Blender Animation Series 1.1
به اولین کلاس از سری انیمیشن های بلندر ما خوش آمدید، جایی که ما یاد می گیریم چگونه با استفاده از مخلوط کن 3 بعدی متحرک سازی کنیم. در طول این کلاس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از مجموعه ابزارهای Blenders برای ایجاد انیمیشن های بی حد و حصر در Blender استفاده کنیم، چگونه اشیاء را برای کنترل رفتار در آنجا تنظیم کنیم، چگونه از 12 اصل انیمیشن و موارد دیگر استفاده کنیم.
در کلاس جلد 1.1 ما با استفاده از فریم های کلیدی که به عنوان نقطه شروع و پایان برای هر ویژگی متحرک عمل می کنند، مفهوم متحرک سازی خصوصیات در Blender را معرفی می کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه این فریم های کلیدی را با تنظیم موقعیت آنها، حذف آنها و افزودن نشانگرهایی برای سازمان دستکاری کنیم.
توصیه می شود قبل از شروع این کلاس، Blender را نصب کنید. این کلاس برای مبتدیان به مخلوط کن و مبتدیان به طور کلی انیمیشن توصیه می شود.
برای این کلاس، دانشآموزان پروژه اصلی باید موارد زیر را تکمیل کنند...
انیمیشن خود را با استفاده از موارد زیر به عنوان راهنما ایجاد کنید:
به عنوان یک امتیاز میتوانید ویژگیهای دیگری مانند قدرت نور و موقعیت دوربین را متحرک کنید.
اسم من جو بیلی است و مدرس طراحی دو بعدی و سه بعدی هستم. من در مدل سازی سه بعدی با استفاده از پلتفرم های نرم افزاری مانند مخلوط کن و 3DS max برای ایجاد مدل ها و دارایی های مجازی برای بازی های ویدیویی و انیمیشن ها تخصص دارم.
شغل جایگزین من شامل آموزش ورزش و ورزش در مدارس است و بنابراین من 1000 ساعت تجربه تدریس در زمینه های مختلف دارم. هدف من در اینجا این است که همیشه در وبسایتهایی مانند یوتیوب، مربیان خوبی پیدا کنم که عالی هستند، اما هرگز محتوای کافی برای رفع عطش خودم برای یادگیری ارائه نمیدهند. بنابراین، هدف من در skillshare ارائه آموزش با کیفیت جامع در مورد موضوعاتی که پوشش میدهم، مانند مخلوط کن سه بعدی است.
نمایش نظرات