آموزش شرکت جانانه خود را با جان رومرو راه اندازی کنید

Start Your Own Game Company with John Romero

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: جان رومرو یک طراح ، برنامه ریز و هنرمند برنده جایزه است که کارهایش بیش از 150 بازی را شامل می شود ، از جمله بازی های شاخص مانند Wolfenstein ، DOOM و Quake. او همچنین یک کارآفرین زنجیره ای است که بیش از 11 شرکت موفق تاسیس کرده است. در این مصاحبه ، او مشاوره ای در مورد تاسیس یک استارت آپ بازی ، از ایجاد یک طرح تجاری و یافتن سرمایه گذاران تا معامله با پیمانکاران و مدارک ارائه می دهد. بینش جان هم الهام بخش است و هم عملی ، همراه با توصیه های محکم درباره راه اندازی یک شرکت بازی.

برای داشتن دیدگاه متفاوت در مورد ورود به صنعت بازی ، مصاحبه با همسر جان و شریک خلاق ، برندا رومرو ، را در دوره Insights with a Game Designer مطالعه کنید.
موضوعات شامل:
  • ایجاد یک طرح تجاری برای یک شرکت طراحی بازی
  • ثبت مشاغل
  • درک هزینه های اداره یک شرکت بازی سازی
  • دریافت بودجه از ناشران و سرمایه گذاران
  • ادامه و رشد شرکت تولید بازی
  • رسیدگی به حقوق و دستمزد و منابع انسانی
  • استخدام پیمانکاران توسعه بازی
  • توسعه مالکیت معنوی اصلی (IP)

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. تشکیل شرکت 1. Company Formation

  • آیا شما نیاز به راه اندازی شرکت خود دارید؟ Do you need to start your own company?

  • آیا به یک برنامه کاری نیاز دارید؟ Do you need a business plan?

  • ثبت شغل Registering a business

  • چگونه باید با عدالت رفتار کرد؟ How should you treat equity?

  • هنگام ترک بنیانگذاران ، از یک شرکت محافظت می کنید Protecting a company when founders leave

  • دروس آموخته شده: نرم افزار id ، Ion Storm و Gazillion Lessons learned: id Software, Ion Storm, and Gazillion

2. بودجه و هزینه 2. Funding and Costs

  • هزینه یک شرکت بازی چقدر هزینه دارد؟ What does it cost to run a game company?

  • چگونه بودجه دریافت کنید وقتی کسی شما را نمی شناسد How to get funding when no one knows you

  • دریافت بودجه از ناشر Getting funding from a publisher

  • چه موقع از مالکیت یا حق امتیاز دادن خودداری کنیم When to give up ownership or royalties

  • نحوه آماده سازی برای ارائه به سرمایه گذاران How to prepare to present to investors

  • اطمینان حاصل کنید که همه افراد در هنگام شروع کار دستمزد دریافت می کنند Make sure everyone at a startup gets paid

3. رشد 3. Growth

  • ادامه راه اندازی بازی کوچک Keeping a small gaming startup going

  • رسیدگی به حقوق و دستمزد و منابع انسانی در یک شرکت بازی Handling payroll and HR at a game company

  • آیا ساختن پول نرم افزار را تغییر داده است؟ Did making money change id Software?

4- قراردادها و اسناد حقوقی 4. Contracts and Legal Paperwork

  • چه زمانی برای توسعه بازی قرارداد ببندید When to contract out game development

  • چقدر باید برنامه نویسان برنامه نویسان بدانند؟ How much do nonprogrammers need to know?

  • استخدام پیمانکاران توسعه بازی Hiring game development contractors

  • سازماندهی قراردادها و اسناد رسمی Organizing contracts and paperwork

  • آیا ارزش وکالت دارد؟ Is it worth it to have a lawyer?

5- طول عمر 5. Longevity

  • چرا توسعه IP اصلی مهم است؟ Why is original IP development important?

  • IP اصلی را هنگام کار به عنوان کاری برای استخدام تهیه کنید Make original IP while operating as a work for hire

  • وقتی کارها اشتباه پیش می روند ، برای کمک به کجا مراجعه کنیم Where to go for help when things go wrong

نتیجه Conclusion

  • یادگیری از شکست Learning from failure

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش شرکت جانانه خود را با جان رومرو راه اندازی کنید
جزییات دوره
1h 28m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
51,256
- از 5
ندارد
دارد
دارد
John Romero
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Romero John Romero

جان رومرو طراح ، برنامه نویس و هنرمند بازیگر برنده جوایز است که کار خود را در بیش از 130 بازی انجام می دهد. 107 بصورت تجاری منتشر شده اند ، از جمله آثار نمادین Wolfenstein 3D ، DOOM و Quake. جان در فضای موبایل ، هسته ، میانه راه ، گاه به گاه ، اجتماعی و انبوه چند نفره آنلاین (MMO) کار کرده است و جزو طراحان برتر بازی در جهان محسوب می شود. او همچنین یک کارآفرین سریالی است که هشت شرکت موفق را تأسیس کرده است و سهم و کمکهای خیرخواهانه وی در صنعت بازی های تجاری منجر به بی شمار بازی های الهام بخش شده است. جان قبل از عزیمت به Apple II در سال 1981 ، در سال 1979 در فضای بازی شروع به کار کرد. او یک برنامه نویس ، طراح و هنرمند کاملاً خودآموز است. این روزها او به بازی های فیس بوک و بازی های MMO و همچنین رسانه های اجتماعی و تقاطع آن با بازی علاقه مند است. او همچنین در بازی هنری ، تاریخ بازی و فضاهای ایندی فعال است.