آموزش معرفی RenderMan 1.0 برای Maya 7

Introduction to RenderMan 1.0 for Maya 7

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با 3 ساعت آموزش پروژه محور، ایجاد تصاویر با کیفیت سینمایی را بیاموزید و به کار خود یک مزیت بصری متمایز بدهید. ایده آل برای کاربران مبتدی تا متوسط. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7، RenderMan برای Maya 1.0 یا بالاتر. نکات برجسته محبوب عبارتند از: Displacements. جابجایی ZBrush; نقشه های معمولی؛ تنظیمات تاری حرکت دوربین؛ جلوه های عمق میدان; کنترل بازتاب ها با مجموعه ها. روشنایی جهانی؛ خونریزی رنگی؛ نورپردازی مبتنی بر تصویر؛ پراکندگی زیرسطحی; سایه عمیق پیکسار; سایه های عمیق با خز مایا. پاس ها و خروجی ها؛ اثرات رنگ مایا و فرآیندهای ارسال. سایه بان های سفارشی. نمای کلی RenderMan. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7، RenderMan برای Maya 1.0 یا بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

معرفی RenderMan 1.0 برای Maya 7 Introduction to RenderMan 1.0 for Maya 7

  • در حال بارگیری RenderMan برای مایا افزونه Loading the RenderMan for Maya Plug-in

  • رندر انواع سطوح مختلف و تنظیمات کیفیت Rendering Different Surface Types and Quality Settings

  • اعمال جابجایی روی سطوح Applying Displacements to Surfaces

  • استفاده از جابجایی باکس کران Using Displacement Bounding Box Overrides

  • جابجایی های ZBrush و نقشه های عادی ZBrush Displacements and Normal Maps

  • ایجاد تاری حرکتی با کیفیت بالا Creating High Quality Motion Blur

  • تنظیمات تاری حرکت دوربین Camera Motion Blur Settings

  • ایجاد افکت های عمق میدان Creating Depth of Field Effects

  • کار با Ray Trace Reflections Working with Ray Trace Reflections

  • کنترل بازتاب ها با مجموعه ها Controlling Reflections with Sets

  • انکسارهای واقعی Realistic Refractions

  • استفاده از Global Illumination و Colorbleeding Using Global Illumination and Colorbleeding

  • تکنیک های نورپردازی مبتنی بر تصویر Image-based Lighting Techniques

  • پخت داده‌های روشنایی جهانی (نقشه‌های آجری GI) برای استفاده مجدد Baking Global Illumination Data (GI Brickmaps) for Reuse

  • پراکندگی زیر سطحی Sub-surface Scattering

  • با استفاده از سیستم سایه عمیق پیکسار Using Pixar's Deep Shadow System

  • سایه های عمیق با خز Deep Shadows with Fur

  • Rendering Particles Inside of RenderMan برای مایا Rendering Particles Inside of RenderMan for Maya

  • اشتراک گذاری ویژگی های هندسی در چندین سطح Sharing Geometric Attributes Across Multiple Surfaces

  • نحوه استفاده از پاس ها و خروجی ها How to Use Passes and Outputs

  • رندر جلوه های رنگ درخشش و فرآیندهای ارسال Rendering Paint Effects Glows and Post Processes

  • سایه بان های سفارشی: سایه زن ثابت Custom Shaders: Constant Shader

  • سایه بان های سفارشی: اضافه کردن سایه های پراکنده Custom Shaders: Adding Diffuse Shading

  • سایه زن دو طرفه سفارشی Custom Double Sided Shader

  • گره سوئیچ سفارشی: سایه زدن اشیا بر اساس نام آنها Custom Switch Node: Shading Objects Based on Their Names

  • استفاده از فایل های بافت در سایه بان های سفارشی شما Using Texture Files in Your Custom Shaders

  • نکات/ترفندها: چرخاندن اشعه ماوراء بنفش بر روی Shader قبل از نقشه برداری بافت Tips / Tricks: Flipping UV's on the Shader Prior to Texture Mapping

نمایش نظرات

آموزش معرفی RenderMan 1.0 برای Maya 7
جزییات دوره
3h 3m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Papa Georgio
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Papa Georgio Papa Georgio

نویسنده مربیان دیجیتال.