لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تنظیم کاراکتر در مایا
Character Setup in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
به انیمیشن های شخصیت خود جان بدهید و به راحتی اصول تنظیم شخصیت ها را در مایا بیاموزید. نرمافزار مورد نیاز: Maya 6 (فایلهای پشتیبانی نیاز به Maya 7 دارند). به انیمیشنهای شخصیت خود جان بدهید و به راحتی اصول تنظیم کاراکتر را در Maya یاد بگیرید. شامل بیش از 3 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است. ایده آل برای کاربران مبتدی. نکات برجسته محبوب عبارتند از: دکل بصری ساعد. رول پا معکوس; کنترل نوسان باسن. کنترل شانه؛ کنترل بدن؛ تکنیک های ترکیبی FK/IK. صحافی شخصیت; چرخش های محلی؛ تنظیم محوری؛ کنترل چند لایه؛ Spline IK; ویرایشگر مؤلفه؛ ابزار وزن رنگ. روش های جایگزین برای تنظیم وزن نرم افزار مورد نیاز: Maya 6 (فایل های پشتیبانی نیاز به Maya 7 دارند).
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تنظیم کاراکتر در مایا
Character Setup in Maya
تنظیم صحنه و ایجاد پاها
Setting up the Scene and Creating Legs
ایجاد دسته های IK و اتصالات آینه ای
Creating IK Handles and Mirroring Joints
ایجاد کنترل های پا و زانو
Creating the Foot and Knee Controls
ایجاد یک رول پا از ابتدا
Creating a Foot Roll from Scratch
ایجاد یک رول پا با استفاده از تنظیمات مشابه
Creating a Foot Roll Using Similar Settings
ایجاد ستون فقرات پشت و اتصال آن به پاها
Creating the Back Spine and Connecting It to the Legs
ایجاد کنترل های پشت و باسن
Creating the Back and Hip Controls
درک محدودیت ها/افزودن محدودیت به کنترل ها
Understanding Constraints / Adding Constraints to Controls
قرار دادن مفاصل در زنجیره مشترک و کنترل های سر
Inserting Joints into the Joint Chain and Head Controls
ساخت بازوها و کنترل های بازوی IK
Building the Arms and the Arm IK Controls
ایجاد انگشتان و تنظیم چرخش محلی برای مفاصل
Creating the Fingers and Adjusting Local Rotation for Joints
کنترل های دستی ساختمان و دکل ساعد
Building Hand Controls and the Forearm Rig
ایجاد یک کنترل جهانی برای اجازه دادن به مقیاس و حرکت
Creating a Global Control to Allow Scaling and Moving
ایجاد سیستم قفل زانو با سوئیچ
Creating a Knee Lock System with a Switch
ایجاد یک مخلوط کن IK/FK برای بازوی چپ
Creating an IK / FK Blender for the Left Arm
ایجاد یک مخلوط کن IK/FK برای بازوی راست
Creating an IK / FK Blender for the Right Arm
بهینه سازی کنترل ها و تنظیم کانال ها
Tweaking the Controls and Adjusting the Channels
اتصال صاف کاراکتر و تنظیم وزن
Smooth Binding the Character and Adjusting the Weights
بهینه سازی نقاط روی پا
Tweaking the Points on the Feet
با استفاده از ابزار Paint Weights
Using the Paint Weights Tool
افزودن تأثیر بر نقاط راس
Adding Influence on Vertex Points
نمایش نظرات