آموزش معرفی RenderMan برای مایا

Introduction to RenderMan for Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: به کار خود یک مزیت بصری بدهید. تکنیک های آزمایش شده تولید را بیاموزید و با استفاده از فناوری برنده جایزه Pixar، ایجاد تصاویر با کیفیت سینمایی را شروع کنید. نرم افزار مورد نیاز: RenderMan برای Maya 2.0. به کار خود یک مزیت بصری بدهید. تکنیک های آزمایش شده تولید را بیاموزید و با استفاده از فناوری برنده جایزه Pixar، ایجاد تصاویر با کیفیت سینمایی را شروع کنید. شامل نزدیک به 6 ساعت آموزش پروژه محور است. ایده آل برای هنرمندان جدید و متوسط. برجسته های محبوب عبارتند از: رندر جابجایی. نورها و سایه ها؛ بازتاب ها و انکسارها; نمونه حرکت; بوکه; کاستیک؛ انسداد مبتنی بر ابر نقطه. جلوه های عمق میدان; روشنایی جهانی؛ خونریزی رنگی؛ کاربردهای خلاقانه برای CSG. رندر خز; Sigma Hiding; رندر منحنی؛ نورپردازی مبتنی بر تصویر؛ پراکندگی زیرسطحی; RenderMan Texture Baking; پاس های سفارشی؛ سایه بان های سفارشی. نرم افزار مورد نیاز: RenderMan برای Maya 2.0.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

معرفی RenderMan برای مایا Introduction to RenderMan for Maya

  • بارگیری پلاگین و رندر RenderMan Loading the RenderMan Plugin and Rendering

  • رندر کردن تصاویر به روش های مختلف Rendering the Images in Different Ways

  • کار با گره ویژگی های هندسی مشترک Working with the Shared Geometric Attributes Node

  • کار با Maya Shader Networks Working with Maya Shader Networks

  • استفاده از جابجایی ها Using Displacements

  • رندر کردن نقشه های جابجایی ZBrush Rendering ZBrush Displacement Maps

  • روش های مختلف استفاده از سایه ها Different Ways to Use Shadows

  • سایه های Raytraced Raytraced Shadows

  • بازتاب ها Reflections

  • کنترل بازتاب ها با مجموعه های ردیابی Controlling Reflections with Trace Sets

  • انکسار روی اجسام Refractions on Objects

  • جلوه های عمق میدان Depth-of-field Effects

  • فاکتور حرکت Motion Factor

  • جلوه های بوکه Bokeh Effects

  • تاری حرکت Motion Blur

  • باز شدن شاتر Shutter Opening

  • تاری دوربین Camera Blur

  • نمونه حرکت Motion Samples

  • رندر ذرات Rendering Particles

  • هندسه جامد سازنده Constructive Solid Geometry

  • رندر افکت های رنگ با سایه ها Rendering Paint Effects with Shadows

  • رندر خز مایا و سیگما Hiding Rendering Maya Fur and Sigma Hiding

  • استفاده از Curves به عنوان رندر آبجکت Using Curves as Render Objects

  • مقدمه ای بر پراکندگی زیرسطحی Introduction to Sub-surface Scattering

  • جریان کار پراکندگی زیرسطحی جایگزین Alternative Sub-surface Scattering Workflow

  • ایجاد اثرات سوزاننده Creating Caustic Effects

  • روشنایی جهانی Global Illumination

  • اثرات انسداد Occlusion Effects

  • پخت نور جهانی به بافت Baking Global Illumination to Textures

  • انسداد مبتنی بر ابر نقطه Point Cloud Based Occlusion

  • خونریزی رنگ Color Bleeding

  • بافت های پخت Baking Textures

  • ایجاد چندین پاس در قالب OpenEXR Creating Multiple Passes in OpenEXR Format

  • خواندن آمار خروجی Reading Output Statistics

  • نوشتن سایه بان ثابت خودتان Writing Your Own Constant Shader

  • نوشتن نویز شیدر خودتان Writing Your Own Noise Shader

  • نوشتن سایه پراکنده خودتان Writing Your Own Diffuse Shader

  • ایجاد یک شیدر جابجایی سفارشی Creating a Custom Displacement Shader

  • ایجاد سایه بان نور سفارشی Creating a Custom Light Shader

نمایش نظرات

آموزش معرفی RenderMan برای مایا
جزییات دوره
4h 11m
40
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Papa Georgio
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Papa Georgio Papa Georgio

نویسنده مربیان دیجیتال.