آموزش شرکت جانانه خود را با جان رومرو راه اندازی کنید

Start Your Own Game Company with John Romero

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: جان رومرو یک طراح ، برنامه ریز و هنرمند برنده جایزه است که کارهایش بیش از 150 بازی را شامل می شود ، از جمله بازی های شاخص مانند Wolfenstein ، DOOM و Quake. او همچنین یک کارآفرین زنجیره ای است که بیش از 11 شرکت موفق تاسیس کرده است. در این مصاحبه ، او مشاوره ای در مورد تاسیس یک استارت آپ بازی ، از ایجاد یک طرح تجاری و یافتن سرمایه گذاران تا معامله با پیمانکاران و مدارک ارائه می دهد. بینش جان هم الهام بخش است و هم عملی ، همراه با توصیه های محکم درباره راه اندازی یک شرکت بازی.

برای داشتن دیدگاه متفاوت در مورد ورود به صنعت بازی ، مصاحبه با همسر جان و شریک خلاق ، برندا رومرو ، را در دوره Insights with a Game Designer مطالعه کنید.
موضوعات شامل:
  • ایجاد یک طرح تجاری برای یک شرکت طراحی بازی
  • ثبت مشاغل
  • درک هزینه های اداره یک شرکت بازی سازی
  • دریافت بودجه از ناشران و سرمایه گذاران
  • ادامه و رشد شرکت تولید بازی
  • رسیدگی به حقوق و دستمزد و منابع انسانی
  • استخدام پیمانکاران توسعه بازی
  • توسعه مالکیت معنوی اصلی (IP)

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. تشکیل شرکت 1. Company Formation

  • آیا شما نیاز به راه اندازی شرکت خود دارید؟ Do you need to start your own company?

  • آیا به یک برنامه کاری نیاز دارید؟ Do you need a business plan?

  • ثبت شغل Registering a business

  • چگونه باید با عدالت رفتار کرد؟ How should you treat equity?

  • هنگام ترک بنیانگذاران ، از یک شرکت محافظت می کنید Protecting a company when founders leave

  • دروس آموخته شده: نرم افزار id ، Ion Storm و Gazillion Lessons learned: id Software, Ion Storm, and Gazillion

2. بودجه و هزینه 2. Funding and Costs

  • هزینه یک شرکت بازی چقدر هزینه دارد؟ What does it cost to run a game company?

  • چگونه بودجه دریافت کنید وقتی کسی شما را نمی شناسد How to get funding when no one knows you

  • دریافت بودجه از ناشر Getting funding from a publisher

  • چه موقع از مالکیت یا حق امتیاز دادن خودداری کنیم When to give up ownership or royalties

  • نحوه آماده سازی برای ارائه به سرمایه گذاران How to prepare to present to investors

  • اطمینان حاصل کنید که همه افراد در هنگام شروع کار دستمزد دریافت می کنند Make sure everyone at a startup gets paid

3. رشد 3. Growth

  • ادامه راه اندازی بازی کوچک Keeping a small gaming startup going

  • رسیدگی به حقوق و دستمزد و منابع انسانی در یک شرکت بازی Handling payroll and HR at a game company

  • آیا ساختن پول نرم افزار را تغییر داده است؟ Did making money change id Software?

4- قراردادها و اسناد حقوقی 4. Contracts and Legal Paperwork

  • چه زمانی برای توسعه بازی قرارداد ببندید When to contract out game development

  • چقدر باید برنامه نویسان برنامه نویسان بدانند؟ How much do nonprogrammers need to know?

  • استخدام پیمانکاران توسعه بازی Hiring game development contractors

  • سازماندهی قراردادها و اسناد رسمی Organizing contracts and paperwork

  • آیا ارزش وکالت دارد؟ Is it worth it to have a lawyer?

5- طول عمر 5. Longevity

  • چرا توسعه IP اصلی مهم است؟ Why is original IP development important?

  • IP اصلی را هنگام کار به عنوان کاری برای استخدام تهیه کنید Make original IP while operating as a work for hire

  • وقتی کارها اشتباه پیش می روند ، برای کمک به کجا مراجعه کنیم Where to go for help when things go wrong

نتیجه Conclusion

  • یادگیری از شکست Learning from failure

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش شرکت جانانه خود را با جان رومرو راه اندازی کنید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 28m
26
Linkedin (لینکدین) lynda-small
09 آذر 1394 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
51,256
- از 5
ندارد
دارد
دارد
John Romero

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Romero John Romero

جان رومرو طراح ، برنامه نویس و هنرمند بازیگر برنده جوایز است که کار خود را در بیش از 130 بازی انجام می دهد. 107 بصورت تجاری منتشر شده اند ، از جمله آثار نمادین Wolfenstein 3D ، DOOM و Quake. جان در فضای موبایل ، هسته ، میانه راه ، گاه به گاه ، اجتماعی و انبوه چند نفره آنلاین (MMO) کار کرده است و جزو طراحان برتر بازی در جهان محسوب می شود. او همچنین یک کارآفرین سریالی است که هشت شرکت موفق را تأسیس کرده است و سهم و کمکهای خیرخواهانه وی در صنعت بازی های تجاری منجر به بی شمار بازی های الهام بخش شده است. جان قبل از عزیمت به Apple II در سال 1981 ، در سال 1979 در فضای بازی شروع به کار کرد. او یک برنامه نویس ، طراح و هنرمند کاملاً خودآموز است. این روزها او به بازی های فیس بوک و بازی های MMO و همچنین رسانه های اجتماعی و تقاطع آن با بازی علاقه مند است. او همچنین در بازی هنری ، تاریخ بازی و فضاهای ایندی فعال است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.