آموزش روش های پخت نقشه در Maya LT

Map Baking Techniques in Maya LT

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: هنگام کار روی پروژه های سه بعدی ، به طور خاص بازی ها ، استفاده از دارایی های کارآمد بسیار مهم است. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015. هنگام کار روی پروژه های سه بعدی ، به طور خاص بازی ها ، استفاده از دارایی های کارآمد بسیار مهم است. محدودیت هایی وجود دارد که استفاده از مدل های بسیار متراکم و بسیار دقیق را غیر عملی می کند. مانور آنها در اطراف یک صحنه دشوار است و ممکن است توپولوژی برای تغییر شکل ایده آل نباشد. به همین دلیل ، ما می توانیم جزئیات وضوح بالا و اطلاعات رنگ را از یک مدل با وضوح بالا به یک هدف با وضوح پایین انتقال دهیم و Maya LT ابزارهایی را برای انجام این کار فراهم می کند. در این آموزش نگاهی کوتاه به پخت و پز بافت در Maya LT خواهیم انداخت. ما به رابط Turtle Texture Baking و برخی از تنظیمات اساسی که باید جستجو کنیم ، خواهیم پرداخت. سپس ما یک بافت رنگ را از یک مدل به مدل دیگر منتقل خواهیم کرد. ما همچنین به انتقال جزئیات از طریق نقشه های معمولی ، پخت نقشه های انسداد محیط و بررسی پخت نور در یک بافت خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

روش های پخت نقشه در Maya LT Map Baking Techniques in Maya LT

  • کار با ابزار لاک پشت پخت Working with the Turtle Baking Tools

  • انتقال بافت های رنگی Transferring Color Textures

  • پخت نقشه های عادی Baking Normal Maps

  • پخت انسداد محیط Baking Ambient Occlusion

  • پخت نورپردازی به بافت Baking Lighting into Textures

نمایش نظرات

آموزش روش های پخت نقشه در Maya LT
جزییات دوره
0h 32m
6
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.