آموزش بافت سازی یک سلاح سبک در Quixel SUITE 2

Texturing a Stylized Weapon in Quixel SUITE 2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: همزمان با یادگیری نحوه ایجاد بافت های واقع گرایانه در Quixel SUITE 2، مانند پارچه، فلز و چوب، یک سلاح سبک ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Photoshop CC، Quixel Quixel SUITE 2، Marmoset Toolbag 2، xNormal. روی تکنیک های بافت سازی خود در Quixel SUITE 2 کار کنید و در عین حال یک سلاح متحرک با کیفیت بالا ایجاد کنید. در طول این دوره، Texturing a Stylized Weapon در Quixel SUITE 2، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک سلاح سبک را تکسچر کنید. ابتدا از 3ds Max و ZBrush برای ایجاد یک مش کم پلی استفاده خواهید کرد. در مرحله بعد، با xNormal کار خواهید کرد تا جزئیات را پخته و نقشه های پخته شده را تمیز کنید. در نهایت، در Quixel SUITE 2، بافت‌های مختلفی از جمله پارچه، فلز و چوب را برای اسلحه ایجاد می‌کنید که با رندر صیقلی یک اسلحه تمام می‌شود. در پایان این آموزش، شما نه تنها یک رندر با کیفیت بالا از یک سلاح خواهید داشت، بلکه درک بهتری از نحوه تکسچرینگ موثر و سریع پروژه های آینده خود در Quixel SUITE 2 نیز خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Photoshop CC، Quixel Quixel SUITE 2، Marmoset Toolbag 2، xNormal.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بافت سازی یک سلاح سبک در Quixel SUITE 2 Texturing a Stylized Weapon in Quixel SUITE 2

  • صادرات مش پلی بالا Exporting High Poly Mesh

  • ایجاد دسته کم پلی Creating Low Poly Handle

  • ایجاد تیغه کم پلی Creating Low Poly Blade

  • تمیز کردن تیغه پلی پایین Cleaning up Low Poly Blade

  • افزودن تقارن به مش پلی پایین Adding Symmetry to Low Poly Mesh

  • افزودن جزئیات به Low Poly Mesh Adding Detail to Low Poly Mesh

  • ایجاد گروه های صاف کننده و اشعه ماوراء بنفش Creating Smoothing Groups and UVs

  • ایجاد UV نهایی Creating Final UVs

  • بافت های پخت Baking Textures

  • پاک کردن Baked Maps Cleaning up Baked Maps

  • ایجاد پروژه Quixel SUITE Creating Quixel SUITE Project

  • ایجاد مواد فلزی تیغه Creating the Blade's Metal Material

  • ساخت مواد پارچه Making Fabric Material

  • ایجاد مواد چوبی Creating Wood Material

  • ساخت مواد فلزی برای دسته Making Metal Material for Handle

  • رندر تبر در کیسه ابزار Marmoset Rendering Axe in Marmoset Toolbag

نمایش نظرات

آموزش بافت سازی یک سلاح سبک در Quixel SUITE 2
جزییات دوره
1h 58m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
از 5
دارد
دارد
دارد
Alex Jerjomin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alex Jerjomin Alex Jerjomin

الکس در لتونی شوروی به دنیا آمد. از کودکی او عاشق ساختن و خلق کردن بود و او را به سمت عشق به معماری سوق داد. الکس در نوجوانی با اولین نرم افزار CAD آشنا شد و در آنجا طرح ها و نقشه های مختلف ساختمان را آموخت. وی سپس تصمیم گرفت که اشتیاق خود را می تواند به عنوان یک هنرمند سه بعدی ترکیب کند. او به انگلستان نقل مکان کرد و در آنجا با همسر فوق العاده خود ، ناتاشا آشنا شد و برای تحصیل در انیمیشن سه بعدی و بازی هنر در دانشگاه Herefordshire حضور یافت. او بین کار در صنعت VFX یا صنعت بازی درگیر بود تا اینکه فرصت کار در استودیوی Blitz Games ، اولین شغل خود در صنعت ، ارائه شد. او سپس یک پیشنهاد شگفت انگیز برای کار در Microsoft Game Studios به دست آورد که منجر به استودیوی Rare و Lionhead شد که در حال حاضر با یک تیم شگفت انگیز از مردم کار می کند. او هم اکنون در حال کار بر روی قسمت بعدی سری Fable است.