آموزش از ابتدایی تا حرفه ای: تکنیک های پیشرفته دستکاری در 3ds Max

From Basic to Pro: Advanced Hand Rigging Techniques in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

علاقه‌مند به دنیای   انیمیشن‌های سه بعدی،   تقلب شخصیت‌ها   و   تقلب سه بعدی   اما نمی دانید چگونه و از کجا شروع کنید؟   پس این دوره برای شما مناسب است.

می‌خواهید دستگاه‌های خود را فراتر از اصول اولیه   بردارید و چیزی بسازید که به آن بسیار افتخار کنید؟   من یک خبر خوب برای شما دارم.

اسم من اناس چرکاوی است و بسیار خوشحال خواهم شد که به شما کمک کنم و قدم به قدم شما را به سرگرم‌کننده‌ترین میدان دنیا راهنمایی کنم.

با هر درس، مهارت‌های جدیدی را توسعه می‌دهید و درک خود را در مورد   3D Rigging   و ابزارها و تکنیک‌های مختلفی که می‌توانید برای ایجاد دکل‌های دستی پیشرفته و انعطاف‌پذیر استفاده کنید، بهبود می‌بخشید. کارآمدتر کار کنید و به نیازهای هر شات سه بعدی که می‌خواهید متحرک کنید پاسخ دهید.

این دوره مملو از سرگرمی و هیجان است و در عین حال محتوایی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد که برای همه نرم‌افزارهای سه بعدی غیر از   Autodesk 3ds Max قابل استفاده است. ساختار آن به صورت زیر است:

  • فصل 01: شروع به کار

  • فصل 02: ایجاد اشیاء استخوانی

  • فصل 03: ساختن یک سیستم بند انگشتی

  • فصل 04: ساختن یک سیستم چرخشی برای ساعد

  • فصل 05: ایجاد کنترل‌های انیمیشن

  • فصل 06: پوست انداختن دست

  • فصل 07: ساختن یک سیستم IKFK برای دست

  • فصل 08: نهایی کردن ریگ

  • تکلیف

  • نتیجه گیری

  • بخش پاداش: بیشتر درباره پوست

علاوه بر این، این دوره در پایان با یک تکلیف همراه است، بنابراین نه تنها یک دکل دستی پیشرفته می‌سازید، بلکه آنچه را که در این دوره به دست آورده‌اید، تمرین می‌کنید تا شروع به ساختن دست سه بعدی خود کنید. مدل ها.

و به عنوان هدیه ای از طرف من به شما، یک فصل جایزه اضافه می کنم که در مورد پوست کردن و چگونگی پوست کردن موثر مدل دست خود برای بهترین نتایج صحبت می کند، و مطمئن شوید که دکل شما همه چیزهایی را که برای به دست آوردن عملکرد نیاز دارید دارد. شما مراقب آن هستید.

بنابراین، منتظر چه چیزی هستید؟ بی صبرانه منتظر شروع این سفر شگفت انگیز با شما هستم. اجازه دهید من به شما کمک کنم تا مهارت های لازم را برای شروع ایجاد دکل های خود از امروز ایجاد کنید.

لطفاً، قبل از ادامه دوره، مطمئن شوید که فایل‌های تمرین موجود در این مقاله را دانلود کرده‌اید تا در صورت تمایل بتوانید با من همراه باشید.

برای هر سخنرانی یک فایل شروع پیدا خواهید کرد که من در ابتدای هر درس از آن استفاده می‌کنم و همچنین اگر می‌خواهید به آن مراجعه کنید، یک فایل تکمیل شده حاوی تکالیف تکمیل‌شده برای آن درس است.

من فایل‌های نسخه 3DS MAX 2013 و همچنین فایل‌های 3DS MAX 2010 و بالاتر را که با همه نسخه‌های 3DS MAX از سال 2010 و بالاتر سازگار است، اضافه کرده‌ام.

تکلیف شما:

برای تکمیل پروژه نهایی خود و دریافت بازخورد از سایرین در دوره، لطفاً این مراحل را دنبال کنید:

  1. با استفاده از تکنیک‌های آموزش داده شده در این دوره، یک مدل دستی سه بعدی از خودتان یا مدل ارائه شده با این دوره را انتخاب کنید.
  2. از رابط 3ds Max برای ایجاد یک ساختار اسکلت برای مدل دست کاراکتر خود استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که هر مفصل به درستی قرار گرفته و برچسب‌گذاری شده است.
  3. برای ایجاد یک سلسله مراتب برای دکل خود، والدین و گروه بندی را اجرا کنید.
  4. از استخوان ها، سینماتیک معکوس و تمام تکنیک های مورد بحث در این دوره برای ایجاد حرکت واقعی و روان برای شخصیت خود استفاده کنید.
  5. برای اصلاح بیشتر حرکت و دقت دکل خود، اشیاء و محدودیت‌های کنترلی را اجرا کنید.
  6. از اسکینینگ برای چسباندن مدل کاراکتر خود به دکل استفاده کنید و امکان تغییر شکل و حرکت دقیق را فراهم کنید.
  7. تغییر شکل های پوست را در صورت لزوم ویرایش کنید تا نتیجه نهایی را اصلاح کنید.
  8. یک ویدیو ضبط کنید یا اسکرین شات بگیرید تا دستگاه خود را در عمل به نمایش بگذارید.
  9. ویدیو یا اسکرین شات های خود را در گالری پروژه در پلتفرم دوره آپلود کنید.
  10. شرح مختصری از پروژه خود، از جمله مدل کاراکتر استفاده شده و هر گونه جزئیات مرتبط اضافه کنید.
  11. با ارسال پیوندی به پروژه خود در تالار گفتگو یا در بخش نظرات پروژه دیگری که به نظر شما جالب بود، پروژه خود را با سایر دانش آموزان در پلت فرم به اشتراک بگذارید.

به یاد داشته باشید، هدف این پروژه ایجاد یک ریگ کاربردی و با طراحی مناسب برای مدل کاراکتر سه بعدی شما با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای آموزش داده شده در این دوره است. ما شما را تشویق می‌کنیم که چیزهای جدید را آزمایش کرده و امتحان کنید، و مشتاقانه منتظریم تا ببینیم چه چیزی به دست می‌آورید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

نمایش نظرات

آموزش از ابتدایی تا حرفه ای: تکنیک های پیشرفته دستکاری در 3ds Max
جزییات دوره
4h 48m
26
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
3
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Anass Cherkaoui Anass Cherkaoui

هنرمند سه بعدی و طراح گرافیک

سلام، نام من آناس چرکائوی است، من یک مربی دیجیتال هستم و علاقه زیادی به طراحی سه بعدی و گرافیک دارم.

به یاد می‌آورم که از صفر شروع کنم، به خودم بیاموزم و شبانه روز برای کسب مهارت‌های لازم برای ساختن حرفه‌ام تلاش کنم. و این چیزی است که من را وادار می کند تا تصمیم بگیرم در اینجا در Skillshare تدریس کنم.

با Skillshare، من واقعاً می‌توانم دانش و تجربه‌ای را که در چند سال گذشته به دست آورده‌ام به اشتراک بگذارم و به تعداد زیادی از مردم که بتوانم یاد بگیرند چگونه هنرمندان سه بعدی باشم، کمک کنم.

من به شما به روشی ساده و سرگرم کننده آموزش خواهم داد. برای من، یادگیری باید آسان باشد بدون توجه به اینکه در چه سطح مهارتی هستید، و باید از انجام آن لذت ببرید.

اگر دوست دارید چیزها را به سرعت و به طور کامل یاد بگیرید و دوست دارید در راه سرگرمی زیادی داشته باشید، پس با اشتیاق و انرژی من در طول درس های دوره ام، مطمئن هستم که در سفر خود به این کشور لذت خواهید برد. دنیای سه بعدی.

من مشتاقانه منتظر هستم که اول دوست شما باشم، سپس مربی و مربی شما، و منتظر کمک شما هستم و به همه سوالات شما به موقع پاسخ می دهم.