سلام، نام من Amedeo است، من از سال 2003 در تولید انیمیشن میپردازم و به دانشآموزان و حرفهایها آموزش میدهم.
با ارائه یک راهپیمایی زن حرفه ای و صیقلی در Autodesk Maya، گردش کار انیمیشن سه بعدی کارآمد را بیاموزید.
این دوره برای انیماتورهای مبتدی طراحی شده است که اصول اولیه گردش کار را درک می کنند، اما تلاش می کنند تا انیمیشن خود را آن سطح از کیفیت و باورپذیری معمول محصولات حرفه ای ارائه دهند.
پیاده روی پایه و اساس انیمیشن های پیشرفته است. تسلط بر چرخه های پیاده روی در انیمیشن های سه بعدی به شما اعتماد به نفس و مهارت هایی می دهد تا شخصیت های انسانی خود را در صحنه های بازیگری بیان شده تر کنترل کنید.
در پایان این دوره میتوانید چرخههای پیادهروی را با اطمینان متحرک کنید، فیلمهای مرجع را برای انیمیشن تفسیر کنید، و تکنیکهای مشابهی را که متخصصان برای تولید انیمیشنهای استاندارد صنعت به کار میبرند، به کار بگیرید.
در مورد:
خواهید آموختاین دوره از نرمافزار استاندارد صنعتی Autodesk Maya استفاده میکند، اما همین جریانهای کاری را میتوان برای هر بسته سه بعدی اعمال کرد.
تکلیف شما انیمیشن یک پیاده روی زنانه خواهد بود که با انیمیشن سازی روی همان دکلی که من در طول دوره خود از آن استفاده می کنم یا یکی از انتخاب های شما انجام می شود. نتیجه نهایی یک ویدیو از انیمیشن پیاده روی شما خواهد بود.
میتوانید با کار کردن با رایگان دنبال کنید (اینجا را نیز امتحان کنید)، و میتوانید از آرشیو Zip دنباله قاب پیوست شده به عنوان صفحه تصویر در Maya استفاده کنید.
این مراجع ویدیویی مکان خوبی برای شروع هستند:
ابزارهای رایگان موجود را دانلود و نصب کنید که زندگی شما را آسانتر میکند، و همچنین برخی از منابع فنی:
نگاهی به برای طرحهای انیمیشن در نظر بگیرید.
برخلاف مثال من، پیاده روی شما نیازی به رندر یا قرار دادن در محیطی نخواهد داشت، زیرا این دوره به رندر نمیپردازد.
کارگردان انیمیشن/مدرس
سلام، نام من Amedeo Beretta است و از سال 2003 در تولید انیمیشن میپردازم و به دانشآموزان و متخصصان آموزش میدهم. من روی ویژگیهای VFX و CGI کامل، سریالها، آگهیهای تلویزیونی، بازیهای ویدیویی و ویدیوهای تبلیغاتی کار کردم.
من در انیمیشن کاراکترها تخصص دارم، اما به عنوان یک متخصص عمومی شروع کردم و مهارتهای خود را در هنر مفهومی، مدلسازی سه بعدی، بافتسازی، ریگ کردن، سایهزنی، رندرینگ و ترکیببندی توسعه دادم.
کارنامههای من عبارتند از پل، جان کارتر، و سیاره 51، کارهایی که در شرکتهای برنده جایزه مانند Double Negative، Scanline VFX، و Ilion Animation Studios انجام شده است.
برای دیدن کارهای بیشتر من به اینجا سر بزنید!
نمایش نظرات