آموزش بوت کمپ کامل توسعه جاوا

The Complete Java Development Bootcamp

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با یک دوره آموزشی به یک توسعه دهنده باتجربه جاوا تبدیل شوید. به طور کامل با بیش از 100 چالش کدنویسی به روز شده است! قادر به برنامه نویسی حرفه ای در جاوا باشید. تجربه عملی داشته باشید و بیش از 100 تمرین کدنویسی را حل کنید. بهترین روش های جاوا را از یک توسعه دهنده حرفه ای یاد بگیرید. در جاوا 17 ماهر شوید. مفاهیم پیشرفته جاوا را بیاموزید که می توانید به کارفرمایان بالقوه ارائه دهید. مهارت های جاوا مورد نیاز برای پیگیری توسعه وب (Spring Boot)، توسعه اندروید، اتوماسیون و موارد دیگر را به دست آورید! پیش نیازها: تعهد به یادگیری جاوا

جاوا یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است که به دلیل سهولت استفاده و قابلیت اجرا بر روی هر ماشینی شناخته شده است. با جاوا می توانید برای وب، موبایل، اتوماسیون و موارد دیگر توسعه دهید. این دوره فرصت های بی پایانی را برای کسانی که به دنبال تبدیل شدن به یک توسعه دهنده جاوا و کسب مزیت رقابتی در صنعت هستند، ارائه می دهد.

این دوره به دو ماژول تقسیم شده است.

ماژول 1 اصول برنامه نویسی با جاوا را شامل متغیرها، شرطی ها، توابع، حلقه ها و آرایه ها پوشش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه اطلاعات را در متغیرها ذخیره کنید، جریان کد خود را با شرطی ها کنترل کنید، کد خود را با توابع سازماندهی کنید، کد را در یک حلقه اجرا کنید و چندین مقدار را در یک آرایه ذخیره کنید.

ماژول 2 عمیق تر به مفاهیم پیشرفته جاوا می پردازد، از جمله اشیا، اشیاء تغییرناپذیر، مجموعه های لیست، مدیریت استثنا، مجموعه های نقشه، بسته و واردات، استاتیک و نهایی، enums، ارث، توابع مرتبه بالاتر، عبارات لامبدا، BigDecimal و رابط ها.

این یک دوره تعاملی است که کتاب‌های کار و چالش‌هایی را برای تمرین آنچه یاد می‌گیرید ارائه می‌دهد. کتاب‌های کار مسائل ساده‌ای هستند که بعد از اتمام یک درس آن‌ها را حل خواهید کرد. چالش ها مشکلات بزرگ تری هستند که بعد از تکمیل یک بخش حل خواهید کرد.

از اینکه شما را همراهی می کنیم هیجان زده ایم و مشتاقانه منتظر دیدار شما در کلاس هستیم!


سرفصل ها و درس ها

ماژول 1 - اصول جاوا Module 1 - Java Fundamentals

  • مقدمه دوره. چه خبر است؟ Intro to the course. What's coming up?

  • دلایل یادگیری جاوا Reasons to Learn Java

  • به جامعه بپیوندید Join the community

  • سوالات متداول Frequently Asked Questions

  • نقشه راه موفقیت Roadmap to Success

  • محتوای ارزشمندتر را کشف کنید Discover More Valuable Content

شروع شدن Getting Started

  • نقشه راه Roadmap

  • نصب JDK (ویندوز) Installing a JDK (Windows)

  • نصب JDK (Mac) Installing a JDK (Mac)

  • دانلود کد ویژوال استودیو با پسوند جاوا Downloading Visual Studio Code with Java Extensions

  • آماده شدن برای درس بعدی Preparing for the Next Lesson

  • اجرای اولین کد شما (Mac) Running your First Code (Mac)

  • اجرای اولین کد شما (ویندوز) Running your First Code (Windows)

  • دستورات ترمینال (Mac) Terminal Commands (Mac)

  • دستورات ترمینال (ویندوز) Terminal Commands (Windows)

  • خطاهای رایج ترمینال (Mac) Common Terminal Errors (Mac)

  • خطاهای رایج ترمینال (ویندوز) Common Terminal Errors (Windows)

  • نصیحت من My Advice

  • آزمون 1.1 Quiz 1.1

  • نکات خاتم کاری Inlay Hints

  • ویرایشگر خود را سفارشی کنید Customize your Editor

  • کتاب‌های کار و چالش‌ها (Mac) Workbooks and Challenges (Mac)

  • کتاب های کاری و چالش ها (ویندوز) Workbooks and Challenges (Windows)

  • آماده شدن برای کتاب کار 1.1 Preparing for Workbook 1.1

  • کتاب کار 1.1 Workbook 1.1

  • کتاب راه حل های ویدئویی Workbook Video Solutions

  • راه حل های کد کتاب کار Workbook Code Solutions

  • برگه تقلب Cheat Sheet

شروع (چالش) Getting Started (Challenge)

  • حروف اول شما Your Initials

  • راه حل Solution

متغیرها Variables

  • نقشه راه Roadmap

  • متغیرها Variables

  • به روز رسانی متغیرها Updating Variables

  • آزمون 2.1 Quiz 2.1

  • کتاب کار 2.1 Workbook 2.1

  • رشته String

  • کاراکتر char

  • آزمون 2.2 Quiz 2.2

  • کتاب کار 2.2 Workbook 2.2

  • طولانی long

  • دو برابر double

  • آزمون 2.3 Quiz 2.3

  • اپراتورهای ریاضی Math Operators

  • کتاب کار 2.3 Workbook 2.3

  • Casting را تایپ کنید Type Casting

  • آزمون 2.4 Quiz 2.4

  • کتاب کار 2.4 Workbook 2.4

  • با استفاده از اسکنر یک برنامه تعاملی بسازید Build an Interactive Application using Scanner

  • اشکال زدایی Debugging

  • تله خط بعدی The Next Line Trap

  • آزمون 2.5 Quiz 2.5

  • کتاب کار 2.5 Workbook 2.5

  • برگه تقلب Cheat Sheet

متغیرها (چالش) Variables (Challenge)

  • چت بات Chatbot

  • راه حل Solution

Booleans و Conditionals Booleans and Conditionals

  • نقشه راه Roadmap

  • بولی The Boolean

  • اپراتورهای مقایسه Comparison Operators

  • مقایسه رشته ها Comparing Strings

  • آزمون 3.1 Quiz 3.1

  • کتاب کار 3.1 Workbook 3.1

  • اظهارات if - else if - else statements

  • آزمون 3.2 Quiz 3.2

  • کتاب کار 3.2 Workbook 3.2

  • اگر - در غیر این صورت اگر - دیگر if - else if - else

  • آزمون 3.3 Quiz 3.3

  • کتاب کار 3.3 Workbook 3.3

  • کتاب کار 3.4 Workbook 3.4

  • عملگرهای منطقی Logical Operators

  • آزمون 3.4 Quiz 3.4

  • آزمون 3.5 Quiz 3.5

  • کتاب کار 3.5 Workbook 3.5

  • تغییر بیانیه ها Switch Statements

  • کتاب کار 3.6 Workbook 3.6

  • پروژه نمایندگی - قسمت 1 Dealership Project - Part 1

  • کتاب کار 3.7 Workbook 3.7

  • پروژه نمایندگی - قسمت 2 Dealership Project - Part 2

  • پروژه نمایندگی - قسمت 3 Dealership Project - Part 3

  • برگه تقلب Cheat Sheet

بولی و شرطی (چالش) Booleans and Conditionals (Challenge)

  • امتحان چیزهای بی اهمیت Trivia Quiz

  • راه حل Solution

کارکرد Functions

  • نقشه راه Roadmap

  • مقدمه ای بر توابع Introduction to Functions

  • آزمون 4.1 Quiz 4.1

  • کتاب کار 4.1 Workbook 4.1

  • مولفه های Parameters

  • آزمون 4.2 Quiz 4.2

  • کتاب کار 4.2 Workbook 4.2

  • ارزش های بازگشتی Return Values

  • آزمون 4.3 Quiz 4.3

  • مقادیر بازگشتی - قسمت 2 Return Values – Part 2

  • توابع خالی در مقابل توابع برگردان ارزش Void Functions vs. Value-returning Functions

  • آزمون 4.4 Quiz 4.4

  • کتاب کار 4.3 Workbook 4.3

  • نظرات سند Doc Comments

  • کتاب کار 4.4 Workbook 4.4

  • محدوده Scope

  • توابع داخلی Built-in Functions

  • آزمون 4.5 Quiz 4.5

  • کتاب کار 4.5 Workbook 4.5

  • پروژه تاس (1) Dice Project (1)

  • آزمون 4.6 Quiz 4.6

  • پروژه تاس (2) Dice Project (2)

  • برگه تقلب Cheat Sheet

توابع (چالش) Functions (Challenge)

  • سنگ کاغذ قیچی Rock Paper Scissors

  • راه حل - قسمت 1 Solution - Part 1

  • راه حل - قسمت 2 Solution - Part 2

حلقه ها Loops

  • نقشه راه Roadmap

  • برای حلقه ها For loops

  • آزمون 5.1 Quiz 5.1

  • کتاب کار 5.1 - 5.2 Workbook 5.1 – 5.2

  • وقفه: چاپ در مقابل println Intermission: print vs println

  • آزمون 5.2 Quiz 5.2

  • کتاب کار 5.3 Workbook 5.3

  • آزمون 5.3 Quiz 5.3

  • کتاب کار 5.4 - 5.7 Workbook 5.4 – 5.7

  • در حالی که حلقه ها While Loops

  • آزمون 5.4 Quiz 5.4

  • آزمون 5.5 Quiz 5.5

  • کتاب کار 5.8 - 5.10 Workbook 5.8 – 5.10

  • شکستن و ادامه دادن Break and Continue

  • آزمون 5.6 Quiz 5.6

  • کتاب کار 5.11 Workbook 5.11

  • حلقه های تو در تو Nested Loops

  • پوکریتو Pokerito

  • راه حل پوکریتو - (تکلیف 1) Pokerito Solution - (Task 1)

  • راه حل پوکریتو - (تکلیف 2 تا 5) Pokerito Solution - (Task 2 – 5)

  • برگه تقلب Cheat Sheet

حلقه ها (چالش) Loops (Challenge)

  • بلک جک Blackjack

  • راه حل (وظایف 1 - 6) Solution (Tasks 1 - 6)

  • راه حل (تکلیف 7) Solution (Task 7)

  • راه حل (تکلیف 8 - 13) Solution (Task 8 - 13)

آرایه ها Arrays

  • نقشه راه Roadmap

  • آرایه ها Arrays

  • امتحان Quiz

  • کتاب کار 6.1 Workbook 6.1

  • حلقه زدن آرایه ها Looping Arrays

  • امتحان Quiz

  • کتاب کار 6.2 - 6.8 Workbook 6.2 – 6.8

  • به روز رسانی آرایه ها Updating Arrays

  • کتاب کار 6.9 - 6.10 Workbook 6.9 – 6.10

  • تله مرجع Reference Trap

  • کتاب کار 6.11 – 6.12 Workbook 6.11 – 6.12

  • آرایه های دو بعدی 2D Arrays

  • کتاب کار 6.13 Workbook 6.13

  • حلقه زدن آرایه های دو بعدی Looping 2D Arrays

  • امتحان Quiz

  • کتاب کار 6.13 (بازدید مجدد) - 6.14 Workbook 6.13 (Revisit) – 6.14

  • جاواپدیا Javapedia

  • راه حل (وظایف 1 - 4) Solution (Tasks 1 - 4)

  • راه حل (تکلیف 5) Solution (Task 5)

  • برگه تقلب Cheat Sheet

آرایه ها (چالش) Arrays (Challenge)

  • تیک تاک پا (قسمت 1) Tic Tac Toe (part 1)

  • راه حل 1 Solution 1

  • تیک تاک پا (قسمت 2) Tic Tac Toe (part 2)

  • راه حل 2 Solution 2

  • تیک تاک پا (قسمت 3) Tic Tac Toe (part 3)

  • راه حل 3: وظایف 6-7 Solution 3: Tasks 6 – 7

  • راه حل 3: کار 8 Solution 3: Task 8

  • راه حل 3: کار 9 تا 10 Solution 3: Task 9 – 10

پروژه Capstone Capstone Project

  • جلاد Hangman

ماژول 2 - برنامه نویسی شی گرا Module 2 - Object-Oriented Programming

  • مقدمه ای بر ماژول 2 Introduction to Module 2

دنیای اشیا The World of Objects

  • نقشه راه Roadmap

  • ایجاد یک شی Creating an Object

  • کتاب کار 7.1 Workbook 7.1

  • سازنده Constructor

  • آزمون 7.2 Quiz 7.2

  • کتاب کار 7.2 Workbook 7.2

  • گیرندگان Getters

  • تنظیم کننده ها Setters

  • مولد کد جاوا Java Code Generators

  • کتاب کار 7.3 Workbook 7.3

  • سازنده کپی Copy Constructor

  • کتاب کار 7.4 Workbook 7.4

  • وظیفه Drive The Drive Task

  • کتاب کار 7.5 Workbook 7.5

  • آرایه ها اشیاء قابل تغییر هستند Arrays are Mutable Objects

  • تعمیر سازنده Fixing the Constructor

  • تعمیر کپی سازنده Fixing the Copy Constructor

  • تعمیر گیرنده Fixing the Getter

  • تعمیر ستر Fixing the Setter

  • کتاب کار 7.6 Workbook 7.6

  • toString toString

  • کتاب کار 7.7 Workbook 7.7

  • ایجاد یک شیء نمایندگی Creating a Dealership Object

  • نهایی کردن برنامه Finalizing the Application

  • کتاب کار 7.8 Workbook 7.8

  • کتاب کار 7.9 Workbook 7.9

  • برگه تقلب Cheat Sheet

دنیای اشیا (چالش) The World of Objects (Challenge)

  • فیلم های برتر – قسمت 1 Top Movies – Part 1

  • راه حل Solution

  • فیلم های برتر – قسمت 2 Top Movies – Part 2

  • راه حل Solution

  • فیلم های برتر – قسمت 3 Top Movies – Part 3

  • راه حل Solution

اشیاء تغییرناپذیر Immutable Objects

  • اولیه Primitive

  • اشیاء تغییرناپذیر Immutable Objects

  • اشیای تغییرناپذیر در مقابل. اشیاء قابل تغییر Immutable Objects Vs. Mutable Objects

  • رشته یک شیء تغییرناپذیر است String is an Immutable Object

  • آزمون 8.1 Quiz 8.1

فهرست مجموعه ها List Collections

  • ArrayList ArrayList

  • LinkedList LinkedList

  • ArrayList در مقابل LinkedList ArrayList vs. LinkedList

  • حکم نهایی Final Verdict

  • کتاب کار 8.1 Workbook 8.1

  • پیش فرض برابر است() Default equals()

  • نادیده گرفتن برابر () Overriding equals()

  • آزمون 8.1 Quiz 8.1

رسیدگی به استثنا Exception Handling

  • استثناهای زمان کامپایل Compile-Time Exceptions

  • استثناهای زمان اجرا Runtime Exceptions

  • اعتبار سنجی استدلال Argument Validation

رسیدگی به استثنا (چالش) Exception Handling (Challenge)

  • قسمت 1 Part 1

  • راه حل قسمت 1 Part 1 Solution

  • قسمت 2 Part 2

  • راه حل قسمت 2 Part 2 Solution

مجموعه نقشه ها Map Collections

  • HashMap HashMap

  • نقشه درختی TreeMap

  • حکم نهایی Final Verdict

  • هش مپ برابری HashMap Equality

  • کتاب کار 9.1 Workbook 9.1

  • مواد تکمیلی (اختیاری) Supplementary Material (Optional)

بسته بندی و واردات Package and Import

  • بسته بندی و واردات package and import

استاتیک و نهایی Static and Final

  • ایستا static

  • ثابت نهایی ثابت static final CONSTANT

  • واردات استاتیک static imports

  • کتاب کار 10.1 Workbook 10.1

Enums Enums

  • Enums Enums

  • کتاب کار 11.1 Workbook 11.1

وراثت Inheritance

  • وراثت Inheritance

  • کتاب کار 12.1 Workbook 12.1

  • پلی مورفیسم Polymorphism

  • سازنده Constructor

  • کتاب کار 12.2 Workbook 12.2

  • نادیده گرفتن یک روش Overriding a Method

  • کلمه کلیدی فوق العاده The super Keyword

  • کلاس چکیده Abstract Class

  • روش چکیده Abstract Method

  • کتاب کار 12.3 Workbook 12.3

  • کلاس شی The Object Class

توابع مرتبه بالاتر و لامبدا (جریان ها) Higher Order Functions and Lambda (Streams)

  • عملکرد سفارش بالاتر و مصرف کننده Higher Order Function and Consumer

  • کتاب کار 13.1 Workbook 13.1

  • تابع مرتبه بالاتر و مقایسه کننده Higher Order Function and Comparator

  • کتاب کار 13.2 Workbook 13.2

  • تابع سفارش بالاتر و BiConsumer Higher Order Function and BiConsumer

  • کتاب کار 13.3 Workbook 13.3

  • عملیات جریان Stream Operations

  • کتاب کار 13.4 Workbook 13.4

  • کتاب کار 13.5 Workbook 13.5

  • عملیات ترمینال Terminal Operations

  • کتاب کار 13.6 Workbook 13.6

  • ایجاد جریان از منابع مختلف داده Stream Creation from Different Data Sources

  • کتاب کار 13.7 Workbook 13.7

BigDecimal BigDecimal

  • BigDecimal در مقابل دو برابر BigDecimal Vs. Double

رابط Interface

  • طراحی سه لایه Three Layer Design

  • شناسایی داده ها (POJO) Identifying the Data (POJO)

  • ایجاد داده در Datastore Creating Data in the Datastore

  • بازیابی، به روز رسانی و حذف داده ها Retrieving, Updating, and Deleting Data

  • لایه سرویس The Service Layer

  • رابط Interface

  • بسته بندی Wrapping Up

  • پایگاه کد 3 لایه در توسعه وب 3 Layer Codebase in Web Development

دوره بعدی: یک توسعه دهنده وب جاوا شوید Next Course: Become a Java Web Developer

  • بوت کمپ کامل توسعه بوت بهار The Complete Spring Boot Development Bootcamp

میراث (محتوای قدیمی) Legacy (Old Content)

  • قبل از ورود به این بخش بخوانید Read Before Entering this Section

  • کتاب کار/منابع چالش برای این بخش Workbook / Challenge resources for this section

  • تست واحد Unit Testing

  • تست واحد در کد ویژوال استودیو Unit Testing in Visual Studio Code

  • تست واحد در کد ویژوال استودیو (در صورت گیر کردن اطلاعات بیشتر) Unit Testing in Visual Studio Code (more info if you're stuck)

  • توسعه آزمایش محور Test Driven Development

  • برای دانش آموزان از اروپا یا آسیا For Students from Europe or Asia

  • توسعه آزمایش محور - قسمت 2 Test Driven Development – Part 2

  • به روز رسانی: اجرای تست | تست اشکال زدایی با فلش سبز جایگزین شد Update: Run Test | Debug Test replaced by green arrow

  • خط لوله جریان Stream Pipeline

  • خط لوله جریان - قسمت 2 Stream Pipeline – Part 2

  • آزمون 9.1 Quiz 9.1

  • فروشگاه فیلم - بازدید مجدد Movie Store – Revisited

  • فروشگاه فیلم – قسمت 1 Movie Store – Part 1

  • فروشگاه فیلم – قسمت 2 Movie Store – Part 2

  • فروشگاه فیلم - قسمت 3 Movie Store – Part 3

  • فروشگاه فیلم - قسمت 4 (تکلیف 1) Movie Store – Part 4 (Task 1)

  • فروشگاه فیلم - قسمت 4 (وظیفه 2 و 3) Movie Store Store – Part 4 (Task 2 & 3)

  • متغیرهای استاتیک static Variables

  • روش های استاتیک static Methods

  • ثابت های نهایی استاتیک static final Constants

  • آزمون 9.2 Quiz 9.2

  • برگه تقلب Cheat Sheet

  • --------چالش -------- --------Challenge--------

  • نحوه اجرای برنامه کوئیدیچ How to Run the Quidditch Application

  • بازی کوییدیچ Quidditch Game

  • بازی کوئیدیچ – قسمت 1 Quidditch Game – Part 1

  • بازی کوئیدیچ – قسمت 2 Quidditch Game – Part 2

  • HashMap HashMap

  • بازی کوییدیچ – قسمت 3 Quidditch Game – Part 3

  • هش کد hashcode

  • امتحان 9.3 Quiz 9.3

  • بازی کوئیدیچ – قسمت 4 (تسک 1 و 2) Quidditch Game – Part 4 (Tasks 1 and 2)

  • بازی کوئیدیچ – قسمت 4 (تکلیف 3) Quidditch Game – Part 4 (Task 3)

  • بازی کوئیدیچ – قسمت 5 (وظایف 1-3) Quidditch Game – Part 5 (Tasks 1 – 3)

  • بازی کوئیدیچ - قسمت 5 (وظایف 4 - 6) Quidditch Game – Part 5 (Tasks 4 – 6)

  • بازی کوئیدیچ – قسمت 5 (تسک 7 و 8) Quidditch Game – Part 5 (Tasks 7 and 8)

  • بازی کوییدیچ – قسمت 6 Quidditch Game – Part 6

  • بازی کوییدیچ – قسمت 7 Quidditch Game – Part 7

  • -------- وراثت و چند شکلی--------- --------Inheritance and Polymorphism--------

  • وراثت Inheritance

  • نادیده گرفتن برابر () Overriding equals()

  • نادیده گرفتن هش کد() Overriding hashCode()

  • آزمون 10.1 Quiz 10.1

  • نادیده گرفتن toString() Overriding toString()

  • پلی مورفیسم Polymorphism

  • آزمون 10.2 Quiz 10.2

  • مولد کد جاوا Java Code Generators

  • کلاس والدین Parent Class

  • فوق العاده () super()

  • super() برای Copy Constructor super() for Copy Constructor

  • آزمون 10.3 Quiz 10.3

  • گیرندگان و تنظیم کننده ها Getters and Setters

  • کلاس انتزاعی abstract class

  • hashCode() و برابر () hashCode() and equals()

  • toString toString

  • Enum Enum

  • روش انتزاعی abstract method

  • آزمون 10.4 Quiz 10.4

  • رابط Interface

  • آزمون 10.5 Quiz 10.5

  • آزمون 10.6: کلاس رابط در مقابل کلاس انتزاعی Quiz 10.6: Interface vs. Abstract class

  • وظیفه شما: سؤال کردن Math.round() Your Task: Questioning Math.round()

  • مرتب سازی اشیاء: رابط قابل مقایسه Sorting Objects: The Comparable Interface

  • مرتب سازی اشیاء بر اساس حروف الفبا Sorting Objects Alphabetically

  • آزمون 10.7 Quiz 10.7

  • تمرین: Math.round() را با Double.compare() جایگزین کنید Exercise: Replace Math.round() with Double.compare()

  • نهایی کردن برنامه Finalizing the Application

  • چند شکلی در فهرست ها Polymorphism in Lists

  • چند شکلی در نقشه: HashMap در مقابل TreeMap در مقابل LinkedHashMap Polymorphism in Map: HashMap vs. TreeMap vs. LinkedHashMap

  • برگه تقلب Cheat Sheet

  • --------------چالش-------------- --------------Challenge--------------

  • مدیریت بانک - قسمت 1 Bank Management – Part 1

  • مدیریت بانک - قسمت 2 Bank Management – Part 2

  • خصوصی در مقابل محافظت شده در مقابل عمومی private vs protected vs public

  • برای دانش آموزان از اروپا یا آسیا For Students From Europe or Asia

  • مدیریت بانک - قسمت 3 (وظایف 1 - 6) Bank Management – Part 3 (Tasks 1 – 6)

  • مدیریت بانک - قسمت 3 (وظایف باقی مانده) Bank Management – Part 3 (Remaining Tasks)

  • مدیریت بانک - قسمت 4 Bank Management – Part 4

  • مدیریت بانک - قسمت 5 Bank Management – Part 5

  • مدیریت بانک - قسمت 6 (روش شبیه سازی) Bank Management – Part 6 (the clone method)

  • مدیریت بانک - قسمت 7 (وظایف 1 تا 4) Bank Management - Part 7 (Tasks 1 – 4)

  • مدیریت بانک - قسمت 7 (وظایف باقی مانده) Bank Management – Part 7 (Remaining Tasks)

  • مدیریت بانک - قسمت 8 (وظایف 1 - 4) Bank Management – Part 8 (Tasks 1 – 4)

  • مدیریت بانک - قسمت 8 (وظایف باقی مانده) Bank Management – Part 8 (Remaining Tasks)

  • BigDecimal در مقابل Double (چالش اختیاری) BigDecimal vs Double (Optional Challenge)

  • سخنان پایانی در مورد دوره Final Words about the Course

  • شبیه سازی معاملات سهام Stock Trading Simulation

  • -------همزمان------ -------Concurrency------

  • انتظار چه چیزی What to expect

  • Multithreading خطرناک است Multithreading is Dangerous

  • CPU، Cores و Threads CPU, Cores, and Threads

  • محدودیت های یک برنامه رشته ای منفرد Limitations of a Single Threaded Application

  • همزمانی Concurrency

  • کتاب کار 11.1 Workbook 11.1

  • کتاب کار 11.1 (راه حل) Workbook 11.1 (Solution)

  • کد راه حل: سوپراستور جهانی 1 Solution Code: Global Superstore 1

  • وضعیت موضوع Thread State

  • قطع کردن یک موضوع Interrupting a Thread

  • کتاب کار 11.2 Workbook 11.2

  • کتاب کار 11.2 (راه حل) Workbook 11.2 (Solution)

  • Thread.join() Thread.join()

  • به مقدار دقت توجه کنید Note on the precision value

  • کتاب کار 11.3 Workbook 11.3

  • کتاب کار 11.3 (راه حل) Workbook 11.3 (Solution)

  • کد راه حل: سوپراستور جهانی 3 Solution Code: Global Superstore 3

  • Callable و FutureTask Callable and FutureTask

  • کتاب کار 11.4 Workbook 11.4

  • کتاب کار 11.4 (راه حل) Workbook 11.4 (Solution)

  • استخر نخ Thread Pool

  • کتاب کار 11.5 Workbook 11.5

  • کتاب کار 11.5 (راه حل) Workbook 11.5 (Solution)

  • قفل مجدد Reentrant Lock

  • ضامن شمارش معکوس Countdown Latch

  • کتاب کار 11.6 Workbook 11.6

  • کتاب کار 11.6 (راه حل) Workbook 11.6 (Solution)

  • انواع اتمی Atomic Types

  • کتاب کار 11.7 Workbook 11.7

  • کتاب کار 11.7 (راه حل) Workbook 11.7 (Solution)

  • سخنان پایانی در مورد همزمانی Final Words about Concurrency

ضمیمه: راه حل های کتاب کار Appendix: Workbook Solutions

  • کتاب کار 1.1 راه حل Workbook 1.1 Solution

  • کتاب کار 2.1 راه حل Workbook 2.1 Solution

  • کتاب کار 2.2 راه حل Workbook 2.2 Solution

  • راه حل کتاب کار 2.3 Workbook 2.3 Solution

  • کتاب کار 2.4 راه حل Workbook 2.4 Solution

  • راه حل کتاب کار 2.5 Workbook 2.5 Solution

  • کتاب کار 3.1 راه حل Workbook 3.1 Solution

  • کتاب کار 3.2 راه حل Workbook 3.2 Solution

  • کتاب کار 3.3 راه حل Workbook 3.3 Solution

  • کتاب کار 3.4 راه حل Workbook 3.4 Solution

  • راه حل کتاب کار 3.5 Workbook 3.5 Solution

  • کتاب کار 3.6 راه حل Workbook 3.6 Solution

  • کتاب کار 3.7 راه حل Workbook 3.7 Solution

  • راه حل کتاب کار 4.1 Workbook 4.1 Solution

  • کتاب کار 4.2 راه حل Workbook 4.2 Solution

  • راه حل کتاب کار 4.3 Workbook 4.3 Solution

  • کتاب کار 4.4 راه حل Workbook 4.4 Solution

  • راه حل کتاب کار 4.5 Workbook 4.5 Solution

  • کتاب کار 5.1 راه حل Workbook 5.1 Solution

  • کتاب کار 5.2 راه حل Workbook 5.2 Solution

  • کتاب کار 5.3 راه حل Workbook 5.3 Solution

  • کتاب کار 5.4 راه حل Workbook 5.4 Solution

  • راه حل کتاب کار 5.5 Workbook 5.5 Solution

  • راه حل کتاب کار 5.6 Workbook 5.6 Solution

  • کتاب کار 5.7 راه حل Workbook 5.7 Solution

  • راه حل کتاب کار 5.8 Workbook 5.8 Solution

  • راه حل کتاب کار 5.9 Workbook 5.9 Solution

  • راه حل کتاب کار 5.10 Workbook 5.10 Solution

  • راه حل کتاب کار 5.11 Workbook 5.11 Solution

  • کتاب کار 6.1 راه حل Workbook 6.1 Solution

  • کتاب کار 6.2 راه حل Workbook 6.2 Solution

  • کتاب کار 6.3 راه حل Workbook 6.3 Solution

  • کتاب کار 6.4 راه حل Workbook 6.4 Solution

  • راه حل کتاب کار 6.5 Workbook 6.5 Solution

  • کتاب کار 6.6 راه حل Workbook 6.6 Solution

  • کتاب کار 6.7 راه حل Workbook 6.7 Solution

  • راه حل کتاب کار 6.8 Workbook 6.8 Solution

  • راه حل کتاب کار 6.9 Workbook 6.9 Solution

  • راه حل کتاب کار 6.10 Workbook 6.10 Solution

  • راه حل کتاب کار 6.11 Workbook 6.11 Solution

  • کتاب کار 6.12 راه حل Workbook 6.12 Solution

  • راه حل کتاب کار 6.13 Workbook 6.13 Solution

  • راه حل کتاب کار 6.13 (بازبینی شده). Workbook 6.13 (Revisited) Solution

  • راه حل کتاب کار 6.14 Workbook 6.14 Solution

  • راه حل کتاب کار 7.1 Workbook 7.1 Solution

  • کتاب کار 7.2 راه حل Workbook 7.2 Solution

  • راه حل کتاب کار 7.3 Workbook 7.3 Solution

  • کتاب کار 7.4 راه حل Workbook 7.4 Solution

  • راه حل کتاب کار 7.5 Workbook 7.5 Solution

  • راه حل کتاب کار 7.6 Workbook 7.6 Solution

  • راه حل کتاب کار 7.7 Workbook 7.7 Solution

  • راه حل کتاب کار 7.8 Workbook 7.8 Solution

  • راه حل کتاب کار 7.9 Workbook 7.9 Solution

  • راه حل کتاب کار 8.1 Workbook 8.1 Solution

  • راه حل کتاب کار 9.1 Workbook 9.1 Solution

  • راه حل کتاب کار 10.1 Workbook 10.1 Solution

  • راه حل کتاب کار 11.1 Workbook 11.1 Solution

  • راه حل کتاب کار 12.1 Workbook 12.1 Solution

  • راه حل کتاب کار 12.2 Workbook 12.2 Solution

  • راه حل کتاب کار 12.3 Workbook 12.3 Solution

  • راه حل کتاب کار 13.1 Workbook 13.1 Solution

  • راه حل کتاب کار 13.2 Workbook 13.2 Solution

  • راه حل کتاب کار 13.3 Workbook 13.3 Solution

  • راه حل کتاب کار 13.4 Workbook 13.4 Solution

  • راه حل کتاب کار 13.5 Workbook 13.5 Solution

  • راه حل کتاب کار 13.6 Workbook 13.6 Solution

  • راه حل کتاب کار 13.7 Workbook 13.7 Solution

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش بوت کمپ کامل توسعه جاوا
جزییات دوره
28.5 hours
410
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
47,384
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Learn The Part Inc. Learn The Part Inc.

دوره های استثنایی که توسط مربیان خبره آموزش داده می شودLearn the Part (LTP) تیمی از توسعه دهندگان خبره و مربیان پرشور است. در LTP ، ما هر درس را با دقت برنامه ریزی می کنیم تا اطلاعات ارزشمندی را با وضوح و ساختار ارائه دهیم. وقتی یک ویدیوی LTP را تماشا می کنید ، به سرعت متوجه خواهید شد که چه چیزی ما را از سایر سازندگان دوره متمایز می کند. هدف ما این است که شما را از Zero به Professional Developer در هر موضوعی برسانیم. امیدواریم از دوره های ما لذت ببرید!

Rayan Slim Rayan Slim

معلم

سلام! من Rayan هستم، یک توسعه دهنده نرم افزار تمام وقت مستقر در اتاوا، کانادا.

من برای اولین بار در هنگام کار بر روی یک استارت آپ به توسعه پرداختم. از آن زمان، من به‌عنوان یک توسعه‌دهنده مستقل، اپلیکیشن‌های وب و تلفن همراه بی‌شماری ساخته‌ام، در عین حال کارنامه‌ام را گسترش داده‌ام و راه‌های جدیدی را در رباتیک، تجزیه و تحلیل داده‌های یادگیری عمیق کاوش کرده‌ام.

در اوقات فراغت، من عاشق تدریس هستم!

Jad Slim Jad Slim

DeveloperJad مهندسی مکانیک را در دانشگاه اتاوا تحصیل کرده است. جاد همچنین در زمینه تولید نرم افزار ، یادگیری ماشین ، دید کامپیوتر ، مدل سازی ریاضی ، شبیه سازی رایانه و سیستم های هوشمند تجربه دارد. او همچنین بسیاری از برنامه های یادگیری عمیق را توسعه داده است ، و در حال حاضر به دنبال علاقه به ماشین های خودمختار و توسعه کامل پشته است.

Jose Portilla Jose Portilla

رئیس بخش علوم داده در آموزش پیریان