آموزش هنر بازی: نقشه و ماورا Poly بنفش یک شخصیت کم پلی است

Game Art: Model & UV Map a Low Poly Character

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با مهارت گرفتن در مدل سازی چند ضلعی کم ، دانش هنری خود را در صنعت هنر گسترش دهید. جوئل بردلی نحوه مدل سازی و نقشه اشعه ماورا بنفش دارایی های کم پلی را در این دوره نشان می دهد. Joel شما را در فرآیند - با استفاده از 3ds Max - مدل سازی یک دارایی با ضریب کم برای استفاده در موتور بازی ، هدایت می کند. او ابتدا با ارائه یک نمای کلی از ابزارها و گزینه ها برای آماده شدن شما برای تنظیم صحنه شروع می کند. سپس او در ساختمان و روند ایجاد غوطه ور می شود ، که شامل شکل دادن و استفاده از اشیا راهنما است. پس از ایجاد فرم ها ، جوئل نحوه جزئیات ، پالایش و باز کردن مدل نهایی را نشان می دهد. وی دوره را با نشان دادن نحوه صادرات مدل و پخت نقشه های معمولی برای آماده سازی آن برای بافت به پایان می رساند.
موضوعات شامل:
  • گاما و مقیاس
  • تنظیم صحنه
  • ایجاد و شکل دهی
  • استفاده از اصلاح کننده های تقارن
  • نقشه برداری از اشعه ماورا بنفش
  • استفاده از اشیا guide راهنما
  • باز کردن بسته بندی
  • جزئیات و پایان کار
  • اصلاح مدل
  • در حال آماده سازی مدل
  • صادرات مدل
  • رفع مشکلات
  • پخت عادی نقشه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • تنظیم پروژه Max Setting up the Max project

  • یک کلمه سریع در مورد گاما و مقیاس A quick word about gamma and scale

  • تنظیم صحنه Setting up the scene

1. مدل سازی و Unrapping مونتاژ چرخ چرخ 1. Modeling and Unwrapping the Drive Wheel Assembly

  • ایجاد توپی Creating the hub

  • شکل دادن توپی Shaping the hub

  • درحال باز کردن توپی Unwrapping the hub

  • ایجاد شافت درایو ، قسمت 1 Creating the drive shaft, part 1

  • ایجاد شافت درایو ، قسمت 2 Creating the drive shaft, part 2

  • استفاده از اصلاح کننده های تقارن برای حفظ شکل Using symmetry modifiers to keep the shape

  • اشعه ماوراء بنفش نقشه کشیدن شافت درایو UV mapping the drive shaft

  • ساخت سیلندر درایو Building the drive cylinder

  • با استفاده از اشیاء راهنما Using guide objects

  • جزئیات چرخ محرک Detailing the drive wheel

  • پایان دادن به چرخ درایو Finishing off the drive wheel

  • نقشه های UV برای چرخ ها تنظیم کنید Setting up UV maps for the wheels

2. ساختمان و اشعه ماوراء بنفش نقشه برداری چرخ ها و ترد ها 2. Building and UV Mapping the Wheels and Tread

  • ایجاد پایه اصلی چرخ Creating the main wheel support

  • اصلاح مدل پشتیبانی چرخ Refining the wheel support model

  • ایجاد چرخ ها Creating the wheels

  • مدل سازی جزئیات چرخ ها Modeling the wheels detail

  • آماده سازی مدل برای باز کردن UV Prepping the model for UV unwrapping

  • بدون قفل چرخ ها و پشتیبانی Unwrapping the wheels and support

  • ایجاد چرخ تک Creating the single wheel

  • دور زدن تک چرخ Uwrapping the single wheel

  • ایجاد پشتیبانی اصلی Creating the main support

  • عدم پشتیبانی پشتیبانی اصلی Unwrapping the main support

  • مدل سازی قاب مونتاژ آج Modeling the tread assembly frame

  • ایجاد بقیه قاب Creating the rest of the frame

  • اشعه ماوراء بنفش مش مشبک UV mapping the frame mesh

  • با استفاده از splines برای ایجاد آهنگ Using splines to create the tracks

  • درحال لغو آهنگ Unwrapping the tracks

3. ایجاد و نقشه برداری از سر 3. Creating and Mapping the Head

  • مدل کردن شکل سر Modeling the head shape

  • ایجاد پریزهای چشم Creating the eye sockets

  • جزئیات شکل Detailing the shape

  • در حال باز کردن سر Unwrapping the head

4. مدل سازی و نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش مونتاژ پیستون 4. Modeling and UV Mapping the Piston Assembly

  • ایجاد تکیه گاه پیستون Creating the piston support

  • UV پشتیبانی نقشه را پشتیبانی می کند UV mapping the support

  • ایجاد بازوی پشتیبانی Creating the support arm

  • جزئیات بازو را نشان می دهد Detailing the end of the arm

  • باز کردن بازوی پشتیبانی Unwrapping the support arm

  • ساخت پیستون Building the piston

  • نقشه برداری پیستون Mapping the piston

  • ایجاد اتصال پیستون Creating the piston connector

  • در حال باز کردن اتصال است Unwrapping the connector

5. مدل سازی نهایی ، صادرات FBX و پخت عادی نقشه 5. Final Modeling, FBX Export, and Normal Map Baking

  • ایجاد شکل پایه قاشقچه Creating the scoop base shape

  • پالایش قاشق Refining the scoop

  • در حال لغو حرکت کردن حرکت شبیه چمچه زنی Unwrapping the scoop

  • مش را به هم وصل کنید Attaching the mesh back together

  • صادرات مدل Exporting the model

  • پخت نقشه عادی Baking out the normal map

  • رفع مسئله عادی نقشه Fixing the normal map issue

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش هنر بازی: نقشه و ماورا Poly بنفش یک شخصیت کم پلی است
جزییات دوره
3h 37m
54
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
27,375
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.