بافت محیطی یک قسمت مهم در ایجاد سطح بازی است. این دوره اصول توپولوژی مجدد ، نقشه برداری UV ، پخت و رنگ آمیزی بافت را در فتوشاپ به شما آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: 3DS Max ، zBrush ، Photoshop ، xNormal اختیاری: Topogun.
در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه مش های چند ضلعی کم برای وسایل بازی سبک سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، 3ds Max 2015، Photoshop CC 2014، Marmoset Toolbag 2.07، xNormal v3.18.10.
استفاده از بافت های کاشی پذیر می تواند پروژه های شما را سازگارتر نشان دهد و کارایی گردش کار شما را افزایش می دهد. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ZBrush ، Photoshop و 3ds Max بافت های کاشی پذیر پیچیده ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: ...
این دوره اصول 3 بعدی را به شما می آموزد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max ، Photoshop ، ZBrush.
در این آموزش، نحوه وارد کردن و رندر کردن یک محیط سبک در Unreal Engine 4 را یاد می گیریم. با ایجاد برخورد برای مش خود شروع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Photoshop CC 2014، Unreal Engine 4.8.2.
در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه یک صحنه خارج از زندان و یک مجسمه با وضوح بالا را ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max، ZBrush، Photoshop، Marmoset Toolbag.
همزمان با یادگیری نحوه ایجاد بافت های واقع گرایانه در Quixel SUITE 2، مانند پارچه، فلز و چوب، یک سلاح سبک ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Photoshop CC، Quixel Quixel SUITE 2، Marmoset Toolbag 2، xNormal.
در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه یک تبر سبک را در ZBrush مجسمه سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، 3ds Max 2015، KeyShot 5، Photoshop CC.
در این دوره ، ما نحوه مجسمه سازی Stylized Rocks and Trees در داخل ZBrush را پوشش خواهیم داد. ما بهترین برس ها ، آلفا ها و تکنیک های مورد استفاده را برای استفاده در هنگام دستیابی به طبیعت تلطیف برای بهترین نتیجه پوشش خواهیم داد.
در طول این درس ها، ما یاد می گیریم که چگونه یک محیط بازی سبک را مجسمه سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، Photoshop CC 2014، 3ds Max 2015.