آموزش رندر با مایا تون

Rendering with Maya Toon

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مایا تون را به راحتی یاد بگیرید و با بیش از 3.5 ساعت آموزش پروژه محور به ظاهر کارتون های دو بعدی سنتی و کتاب های کمیک برسید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7. به راحتی Maya Toon را یاد بگیرید و با بیش از 3.5 ساعت آموزش پروژه محور به ظاهر کارتون های دو بعدی سنتی و کتاب های کمیک برسید. ایده آل برای کاربران مبتدی تا متوسط. برجسته های محبوب عبارتند از: سفارشی Toon Shaders. ایجاد شبکه Shader; Toon Outlines; Toon Outline Attribute; جلوه های رنگ. تبدیل Toon به Polygons. Crosshatching و Stippling; دینامیک ذرات؛ خطوط نمایه؛ خطوط مرزی؛ چین ها؛ خطوط تقاطع نرم افزار مورد نیاز: Maya 7.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

رندر با مایا تون Rendering with Maya Toon

  • با استفاده از Solid Color Toon Shader Using the Solid Color Toon Shader

  • با استفاده از سایه زن دو رنگ زاویه نور Using the Light Angle Two Tone Shader

  • استفاده از Shaded Brightness Two Tone Shader Using the Shaded Brightness Two Tone Shader

  • با استفاده از سایه‌زن سه تن روشنایی سایه‌دار Using the Shaded Brightness Three Tone Shader

  • با استفاده از سایه دار پروفایل تیره Using the Dark Profile Shader

  • با استفاده از Rim Light Fill Shader Using the Rim Light Fill Shader

  • با استفاده از Circle Highlight Fill Shader Using the Circle Highlight Fill Shader

  • معرفی Ramp Shader Introduction to the Ramp Shader

  • کار با شفافیت و تابش در رمپ شیدر Working with Transparency and Incandescence in the Ramp Shader

  • کار با رنگ محیطی؛ Bump Mapping و Forward Scatter Working with Ambient Color; Bump Mapping and Forward Scatter

  • تنظیم ویژگی های Specularity در Ramp Shader Adjusting the Specularity Attributes on the Ramp Shader

  • کار با بازتاب و ویژگی های محیطی Working with Reflectivity and Environment Attributes

  • استفاده از Shadow Controls در Ramp Shader Using Shadow Controls on the Ramp Shader

  • سایه بان خودکار سه رنگ خود را بسازید Building Your Own Three Tone Automated Shader

  • تغییر سایه زن سه رنگ به سایه زن خودکار چهار تن Modifying the Three Tone Shader to a Four Tone Automated Shader

  • ایجاد یک شبکه سایه بان سفارشی برای یک نگاه باند Creating a Custom Shader Network for a Banded Look

  • مروری بر خطوط Maya Toon Overview of Maya Toon Lines

  • مقدمه ای بر ویژگی های اصلی گره Pfxtoon Introduction to the Basic Attributes of the Pfxtoon Node

  • کار با خطوط نمایه و ویژگی های آنها Working with Profile Lines and Their Attributes

  • تنظیم ویژگی های خط مرزی Adjusting the Border Line Attributes

  • ایجاد جلوه های رندر Wireframe با استفاده از خطوط چین Creating Wireframe Render Effects Using Crease Lines

  • راه اندازی خطوط تقاطع بین چندین سطح Setting up Intersection Lines Between Multiple Surfaces

  • سفارشی‌سازی پهنای خط با استفاده از مقیاس‌گذاری بر اساس انحنای عرض Customizing the Line Width Using Curvature Based Width Scaling

  • کار با Screenspace Width Control Working with Screenspace Width Control

  • استفاده از قلم موی جلوه های رنگ بر روی طرح کلی Toon Using a Paint Effects Brush on the Toon Outline

  • استفاده از Modifier در Toon Outlines Using the Modifier on the Toon Outlines

  • استفاده از ابزارهای رنگ سه بعدی برای رنگ آمیزی مقادیر ویژگی Using the 3D Paint Tools to Paint Attribute Values

  • ایجاد یک خورشید کارتونی Creating a Cartoon Sun

  • انباشتن خطوط کلی تون Stacking Multiple Toon Outlines

  • ایجاد یک اثر خطی روی کاراکتر Creating a Streak Effect on the Character

  • رنگ آمیزی طرح کلی Toon برای مطابقت با سطح جسم Painting the Toon Outline to Match the Surface of the Object

  • کار با ذرات و Toon Outlines Working with Particles and Toon Outlines

  • استفاده از خطوط تقاطع برای ایجاد مولد ذرات Using Intersection Lines to Create Particle Generators

  • ایجاد یک Crosshatch Toon Shader سفارشی Creating a Custom Crosshatch Toon Shader

  • ساختن استیپل تون شیدر Building a Stipple Toon Shader

  • پروژه قسمت 1: ساخت سایه‌بان‌ها برای پوست و لباس شخصیت Project Part 1: Building the Shaders for the Character's Skin and Clothes

  • پروژه قسمت 2: ایجاد سایه بان برای چکمه و مو Project Part 2: Creating Shaders for the Boots and Hair

  • پروژه قسمت 3: ساختن چشم های تون Project Part 3: Building the Toon Eyes

  • پروژه قسمت 4: ایجاد خطوط کلی برای شخصیت Project Part 4: Building the Toon Outlines for the Character

  • نکات/ترفندها: کار با دوربین های Toon و چندگانه Tips / Tricks: Working with Toon and Multiple Cameras

  • نکات/ترفندها: رندر سیالات با رندر Toon Tips / Tricks: Rendering Fluids with Toon Rendering

نمایش نظرات

آموزش رندر با مایا تون
جزییات دوره
3h 43m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Papa Georgio
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Papa Georgio Papa Georgio

نویسنده مربیان دیجیتال.