آموزش مبانی مدل سازی محیط زیست

Game Environment Modeling Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه یک صحنه خارج از زندان و یک مجسمه با وضوح بالا را ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max، ZBrush، Photoshop، Marmoset Toolbag. مدل سازی محیط یک قسمت اساسی در ایجاد سطح بازی است. در این دوره ، Game Environment Modeling Fundamentals ، با ایجاد یک صحنه سیاه رنگ از سیاه چال شروع خواهید کرد. در مرحله بعدی ، صحنه را به دارایی های جداگانه تقسیم می کنید و لوازم جانبی با وضوح بالا را در ZBrush مجسمه خواهید کرد. سرانجام ، شما آن را به Marmoset Toolbag خواهید رساند و یک رندر نهایی از صحنه ایجاد خواهید کرد. در پایان این دوره ، شما می دانید که چگونه محیط بازی خود را چیدمان و مدل سازی کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max، ZBrush، Photoshop، Marmoset Toolbag.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد یک جعبه سفید Creating a White Box

  • ایجاد مرجع مقیاس Creating a Scale Reference

  • ایجاد جعبه سفید پل Creating White Box of the Bridge

  • ایجاد جعبه سفید زمین Creating White Box of the Ground

  • ایجاد جعبه سفید پله و دیوار Creating White Box of Stairs and Walls

  • تقسیم جعبه سفید به دارایی های منفرد Splitting White Box into Individual Assets

ایجاد مش های پایه Creating Base Meshes

  • ایجاد مش پایه برای طبقه Creating Base Mesh for the Floor

  • ایجاد مش پایه برای پل Creating Base Mesh for the Bridge

  • ایجاد مش پایه برای موانع Creating Base Mesh for the Barriers

  • ایجاد مش پایه برای دیوارها Creating Base Mesh for the Walls

  • ایجاد مش پایه برای درب - قسمت 1 Creating Base Mesh for the Door - Part 1

  • ایجاد مش پایه برای درب - قسمت 2 Creating Base Mesh for the Door - Part 2

  • ایجاد مش پایه برای مجسمه Creating Base Mesh for the Statue

  • ایجاد مش پایه برای پرچم Creating Base Mesh for the Flag

مجسمه سازی لوازم جانبی در ZBrush Sculpting Props in ZBrush

  • مجسمه سازی اساسی سنگ Basic Stone Sculpting

  • ایجاد سنگهای اضافی برای ستون Creating Additional Stones for the Pillar

  • ایجاد مش پایه با وضوح بالا برای کارهای فلزی Creating High Resolution Base Mesh for Metal Work

  • مجسمه سازی فلز در ZBrush Sculpting Metal in ZBrush

  • ایجاد مش طبقه در ZBrush Creating Floor Mesh in ZBrush

  • افزودن سایش بیشتر به کف Adding More Wear to the Floor

  • ایجاد مجسمه سازی سر برای در Creating Head Sculpture for the Door

  • مجسمه سازی یک قاب درب Sculpting a Door Frame

  • مجسمه سازی درب داخلی Sculpting Inner Door

  • استفاده مجدد از Head Prop برای مجسمه Reusing Head Prop for the Statue

  • افزودن جزئیات به مجسمه Adding Detail to the Statue

  • مجسمه سازی یک پرچم Sculpting a Flag

  • آسیب رساندن به پل Damaging the Bridge

  • مجسمه سازی تخته چوب Sculpting the Wood Plank

ارائه در Marmoset Rendering in Marmoset

  • صادرات مش از ZBrush Exporting Meshes from ZBrush

  • وارد کردن لوازم جانبی به 3ds Max Importing Props in to 3ds Max

  • افزودن خسارت به صحنه Adding Damage to the Scene

  • اضافه کردن روشنایی در Marmoset Adding Lighting in Marmoset

  • رندر صحنه در مارموست Rendering Scene in Marmoset

  • ترکیب تصویر نهایی در فتوشاپ Composing Final image in Photoshop

نمایش نظرات

آموزش مبانی مدل سازی محیط زیست
جزییات دوره
4h 53m
34
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
44
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Alex Jerjomin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alex Jerjomin Alex Jerjomin

الکس در لتونی شوروی به دنیا آمد. از کودکی او عاشق ساختن و خلق کردن بود و او را به سمت عشق به معماری سوق داد. الکس در نوجوانی با اولین نرم افزار CAD آشنا شد و در آنجا طرح ها و نقشه های مختلف ساختمان را آموخت. وی سپس تصمیم گرفت که اشتیاق خود را می تواند به عنوان یک هنرمند سه بعدی ترکیب کند. او به انگلستان نقل مکان کرد و در آنجا با همسر فوق العاده خود ، ناتاشا آشنا شد و برای تحصیل در انیمیشن سه بعدی و بازی هنر در دانشگاه Herefordshire حضور یافت. او بین کار در صنعت VFX یا صنعت بازی درگیر بود تا اینکه فرصت کار در استودیوی Blitz Games ، اولین شغل خود در صنعت ، ارائه شد. او سپس یک پیشنهاد شگفت انگیز برای کار در Microsoft Game Studios به دست آورد که منجر به استودیوی Rare و Lionhead شد که در حال حاضر با یک تیم شگفت انگیز از مردم کار می کند. او هم اکنون در حال کار بر روی قسمت بعدی سری Fable است.