نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل از نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی که برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری نحوه متحرک سازی مدل های سه بعدی مورد نیاز است ، خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: هیچ کدام. با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل از نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی که برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری نحوه متحرک سازی مدل های سه بعدی لازم است ، خواهیم داشت. هدف از این دروس مستقل یادگیری نحوه استفاده از هرگونه نرم افزار خاص نیست ، بلکه تمرکز بر یادگیری اصطلاحات اساسی است. توصیه می شود قبل از شروع به کار همراه با سایر آموزش های انیمیشن سازی ، با تمام اصطلاحاتی که در این دوره های راهنمای ویژوال بحث شده است ، آشنا باشید. نرم افزار مورد نیاز: هیچ کدام با منابع رایگان ما در A href = "http://blog.digitaltutors.com/common-terminology-3d-animation/"> اصطلاحات رایج برای انیمیشن سه بعدی/A> بیشتر جستجو کنید
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
Cg101: انیمیشن
Cg101: Animation
-
مبانی انیمیشن رایانه ای
Basics of Computer Animation
-
درک فضای سه بعدی
Understanding 3D Space
-
تبدیل اشیا 3D سه بعدی
Transforming 3D Objects
-
درک زمان در انیمیشن
Understanding Time in Animation
-
ایجاد انیمیشن با فریم های کلیدی
Creating Animation with Keyframes
-
ویراستاران انیمیشن: صفحه اول
Animation Editors: The Dopesheet
-
ویرایشگران انیمیشن: ویرایشگر نمودار
Animation Editors: The Graph Editor
-
درک دسته های مماس
Understanding Tangent Handles
-
انواع درون یابی و شبح سازی
Interpolation Types and Ghosting
-
ایجاد انیمیشن تکراری با استفاده از دوچرخه سواری
Creating Repeating Animation Using Cycling
-
انیمیشن دوربین و مسیرهای حرکت
Camera Animation and Motion Paths
-
درک تقلب
Understanding Rigging
-
درک محدودیت ها
Understanding Constraints
-
درک تغییر شکل دهنده ها
Understanding Deformers
-
درک استخوان و پوست
Understanding Bones and Skinning
-
سلسله مراتب و سینماتیک پیش رو
Hierarchies and Forward Kinematics
-
سینماتیک معکوس
Inverse Kinematics
-
درک عبارات
Understanding Expressions
-
انیمیشن شخصیت
Character Animation
-
درک اشکال مورف
Understanding Morph Shapes
-
درک انیمیشن غیر خطی
Understanding Non-linear Animation
-
درک حرکت ضبط
Understanding Motion Capture
-
خرابی و کلیدهای میان
Breakdown and In-between Keys
-
درون یابی
Interpolation
-
نقطه محوری
Pivot Point
-
منحنی های کنترل
Control Curves
-
کلیدهای تنظیم شده
Set-driven Keys
-
شبیه سازی پخت
Baking Simulations
-
کانال جعبه
Channel Box
نمایش نظرات