آموزش معرفی مایا: نسخه دوم

Introduction to Maya: 2nd Edition

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یادگیری مایا اکنون ساده تر از همیشه است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 یا بالاتر. یادگیری مایا اکنون ساده تر از همیشه است. شامل بیش از 9 ساعت آموزش پروژه محور. ایده آل برای کاربران مبتدی تا متوسط. نکات برجسته محبوب عبارتند از: مدل سازی چند ضلعی. مدل سازی NURBS; بافت سازی؛ نورپردازی؛ انیمیشن/تقلب; تفسیر؛ چیدمان UV؛ هایپرشید; شبیه سازی ذرات؛ محیط ها؛ نمای کلی رابط. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 یا بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • بررسی اجمالی آموزش. راه اندازی پروژه مایا Training Overview; Setting up the Maya Project

معرفی مایا: نسخه دوم Introduction to Maya: 2nd Edition

  • کار با دوربین و ناوبری Working with Camera and Navigation

  • استفاده از نماها و پنل های مختلف Using Various Views and Panels

  • کاوش در عناصر رابط کاربری Exploring User Interface Elements

  • هندسه مشاهده و سایه زدن Viewing and Shading Geometry

  • میانبرهای Qwerty Qwerty Shortcuts

  • Channel Box و Display Layer Editor Channel Box and Display Layer Editor

  • تغییر تنظیمات ابزار Modifying Tool Settings

  • با استفاده از ویرایشگر ویژگی Using the Attribute Editor

  • با استفاده از Outliner و Hypergraph Using the Outliner and Hypergraph

  • گروه بندی در مقابل فرزندپروری Grouping vs. Parenting

  • استفاده از هات باکس مایا Using Maya's Hotbox

  • استفاده از ماسک های انتخابی Using Selection Masks

  • ایجاد و اصلاح قفسه Creating and Modifying a Shelf

  • یادگیری MEL Scripting Learning MEL Scripting

  • ساخت منوهای علامت گذاری سفارشی Building Custom Marking Menus

  • درک انواع سطوح مختلف Understanding Different Surface Types

  • اجزای سطحی Surface Components

  • راه اندازی صفحات تصویر Setting up the Image Planes

  • ساخت موتور اصلی Building the Main Engine

  • استفاده از فرمان Duplicate برای ساخت تیغه های فن Using the Duplicate Command to Build the Fan Blades

  • کار با شبکه های شبکه Working with Lattices

  • شکل دادن به سطوح با استفاده از کامپوننت ها Shaping Surfaces Using Components

  • نمایش لایه ها و مجسمه سازی Display Layers and Sculpting

  • مدلسازی با استفاده از Edge Extrude Modeling Using Edge Extrude

  • ادغام رئوس و اکسترود کردن چهره ها و تبدیل به سطوح فرعی Merging Vertices and Extruding Faces and Converting to Subdivisional Surfaces

  • ایجاد سطوح فرعی Creasing Subdivision Surfaces

  • اکسترود در امتداد یک منحنی Extruding Along a Curve

  • افزودن جزئیات محلی شده در سطح زیربخش Adding Localized Detail on a Subdivision Surface

  • شکل دادن به مخزن گاز با NURBS Shaping the Gas Tank with NURBS

  • مجسمه سازی گلگیر با ابزار Surface Sculpt Tool Sculpting the Fender with the Surface Sculpt Tool

  • ساخت صندلی ها با استفاده از پریمیتیوها و تغییر شکل دهندگان Building the Seats Using Primitives and Deformers

  • ایجاد میله های دستگیره با منحنی ها Creating Handle Bars with Curves

  • لوفتینگ و گردان Lofting and Revolving

  • ادغام سطوح فرعی و سطوح متقاطع Merging Subdivision Surfaces and Intersecting Surfaces

  • بررسی اجمالی Hypershade Hypershade Overview

  • استفاده از Shaders و کاوش در نمای رندر Applying Shaders and Exploring the Render View

  • ایجاد شبکه های سایه زن Creating Shader Networks

  • سایه زدن به دوچرخه جت Shading the Jet Bike

  • با استفاده از Ramp Node Using the Ramp Node

  • استفاده از گره PSD و تنظیمات بافت در فتوشاپ Using the PSD Node and Tweaking Textures in Photoshop

  • کار با اشعه ماوراء بنفش Working with UVs

  • ایجاد سایه زن رنگ خودرو Creating a Car Paint Shader

  • مروری بر چراغ های مایا Overview of Maya's Lights

  • مروری بر سایه های مایا Overview of Maya's Shadows

  • پیوند نور در مایا Light Linking in Maya

  • کنترل تنظیمات Tessellation Controlling Tessellation Settings

  • با استفاده از ویرایشگر اتصال Using the Connection Editor

  • ایجاد هندسه جابجا شده Creating Displaced Geometry

  • سازماندهی صحنه Organizing the Scene

  • ایجاد کلاستر برای اگزوز Creating Clusters for the Exhaust

  • تنظیم روابط کلیدی محور Set Driven Key Relationships

  • استفاده از کلیدهای Set-driven برای انیمیشن ثانویه Using Set-driven Keys for Secondary Animation

  • کار با Graph Editor Working with the Graph Editor

  • دوچرخه سواری انیمیشن Cycling the Animation

  • ایجاد و اتصال مفاصل Creating and Binding Joints

  • تکنیک های انیمیشن مسیر Path Animation Techniques

  • دوربین ها و تنظیمات دوربین Cameras and Camera Settings

  • استفاده از جلوه های رنگ و هندسه متقابل Using Paint Effects and Interacting Geometry

  • افزودن ویژگی های سفارشی Adding Custom Attributes

  • بهینه سازی انیمیشن Tweaking the Animation

  • ایجاد دود با استفاده از ذرات Creating Smoke Using Particles

  • مجسمه سازی محیط و اصلاح نورها Sculpting the Environment and Tweaking the Lights

  • ایجاد یک آسمان و انجام یک رندر دسته ای Creating a Sky and Doing a Batch Render

  • راه اندازی لایه های رندر Setting up the Render Layers

نمایش نظرات

آموزش معرفی مایا: نسخه دوم
جزییات دوره
9h 14m
65
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Papa Georgio
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Papa Georgio Papa Georgio

نویسنده مربیان دیجیتال.