لطفا جهت پرداخت (ورود به درگاه بانک) فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 3ds Max و V-Ray: مواد بیرونی مسکونی
3ds Max and V-Ray: Residential Exterior Materials
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
هرکسی که ارائه خدمات معماری و تجسم را به مشتری ارائه دهد ، از اهمیت مواد واقع گرایانه اطلاع دارد. مواد دقیق از نظر فیزیکی به هر طرحی ضربه می زنند. این دوره به شما کمک می کند تا با استفاده از 3ds Max 2019 ، Substance Designer ، V-Ray و Bitmap2Material (B2M) متریال سفارشی را برای بافت بیرونی ساختمانهای مسکونی ایجاد کنید. این آموزش به مجموعه مدل های مسکونی جورج مائستری ادامه می یابد که در SketchUp با طراحی مفهومی برای یک خانه خانوادگی آغاز شد. در اینجا جورج نحوه وارد کردن نقاشی SketchUp را به 3ds Max و نقشه UV از هندسه توضیح می دهد تا بتوانید طراحی را بهبود بخشید و آن را ارتقا دهید. وی نحوه ایجاد مواد سفارشی - از جمله چوب ، بتن ، فلز و گچ بری - را با استفاده از V-Ray و Substance Designer نشان می دهد. وی همچنین نشان می دهد که چگونه می توان از نسخه های مستقل و 3ds Max مبتنی بر گره B2M برای تبدیل بیت مپ های موجود به مواد استفاده کرد. هر ماده به محیط 3ds Max بازگردانده می شود بنابراین می توانید ببینید که وقتی نتایج مستقیماً روی مدل اعمال می شود ، نتایج چگونه به نظر می رسد.
موضوعات شامل:
وارد کردن دارایی از SketchUp
نقشه برداری از اشعه ماورا بنفش li>
ایجاد مواد V-Ray
نقشه برداری جابجایی در V-Ray
ایجاد مواد مواد li>
اصلاح مواد در 3ds Max li>
ایجاد مواد با B2M
ساخت مصالح V-Ray با نقشه های B2M
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
برای مدلهای سه بعدی مواد واقع گرایانه ایجاد کنید
Create realistic materials for 3D models
از فایل های تمرینی حداکثر استفاده را ببرید
Get the most out of the exercise files
نرم افزار را تنظیم کنید
Set up the software
1. دارایی واردات
1. Import Assets
مدل SketchUp را تمیز کنید
Clean up the SketchUp model
واردات از SketchUp
Import from SketchUp
لایه صحنه
Layer the scene
مسائل مربوط به هندسه را برطرف کنید
Fix geometry issues
2. نقشه برداری UV
2. UV Mapping
هندسی را برای نقشه برداری UV ترتیب دهید
Organize geometry for UV mapping
از Unwrap UVW استفاده کنید
Use Unwrap UVW
طرح بندی UV را تنظیم کنید
Adjust UV layouts
نهایی UV ها
Finalize UVs
از MapScaler استفاده کنید
Use MapScaler
3. ایجاد مواد در V-ray
3. Create Materials in V-Ray
راه اندازی V-Ray
Setting up V-Ray
مواد فیزیکی را برای V-Ray ایجاد کنید
Create physical materials for V-Ray
درک مواد V-Ray
Understanding V-Ray materials
نقشه برداری جابجایی در V-ray
Displacement mapping in V-Ray
4- مواد در 3ds Max
4. Substance Materials in 3ds Max
افزونه های Substance را نصب کنید
Install the Substance plugins
از کتابخانه 3ds Max Asset استفاده کنید
Use the 3ds Max Asset Library
مواد مواد را به 3ds Max وارد کنید
Import Substance materials to 3ds Max
مواد ماده را در 3ds Max تغییر دهید
Modify Substance materials in 3ds Max
5- مواد ماده ایجاد کنید
5. Create Substance Materials
یک ماده اولیه گچ را ایجاد کنید
Create a basic stucco material
تسکین و براق شدن را کنترل کنید
Control relief and gloss
پارامترهای ماده را قرار دهید
Expose Substance parameters
مواد را به 3ds Max اضافه کنید
Add the material to 3ds Max
مواد گچ را تنظیم کنید
Adjust the stucco material
6. برای ایجاد مواد از Bitmap2Material استفاده کنید
6. Use Bitmap2Material To Create Materials
برنامه Bitmap2Material
The Bitmap2Material application
استفاده از Bitmap2Material داخل 3DS Max
Using Bitmap2Material inside 3dS Max
نقشه های Bitmap2Material را به نقشه های Bitm صادر کنید
Export Bitmap2Material maps to bitmaps
نقشه های Rescale با MapScaler
Rescale maps with MapScaler
مواد V-Ray را با نقشه های Bitmap2M Material بسازید
Build V-Ray materials with Bitmap2Material maps
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
کارگردان و تهیه کننده انیمیشن
جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.
جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.
نمایش نظرات