آموزش معرفی مایا nCloth

Introduction to Maya nCloth

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای Maya nCloth، تکنیک هایی برای نتایج واقعی، و شیوه های خلاقانه برای بسیاری از شبیه سازی های پارچه را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است). گردش کار صرفه جویی در زمان برای Maya nCloth، تکنیک هایی برای نتایج واقعی، و شیوه های خلاقانه برای بسیاری از شبیه سازی های پارچه را بیاموزید. شامل بیش از 3 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است و هنرمندان را گام به گام از طریق قابلیت های قدرتمند فناوری هسته مایا راهنمایی می کند. ایده آل برای هنرمندان تازه وارد به nCloth. نکات برجسته محبوب عبارتند از: مروری بر گره هسته. شبیه سازی واقعی پارچه. مقیاس صحنه و تنظیمات. مقیاس زمانی؛ جرم؛ نیروهای دینامیک؛ اصطکاک؛ ویژگی های پویا؛ سختی؛ برخوردهای غیرفعال شی. استحکام چسب؛ فشار؛ سطوح پارگی؛ کش کردن nCloth; مقاومت در برابر تغییر شکل؛ بلند کردن و کشیدن؛ کنترل پخش صحنه. لایه های برخورد؛ نقاشی ارزش ها و نقشه های دارایی. جذب مش ورودی در مقابل اشکال استراحت. مقاومت کششی/فشردهی؛ پیوندها؛ محدودیت ها. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

معرفی مایا Ncloth Introduction to Maya Ncloth

  • شروع سریع (قسمت 1) Quickstart (Part 1)

  • شروع سریع (قسمت 2) Quickstart (Part 2)

  • کنترل گره هسته Controlling the Nucleus Node

  • تنظیم باد و جاذبه Adjusting Wind and Gravity

  • ایجاد یک تکه پارچه Creating a Piece of Cloth

  • کار با مش های ورودی و خروجی Working with Input and Output Meshes

  • نگاهی به ساختار گره و جریان Ncloth Looking at Node Structure and Flow of Ncloth

  • تنظیم کیفیت حل کننده هسته Adjusting Quality of the Nucleus Solver

  • استفاده از پخش تعاملی Using Interactive Playback

  • تنظیم ضخامت برخورد و اصطکاک Adjusting Collision Thickness and Friction

  • استفاده از Collision Layer Range Using Collision Layer Range

  • افزایش سرعت شبیه سازی با استفاده از لایه های برخورد Speeding up Your Simulation Using Collision Layers

  • کنترل برخوردهای خود Controlling Self Collisions

  • اضافه کردن Lift و Drag به شبیه سازی شما Adding Lift and Drag to Your Simulation

  • ویژگی های پویا Dynamic Attributes

  • استفاده از Rigidity برای ایجاد جلوه های سخت بدن Using Rigidity to Create Rigid Body Effects

  • جاذبه مش ورودی Input Mesh Attraction

  • نقشه های دارایی برای رنگ آمیزی ارزش ها Property Maps to Paint Values

  • رابطه مقیاس و تنظیمات آنها Scaling Relation and Their Settings

  • تفاوت بین چهارگوش و هندسه مثلث Difference Between Quads and Triangle Geometry

  • به محدودیت های سطحی اشاره کنید Point to Surface Constraints

  • ایجاد محدودیت و کنترل برخورد Creating Constraints and Controlling Collisions

  • استحکام چسب و مقیاس تنظیم Glue Strength and Adjusting Scale

  • استفاده از Rest Shapes برای کنترل ظاهر پارچه شما Using Rest Shapes to Control the Look of Your Cloth

  • اشیاء دندانه دار Denting Objects

  • استفاده از فشار برای باد کردن سطوح Using Pressure to Inflate Surfaces

  • شبیه سازی سطح پارگی Simulating a Tearing Surface

  • پروژه کیپ (قسمت 1): تنظیم صحنه Cape Project (Part 1): Setting up the Scene

  • پروژه کیپ (قسمت 2): ایجاد اشیاء برخوردی Cape Project (Part 2): Creating Collision Objects

  • پروژه کیپ (قسمت 3): تنظیم ویژگی های پویا Cape Project (Part 3): Adjusting Dynamic Properties

  • پروژه کیپ (قسمت 4): استفاده از محدودیت ها Cape Project (Part 4): Using Constraints

  • پروژه کیپ (قسمت 5): ذخیره Ncloth Cape Project (Part 5): Caching the Ncloth

  • پروژه کیپ (قسمت 6): رفع نفوذهای متقابل Cape Project (Part 6): Fixing Interpenetrations

  • پاداش: سقوط کاغذ Bonus: Falling Paper

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش معرفی مایا nCloth
جزییات دوره
3h 36m
36
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Papa Georgio
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Papa Georgio Papa Georgio

نویسنده مربیان دیجیتال.