Papa Georgio

نویسنده مربیان دیجیتال.
دوره های این مدرس:

آموزش CG101: فیلمبرداری

CG101: Cinematography

با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل به نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی خواهیم داشت که برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری برخی از اصول فیلمبرداری مورد نیاز است.


آموزش CG101: دینامیک

CG101: Dynamics

با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل از نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی مورد نیاز برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری برخی از اصول پویایی خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: هیچ کدام


آموزش نکات و ترفندهایی در اصلاح و کوتاه کردن مو

Tips and Tricks in Shave and a Haircut

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: اصلاح و کوتاه کردن مو.


آموزش معرفی مایا 2009

Introduction to Maya 2009

بیش از نه ساعت آموزش مبتنی بر پروژه را برای یادگیری اصول مدل‌سازی، بافت‌سازی، ریگینگ، متحرک سازی، دینامیک، نورپردازی و رندر در مایا کشف کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.


آموزش فتوشاپ برای مبتدیان

Photoshop for Beginners

در این سری از درس ها، دوره ای را برنامه ریزی کرده ایم که برای کاربرانی که هرگز فتوشاپ را لمس نکرده اند عالی است. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5.


آموزش تنظیم کاراکتر در مایا

Character Setup in Maya

به انیمیشن های شخصیت خود جان بدهید و به راحتی اصول تنظیم شخصیت ها را در مایا بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 6 (فایل های پشتیبانی نیاز به Maya 7 دارند).


آموزش معرفی RenderMan 1.0 برای Maya 7

Introduction to RenderMan 1.0 for Maya 7

با 3 ساعت آموزش پروژه محور، ایجاد تصاویر با کیفیت سینمایی را بیاموزید و به کار خود یک مزیت بصری متمایز بدهید. ایده آل برای کاربران مبتدی تا متوسط. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7، RenderMan برای Maya 1.0 یا بالاتر.


آموزش رندر با مایا تون

Rendering with Maya Toon

مایا تون را به راحتی یاد بگیرید و با بیش از 3.5 ساعت آموزش پروژه محور به ظاهر کارتون های دو بعدی سنتی و کتاب های کمیک برسید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7.


آموزش شروع کار با Pixel Bender

Getting Started with Pixel Bender

در این دوره، اولین نگاه خود را به Pixel Bender و نحوه استفاده از آن برای ساخت فیلترهای قابل استفاده در سایر محصولات Adobe خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Pixel Bender.


آموزش CG101: مدل سازی

CG101: Modeling

با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل از نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی مورد نیاز برای ایجاد پایه ای محکم برای ساخت مدل های سه بعدی خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: هیچ کدام


آموزش ساخت وب سایت با Dreamweaver

Building Websites with Dreamweaver

ساخت وب سایت های مبتنی بر استانداردها را در 3 ساعت آموزش پروژه محور شروع کنید. نرم افزار مورد نیاز: Macromedia Dreamweaver 8.


آموزش معرفی RenderMan برای مایا

Introduction to RenderMan for Maya

به کار خود یک مزیت بصری بدهید. تکنیک های آزمایش شده تولید را بیاموزید و با استفاده از فناوری برنده جایزه Pixar، ایجاد تصاویر با کیفیت سینمایی را شروع کنید. نرم افزار مورد نیاز: RenderMan برای Maya 2.0.


آموزش CG101: اصطلاحات عمومی 3D

CG101: General 3D Terminology

با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل از نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی 3D که برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری گرافیک رایانه مورد نیاز است ، خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: هیچ کدام


آموزش مقدمه ای بر افکت های رنگ مایا

Introduction to Maya Paint Effects

با بیش از 7 ساعت آموزش پروژه محور، خود را خلاقانه بیان کنید و افکت های رنگ مایا را یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 یا بالاتر (برای فایل های پروژه توصیه می شود).


آموزش مقدمه ای بر MEL

Introduction to MEL

بهره وری خود را افزایش دهید و MEL را در بیش از 2.5 ساعت آموزش تعاملی یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 6 یا بالاتر


آموزش CG101: آهنگسازی

CG101: Compositing

با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل از نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی که برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری برخی از اصول ترکیب بندی لازم است ، خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: هیچ کدام


آموزش نکات و ترفندها در فلش

Tips and Tricks in Flash

در این دوره ما نکات و ترفندهای مختلفی را یاد می گیریم که می تواند به بهبود گردش کار انیمیشن شما در فلش کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: فلش


آموزش راهنمای هنرمند برای RenderMan برای مایا

Artist's Guide to RenderMan for Maya

این Artist's Guide to RenderMan برای Maya 3.0 که منحصراً برای Pixar ایجاد شده است، یک دوره عالی برای کاربران جدید این سیستم رندر قدرتمند است.


آموزش مقدمه ای بر فلش 8

Introduction to Flash 8

ایجاد تجربیات تعاملی را با بیش از پنج ساعت آموزش جامع آغاز کنید. نرم افزار مورد نیاز: Macromedia Flash 8 (توصیه می شود).


آموزش نکات و ترفندهای دینامیک در مایا

Dynamics Tips and Tricks in Maya

در این دوره با نکات و ترفندهای دینامیک مختلف آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش استفاده از SyFlex در مایا

Using SyFlex in Maya

به راحتی SyFlex را یاد بگیرید و شروع به ایجاد شبیه سازی های واقع بینانه مختلف کنید. نرم افزار مورد نیاز: SyFlex 3.5، Maya 7.


آموزش مقدمه ای بر اصلاح و کوتاه کردن مو برای مایا

Introduction to Shave and a Haircut for Maya

با استفاده از Shave and Haircut for Maya، حالت دادن، بافت، نور، رندر و رانندگی پویا مو را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Shave and a Haircut 4.5، Maya 8.5


آموزش CG101: روشنایی

CG101: Lighting

با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل به نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی خواهیم داشت که برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری برخی از اصول نورپردازی مورد نیاز است.


آموزش CG101: تقلب

CG101: Rigging

با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل از نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی مورد نیاز برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری ساخت دکل های ساخت مدل های سه بعدی خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: هیچ کدام


آموزش CG101: انیمیشن

CG101: Animation

با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل از نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی که برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری نحوه متحرک سازی مدل های سه بعدی مورد نیاز است ، خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: هیچ کدام


آموزش CG101: 12 اصل انیمیشن

CG101: 12 Principles of Animation

با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل از نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی مورد نیاز برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری برخی از تکنیک های انیمیشن سنتی معروف به 12 اصل انیمیشن خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: هیچ کدام


آموزش معرفی انیمیشن Maya: Walk Cycle

Introduction to Maya Animation: Walk Cycle

چرخه های پیاده روی قانع کننده ایجاد کنید و به راحتی تکنیک های انیمیشن صرفه جویی در زمان را در مایا یاد بگیرید. لطفا توجه داشته باشید که فایل های پروژه ارائه شده با این کیت آموزشی نیاز به باز شدن Maya 7 دارند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 4.0 و بالاتر (فایل های پروژه نیاز به ...


آموزش راهنمای هنرمندان برای MEL

Artists Guide to MEL

کاربردهای خلاقانه جایگزین MEL را کشف کنید. زبان جاسازی شده مایا (MEL) را با رویکرد هنرمند محور بیاموزید و انعطاف پذیری بیشتری را در گردش کار خود بیافزایید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر Photoshop CS3

Introduction to Photoshop CS3

با Photoshop CS3 شروع کنید. یک گردش کار غیر مخرب و تکنیک های خلاقانه ای را بیاموزید که می توان از آنها برای چاپ، وب و طراحی استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS3.


آموزش CG101: ویرایش تصویر

CG101: Image Editing

با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل به نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی خواهیم داشت که برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری برخی از اصول ویرایش تصاویر مورد نیاز است.


آموزش معرفی خز مایا

Introduction to Maya Fur

در این سری از آموزش های مایا، مجموعه ابزار جذاب مایا Fur را بررسی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya Unlimited یا Maya 2010.


آموزش انیمیشن غیر خطی با مایا تراکس

Non-linear Animation with Maya Trax

با نحوه پیاده سازی Trax Animation Editor در Maya برای انیمیشن های غیرخطی سریع و کارآمد آشنا شوید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 6.0 یا بالاتر (Maya 7.0 برای فایل های پروژه توصیه می شود).


آموزش نکات و ترفندها در SyFlex

Tips and Tricks in SyFlex

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: SyFlex.


آموزش Maya 6 Unlimited: مو

Maya 6 Unlimited: Hair

با این آموزش پروژه محور، به راحتی موهای مایا را با سرعت خود یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 6 Unlimited یا بالاتر.


آموزش معرفی مایا: نسخه دوم

Introduction to Maya: 2nd Edition

یادگیری مایا اکنون ساده تر از همیشه است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 یا بالاتر.


آموزش CG101: طراحی گرافیکی

CG101: Graphic Design

با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل به نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی خواهیم داشت که برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری برخی اصول طراحی گرافیک مورد نیاز است.


آموزش مقدمه ای بر Dynamics در مایا

Introduction to Dynamics in Maya

نحوه ایجاد شبیه سازی ها و افکت های پویا با پروژه های خلاقانه و مثال های عملی با استفاده از ذرات، میدان ها، بدنه های نرم و بدنه های صلب را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.


آموزش ساخت فیلتر روشنایی مجدد در Pixel Bender

Building a Re-lighting Filter in Pixel Bender

در این دوره آموزشی، نحوه ساخت فیلتری برای نورپردازی مجدد تصاویر در Pixel Bender با استفاده از یک پاس معمولی را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Pixel Bender.


آموزش معرفی ظروف مایع در مایا

Introduction to Fluid Containers in Maya

این آموزش مایا نحوه تولید شبیه‌سازی سیال از ابتدا و تمام ویژگی‌های کلیدی در گره شکل سیال را پوشش می‌دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و بالاتر.


آموزش CG101: ارائه

CG101: Rendering

با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل به نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی خواهیم داشت که برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری برخی اصول اولیه ارائه مورد نیاز است.


آموزش معرفی مایا nCloth

Introduction to Maya nCloth

یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای Maya nCloth، تکنیک هایی برای نتایج واقعی، و شیوه های خلاقانه برای بسیاری از شبیه سازی های پارچه را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش نکات و ترفندها در مایا

Tips and Tricks in Maya

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش نکات و ترفندها در فتوشاپ

Tips and Tricks in Photoshop

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: فتوشاپ.


آموزش استریوسکوپی سه بعدی در افتر افکت

Stereoscopic 3D in After Effects

در این دوره، تجربیات سه بعدی را مستقیماً در After Effects ایجاد خواهیم کرد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه تصاویر سه بعدی استریوسکوپی بسازیم و درک عمیق تری از ریاضیات تصاویر استریو، نکاتی برای ایجاد رندرهای استریو ایمن تر و ساختن...


آموزش CG101: بافت

CG101: Texturing

با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل از نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی که برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری ساخت بافت برای مدل های سه بعدی مورد نیاز است ، خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: هیچ کدام نرم افزار مورد نیاز:.


آموزش معرفی مایا 2011

Introduction to Maya 2011

در این آموزش مایا، ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از مایا و نحوه کار آن پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندهای کامپوزیت در کامپوزیت

Compositing Tips and Tricks in Composite

در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف ترکیب بندی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.2.


آموزش منوهای پیشرفته خز مایا

Advanced Maya Fur Menus

در این آموزش مایا، مجموعه منوی خز مایا و تمام ویژگی های پیشرفته موجود در آنها را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندهای رندر در RenderMan

Rendering Tips and Tricks in RenderMan

در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد می گیریم که می تواند به بهبود گردش کار رندر شما در RenderMan کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: RenderMan.


آموزش استریوسکوپی سه بعدی در مایا

Stereoscopic 3D in Maya

هیجان مخاطب و تجربیات تعاملی ایجاد کنید. با مایا 2009 گردش کار عملی برای ساخت تصاویر سه بعدی استریوسکوپی را بیاموزید و کنترل کاملی بر دوربین، شخصیت ها و محیط به دست آورید تا یکی از قدرتمندترین جلوه ها را ایجاد کنید...