین نرم افزار CAD آشنا شد و در آنجا طرح ها و نقشه های مختلف ساختمان را آموخت. وی سپس تصمیم گرفت که اشتیاق خود را می تواند به عنوان یک هنرمند سه بعدی ترکیب کند. او به انگلستان نقل مکان کرد و در آنجا با همسر فوق العاده خود ، ناتاشا آشنا شد و برای تحصیل در انیمیشن سه بعدی و بازی هنر در دانشگاه Herefordshire حضور یافت. او بین کار در صنعت VFX یا صنعت بازی درگیر بود تا اینکه فرصت کار در استودیوی Blitz Games ، اولین شغل خود در صنعت ، ارائه شد. او سپس یک پیشنهاد شگفت انگیز برای کار در Microsoft Game Studios به دست آورد که منجر به استودیوی Rare و Lionhead شد که در حال حاضر با یک تیم شگفت انگیز از مردم کار می کند. او هم اکنون در حال کار بر روی قسمت بعدی سری Fable است.

دوره های Alex Jerjomin | دانلود آموزشهای Alex Jerjomin:

آموزش اصول بازی بافت محیط زیست

Game Environment Texturing Fundamentals

بافت محیطی یک قسمت مهم در ایجاد سطح بازی است. این دوره اصول توپولوژی مجدد ، نقشه برداری UV ، پخت و رنگ آمیزی بافت را در فتوشاپ به شما آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: 3DS Max ، zBrush ، Photoshop ، xNormal اختیاری: Topogun.


آموزش بافت یک محیط سبک سازی شده بازی در فتوشاپ

Texturing a Stylized Game Environment in Photoshop

در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه مش های چند ضلعی کم برای وسایل بازی سبک سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، 3ds Max 2015، Photoshop CC 2014، Marmoset Toolbag 2.07، xNormal v3.18.10.


آموزش Tileable Texture Creation در ZBrush

Tileable Texture Creation in ZBrush

استفاده از بافت های کاشی پذیر می تواند پروژه های شما را سازگارتر نشان دهد و کارایی گردش کار شما را افزایش می دهد. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ZBrush ، Photoshop و 3ds Max بافت های کاشی پذیر پیچیده ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش مبانی مدل سازی سطح سخت در 3ds Max

Hard Surface Modeling Fundamentals in 3ds Max

این دوره اصول 3 بعدی را به شما می آموزد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max ، Photoshop ، ZBrush.


آموزش وارد کردن و رندر کردن یک محیط سبک در موتور آنریل

Importing and Rendering a Stylized Environment in Unreal Engine

در این آموزش، نحوه وارد کردن و رندر کردن یک محیط سبک در Unreal Engine 4 را یاد می گیریم. با ایجاد برخورد برای مش خود شروع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Photoshop CC 2014، Unreal Engine 4.8.2.


آموزش مبانی مدل سازی محیط زیست

Game Environment Modeling Fundamentals

در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه یک صحنه خارج از زندان و یک مجسمه با وضوح بالا را ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max، ZBrush، Photoshop، Marmoset Toolbag.


آموزش بافت سازی یک سلاح سبک در Quixel SUITE 2

Texturing a Stylized Weapon in Quixel SUITE 2

همزمان با یادگیری نحوه ایجاد بافت های واقع گرایانه در Quixel SUITE 2، مانند پارچه، فلز و چوب، یک سلاح سبک ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Photoshop CC، Quixel Quixel SUITE 2، Marmoset Toolbag 2، xNormal.


آموزش مجسمه سازی یک تبر تلطیف در ZBrush

Sculpting a Stylized Axe in ZBrush

در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه یک تبر سبک را در ZBrush مجسمه سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، 3ds Max 2015، KeyShot 5، Photoshop CC.


آموزش مجسمه سازی سبک جنگل در ZBrush

Stylized Forest Sculpting in ZBrush

در این دوره ، ما نحوه مجسمه سازی Stylized Rocks and Trees در داخل ZBrush را پوشش خواهیم داد. ما بهترین برس ها ، آلفا ها و تکنیک های مورد استفاده را برای استفاده در هنگام دستیابی به طبیعت تلطیف برای بهترین نتیجه پوشش خواهیم داد.


آموزش مجسمه سازی یک محیط بازی سبک در ZBrush و 3ds Max

Sculpting a Stylized Game Environment in ZBrush and 3ds Max

در طول این درس ها، ما یاد می گیریم که چگونه یک محیط بازی سبک را مجسمه سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، Photoshop CC 2014، 3ds Max 2015.