آموزش مسترکلاس پایتون از مبتدی کامل تا استاد مطلق

Python Masterclass From Complete Beginner To Absolute Master

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

چگونه برنامه درسی دوره خود را ایجاد کردیم

دوره ما در طول سال‌ها با دقت طراحی شده است و بینش‌های ارزشمندی از آزمایش‌ها، خطاها و بازخوردها را در خود جای داده است تا تجربه یادگیری بی‌نظیری برای شما فراهم کند. در حالی که دائماً در حال تکامل و سازگاری برای به‌روز ماندن هستیم، بر تعهد خود به اصول اساسی و باورهای اصلی که مبنای رویکرد ما برای آموزش برنامه‌نویسی پایتون و آماده‌سازی شما برای یک حرفه موفق در این زمینه است، ثابت قدم می‌مانیم.

این اصول به شرح زیر است:

  • انجام تماشا به همین دلیل است که ما در هر درس چالش هایی داریم
  • درک چرا ما انجام می دهیم به همان اندازه مهم است که چگونه آن را انجام می دهیم
  • برنامه نویسی زمانی بهتر است که به سرگرم کننده راه ممکن
  • انجام شود.
  • ساختن آهسته پایه محکم بهتر از ساخت سریع روی ماسه روان است

بخش 1: مقدمه (4 درس)

دستورالعمل‌های راه‌اندازی ضروری و راهنمایی‌های متخصص برای پیمایش یکپارچه دوره. در این بخش مقدماتی جامع، نحوه پیکربندی محیط خود، انجام چالش ها و بهینه سازی تجربه یادگیری خود را بیاموزید.

  • دانلود پایتون
  • دانلود IntelliJ
  • SDK پروژه را تنظیم کنید
  • و در مورد دوره صحبت کنید

بخش 2: شروع به کار در پایتون (18 درس)

ما یک پایه محکم برای پروژه های آینده، کاوش در مفاهیم ضروری در پایتون و برنامه نویسی ایجاد می کنیم. با کنکاش در کارهای درونی کدنویسی، به درک عمیقی از اصول و مکانیک آن دست خواهید یافت.

  • اولین برنامه ما
  • چاپ در پایتون
  • رشته و کاراکترهای خاص
  • ایجاد متغیرها
  • انواع داده های رشته ای
  • مدیریت داده ها با استفاده از برش های مختلف و رشته ها
  • و عملگرهای رشته ای

بخش 3: مراحل اولیه در پایتون (14 درس)

ما عناصر اصلی کد را بررسی می کنیم: بلوک ها و عبارات. آنها اساس پایتون و برنامه نویسی به عنوان یک کل هستند. درک نحوه اجرای کد با پارامترها و عبارات مختلف، به دست آوردن دیدگاه جامع در مورد عملکرد آنها.

  • مقدمه ای بر بلوک ها و بیانیه ها
  • دستورات
  • if، عبارات elif و other
  • اشکال زدایی در IntelliJ
  • اپراتورهای آزمایشی
  • عبارات پیچیده و/یا
  • مقایسه زنجیره ای ساده شده
  • آزمون ارزش حقیقت
  • استفاده از "in" و "not in"

بخش 4: حلقه‌ها در پایتون (18 درس)

در اینجا، بسیاری با چالش‌هایی روبرو هستند. حلقه‌های پایتون ممکن است ترسناک به نظر برسند، اما با پایه محکم شما و توضیحات استثنایی ما، نمونه‌ها را به راحتی مرور خواهید کرد. برای حداکثر استخراج دانش، با هر چالش مقابله کنید.

  • مقدمه برای حلقه ها
  • حلقه های اشکال زدایی
  • برای حلقه های بیش از یک محدوده
  • حلقه های تودرتو
  • استفاده از Break و Continue در حلقه ها
  • مقدمه حلقه‌های while
  • else بیانیه ها در حلقه ها
  • مولد اعداد تصادفی
  • پروژه بالا-پایین
  • الگوریتم جستجوی باینری

بخش 5: مدیریت داده ها با استفاده از فهرست ها و تاپل ها (25 درس)

در این بخش، مدیریت و دستکاری داده های ضروری در پایتون را بررسی می کنیم. با استفاده از کتابخانه های همه کاره آن، به ساختارهای اساسی مانند لیست ها و تاپل ها می پردازیم. با یک پایه محکم، ما رویکردهای پروژه محور را برای افزایش دانش جدید خود می پذیریم.

  • مقدمه ای بر انواع توالی
  • اشیاء قابل تغییر و تغییرناپذیر
  • تکرار در فهرست
  • تابع enumerate
  • حذف موارد از فهرست
  • ایجاد و مرتب‌سازی فهرست‌ها
  • حذف ایمن موارد از فهرست
  • فهرست‌های تودرتو
  • مقدمه ای بر تاپل ها
  • باز کردن بسته بندی تاپل
  • ساختارهای داده تودرتو
  • عمیق تر در تودرتو

بخش 6: توابع در پایتون (16 درس)

این بخش نشان دهنده نقطه عطفی در سفر پایتون شما است که به سطح متوسط ​​می رسد. قدرت تبدیل توابع را کاوش کنید و کد را به اجزای مدولار تقسیم کنید. تسلط بر توابع برای کدنویسی کارآمد و پویا حیاتی است. برای برتری در این درس ضروری، با تمرکز و حوصله به این بخش نزدیک شوید.

  • تعریف توابع در پایتون
  • پارامترها و آرگومان ها
  • اشکال زدایی پارامترهای ما
  • توابع فراخوانی توابع
  • مقادیر برگشتی و هیچ
  • مدیریت آرگومان های نامعتبر
  • مقادیر پارامترهای پیش فرض
  • نوشتن تابع فیبوناچی (پروژه کوچک)
  • حاشیه نویسی عملکرد و نکات تایپ
  • ارگ ستاره (*args)

بخش 7: پایتون شی گرا (24 درس)

برنامه‌نویسی شی گرا (OOP) در برنامه‌ها و برنامه‌های مدرن بسیار مهم است. علیرغم شهرت ترسناک آن، ما با دقت تمام جنبه ها را ساده می کنیم. با 2 تا 3 پروژه کوچک، شما با اطمینان به هر زبان یا مسیر شغلی یکپارچه منتقل خواهید شد.

  • برنامه نویسی شی گرا و کلاس ها
  • نمونه‌ها، سازنده‌ها، خود و موارد دیگر
  • ویژگی های کلاس
  • روش‌ها و روش‌های استاتیک
  • قابلیت دسترسی به ویژگی
  • گیرنده و تنظیم کننده
  • ویژگی ها و ویژگی های داده
  • وراثت
  • زیر کلاس ها و بارگذاری بیش از حد
  • چند شکلی
  • ترکیب

بخش 8: مدیریت داده ها با استفاده از دیکشنری ها و مجموعه ها (23 درس)

به دنیای مدیریت داده ها خوش آمدید. ابزارهای قدرتمند پایتون: دیکشنری ها و مجموعه ها را کاوش کنید. در حالی که پیچیده تر از لیست ها و تاپل ها هستند، اما انعطاف پذیری بی نظیری در دستکاری داده ها ارائه می دهند. رویکرد گام به گام ما آنها را به راحتی قابل درک می کند. مهارت های خود را گسترش دهید و امکانات جدید را آزاد کنید!

  • مقدمه ای بر دیکشنری ها
  • تکرار در فرهنگ لغت
  • افزودن، تغییر و حذف موارد به فرهنگ لغت
  • ساختمان کامپیوتر (پروژه کوچک)
  • ایجاد، به‌روزرسانی و ارزش‌های فرهنگ لغت
  • کپی کم عمق و عمیق با فرهنگ لغت
  • مقدمه ای بر مجموعه ها
  • پاک کردن، حذف و دور انداختن موارد از مجموعه
  • اتحاد، تقاطع و تفاوت را تنظیم کنید
  • زیر مجموعه ها و ابر مجموعه ها

بخش 9: خواندن و نوشتن فایل ها (18 درس)

در مرحله پیشرفته پایتون، کار با فایل های خارجی را بررسی می کنیم. مدیریت فایل اصلی، چه محلی و چه پخش شده. در انواع فایل های مختلف شیرجه بزنید و مهارت های خود را با مثال ها و تست های فراوان تقویت کنید. حرفه خود را با مهارت خواندن و نوشتن فایل ضروری کنید.

  • باز کردن، خواندن و تجزیه فایل های متنی
  • تجزیه و استفاده از داده ها از یک فایل متنی
  • نوشتن داده در یک فایل متنی
  • فایل‌های JSON 101
  • پخش جریانی فایل‌های JSON با استفاده از urllib
  • فایل‌های CSV 101
  • درک گویش و Sniffer
  • نوشتن یک فایل CSV
  • خواندن با DictReader
  • نوشتن با DictWriter
  • نحوه استفاده از DictWriter بدون دیکشنری

بخش 10: پیاده سازی پایگاه داده در پایتون (29 درس)

در حین تسلط بر پایتون، SQL را معرفی می‌کنیم که یک زبان قدرتمند است. کسب مهارت های SQL دانش پایتون شما را تکمیل می کند و به سفر شما در تجزیه و تحلیل داده ها، علم یا توسعه هوش مصنوعی قدرت می بخشد. رویکرد جامع مدیریت پایگاه داده ما SQL را ابهام می کند. دنیای فریبنده دستکاری داده ها را کاوش کنید.

  • پایگاه داده 101
  • SQLite 101
  • به روز رسانی، حذف و کجا
  • مدیریت پایگاه داده
  • سفارش دهید و به جداول ما بپیوندید
  • عجایب و ایجاد نماها را دوست داشته باشید
  • بازیابی نسخه‌های پشتیبان و عملکرد
  • پایگاه داده SQL در پایتون
  • انجام تغییرات
  • نحوه هک (نوعی)
  • جانشین ها و جایگزینی پارامتر
  • مقدمه ای بر استثناها
  • حساب بانکی (پروژه کوچک)
  • ایجاد Netflix (نوعی) (پروژه کوچک)

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 19. لیست های تو در تو 19. Nested Lists

  • 9. نوشتن تابع فیبوناچی 9. Writing a Fibonacci function

  • 10. مقایسه زنجیره ای ساده شده 10. Simplified Chained Comparison

  • 2. اشیاء تغییرناپذیر 2. Immutable Objects

  • 4. اشکال زدایی در IntelliJ 4. Debugging in IntelliJ

  • 4. عمیق تر به محدوده 4. Deeper into Ranges

  • 2. پارامترها و آرگومان ها 2. Parameters and arguments

  • 12. خواندن به روشی متفاوت (DictReader) 12. Reading in a different way (DictReader)

  • 7. تکرار در یک لیست 7. Iterating Over a List

  • 10. افزودن آیتم ها با استفاده از setdefault 10. Adding Items using setdefault

  • 10. درک گویش و اسنیفر 10. Understanding Dialect and Sniffer

  • 7. رشته نوع داده 7. String Data Type

  • 9. یک لیست خرید ایجاد کنید 9. Create a shopping list

  • 12. استفاده از in و نه در در بیانیه های شرطی 12. Using in and not in in Conditional Statements

  • 13. نوشتن به روشی متفاوت (DictWriter) 13. Writing in a different way (DictWriter)

  • 3. شخصیت های خاص 3. Special Characters

  • 22. باز کردن یک تاپل 22. Unpacking a Tuple

  • 3. اشیاء قابل تغییر 3. Mutable Objects

  • 19. برداشت ها و سپرده ها را درج کنید 19. INSERT Withdrawals and Deposits

  • بخش 5 - فهرست ها و تاپل ها | 1. مقدمه ای بر انواع توالی Section 5 - Lists and Tuples | 1. Introduction to Sequence Types

  • 13. نادیده گرفتن روش های زیر کلاس 13. Overriding Subclass Methods

  • 3. حذف فایل های متنی 3. Stripping Text Files

  • 14. نحوه استفاده از DictWriter بدون دیکشنری 14. How to use DictWriter without a Dictionary

  • 4. اتصال نام های متعدد به یک لیست 4. Binding Multiple Names to a List

  • 8. پخش جریانی فایل های JSON با استفاده از urllib 8. Streaming JSON files using urllib

  • 6. نوشتن داده ها در یک فایل 6. Writing Data To a File

  • 11. آزمون ارزش حقیقت 11. Truth Value Testing

  • 3. اظهارات elif 3. elif Statements

  • 5. سفارش دهید و به جداول ما بپیوندید 5. ORDER BY and JOIN our Tables

  • 10. انجام تغییرات 10. Commit Changes

  • 8. تابع enumerate 8. The enumerate Function

  • 15. جایگزینی یک برش 15. Replacing a slice

  • 12. متغیرهای مکان و جایگزینی پارامتر 12. Placeholders and Parameter Substitution

  • 21. ایجاد نتفلیکس (نوعی) 21. Creating Netflix (sort of)

  • 5. نحوه استفاده از این MasterClass 5. How To Use This MasterClass

  • 15. تکمیل بازی ما 15. Completing our Game

  • 4. اولین برنامه پایتون ما 4. Our First Python Program

  • 8. ایجاد Views 8. Creating Views

  • 4. تجزیه داده ها در یک فایل متنی 4. Parsing data in a text file

  • 19. تنظیم تفاوت 19. Set difference

  • 20. بازگشت در SQL 20. Rolling Back In SQL

  • 2. اشکال زدایی یک حلقه for 2. Debugging a for loop

  • 23. تاپل ها و لیست های تو در تو 23. Nested Tuples and Lists

  • 4. متغیرها و انواع 4. Variables and Types

  • 6. هیچ کدام 6. Returning None

  • 22. افزودن نوارهای پیمایش به لیست ها 22. Adding Scrollbars to Lists

  • 16. حذف موارد از یک لیست 16. Deleting Items from a List

  • 14. زیر کلاس تودرتو 14. Nested Subclass

  • 5. ارزش های برگشتی 5. Returning Values

  • 13. عملگرهای رشته ای 13. String Operators

  • 6. عملیات بر روی توالی های قابل تغییر به علاوه افزودن به یک لیست 6. Operations on Mutable Sequences plus Appending to a List

  • 8. مقادیر پارامترهای پیش فرض 8. Default Parameter Values

  • 7. قابلیت دسترسی به صفت 7. Attribute Accessibility

  • 9. برش رشته ها 9. Slicing Strings

  • 20. روش Join و Split 20. Join and Split method

  • 3. برای حلقه های بیش از یک محدوده 3. for loops over a Range

  • 3. راه اندازی IntelliJ IDEA 3. Setting up IntelliJ IDEA

  • 14. چاپ اعداد 14. Printing Numbers

  • 5. استفاده از داده های تجزیه شده 5. Using parsed data

  • 13. کپی عمیق با دیکشنری 13. Deep copy with Dictionaries

  • 15. چند شکلی 15. Polymorphism

  • 14. ایجاد لیست 14. Creating Lists

  • 6. روش های استاتیک 6. Static Methods

  • 12. کپی کم عمق با دیکشنری 12. Shallow copy with Dictionary

  • 7. فایل های JSON 101 7. JSON files 101

  • چرا باید این مستر کلاس را تماشا کنید؟ Why You Should Watch This Masterclass

  • 13. بالا-پایین 13. High-Low

  • 18. افزودن پایگاه داده 18. Adding a Database

  • 11. چاپ با سبک 11. Printing with Style

  • 8. چرا از None استفاده کنید 8. Why use None

  • 24. Deeper Into Nesting 24. Deeper Into Nesting

  • 6. اپراتورهای اعداد 6. Numbers Operators

  • 10. برش با منفی 10. Slicing with Negatives

  • 5. عملیات توالی مشترک 5. Common Sequence Operations

  • 9. عبارت های پیچیده با استفاده از و، یا 9. Complex Expressions using and, or

  • 16. پاک کردن اقلام از یک مجموعه 16. Erasing items from a Set

  • 12. برش به عقب 12. Slicing Backwards

  • 9. مقدمه به حلقه های while 9. Introduction To while loops

  • 14. در نهایت در Exceptions بلاک کنید 14. Finally block in Exceptions

  • 11. ایجاد زیر کلاس ها 11. Creating Subclasses

  • 7. لغت نامه های متعدد استفاده کنید 7. Multiple dictionaries use

  • 12. پیاده سازی روش پویا 12. Dynamic Method Implementation

  • 2. دانلود IntelliJ IDE برای Windows Linux Mac 2. Downloading IntelliJ IDE for Windows Linux Mac

  • 12. ارگ ستاره 12. Star args

  • بخش 4 - حلقه ها در پایتون | 1. مقدمه To برای حلقه ها Section 4 - Loops in Python | 1. Introduction To for loops

  • بخش 2 - شروع به کار با پایتون | 1. Print() در پایتون Section 2 - Getting Started With Python | 1. Print() in Python

  • 2. if اظهارات 2. if Statements

  • 2. خواندن فایل های متنی 2. Reading Text Files

  • 4. مدیریت پایگاه داده 4. Database Administration

  • بخش 6 - توابع | 1. تعریف یک تابع Section 6 - Functions | 1. Defining a function

  • بخش 10: استفاده از پایگاه داده در پایتون | Section 10: Using Database in Python |

  • 2. متغیرهای رشته ای در پایتون 2. Strings Variables in Python

  • 15. افزودن مجموعه ها و موارد تکراری 15. Adding in Sets and duplicates

  • 8. اگر به روشی متفاوت 8. If In A Different Way

  • 8. بررسی قطعات کامپیوتر 8. Checking the computer parts

  • 16. ترکیب 16. Composition

  • بخش 7 - برنامه نویسی شی گرا | 1. OOP 101 Section 7 - Object Oriented Programing | 1. OOP 101

  • 13. مرتب سازی غیر حساس به حروف کوچک و بزرگ 13. Case-Insensitive Sorting

  • بخش 9 - خواندن و نوشتن فایل ها | 1. باز کردن فایل های متنی Section 9 - Reading and Writing Files | 1. Opening Text files

  • 3. Word Reverser 3. Word Reverser

  • 4. حذف موارد از فرهنگ لغت 4. Removing items from a Dictionary

  • 7. LIKE Wildcards 7. LIKE Wildcards

  • 11. حلقه while را بشکنید 11. Break in a while loop

  • 17. یک حساب بانکی پیچیده تر 17. A More Sophisticated Bank Account

  • 6. زنجیره پرس و جوهای JOIN 6. Chaining JOINs Queries

  • 16. ایجاد استثناهای خود 16. Creating your own Exceptions

  • بخش 1 - مقدمه | 1. پایتون برای ویندوز مک Section 1 - Introduction | 1. Python For Windows Mac

  • 18. حذف آیتم ها از فهرست به عقب 18. Removing Items from a List Backwards

  • بخش 3: برداشتن اولین قدم ها | 1. مقدمه ای بر بلوک ها Section 3: Taking Our First Steps | 1. Introduction to Blocks

  • 9. بهبود کد ما 9. Improving our Code

  • 7. رسیدگی به استدلال های نامعتبر 7. Handling Invalid Arguments

  • 2. SQLite 101 2. SQLite 101

  • 17. اتحاد را تنظیم کنید 17. Set union

  • 3. به روز رسانی، حذف و کجا 3. UPDATE, DELETE and WHERE

  • 3. الحاق موارد به فرهنگ لغت 3. Appending items to a Dictionary

  • 17. Else در High-Low 17. Else in High-Low

  • 10. عمیق تر به حلقه های while 10. Deeper into while loops

  • 14. مقدمه ای بر مجموعه ها 14. Introduction to sets

  • 9. بازیابی پشتیبان گیری و عملکرد 9. Restoring Backups and Function

  • 5. تو در تو برای حلقه ها 5. Nested for loops

  • 17. حذف ایمن مقادیر از یک لیست 17. Safely removing values from a list

  • 23. وارد کردن پایگاه داده ما 23. Importing Our Database

  • 5. عمیق تر به روش ها 5. Deeper Into Methods

  • 4. چیزی که باید مراقب آن باشید (__dict__) 4. Something To Watch Out For (__dict__)

  • 11. استفاده از یک مرحله در حین برش 11. Using a Step while Slicing

  • 15. بالا بردن استثناها 15. Raising Exceptions

  • 5. عمیق تر به اظهارات مشروط 5. Deeper Into Conditional Statements

  • 2. عمیق تر به کلاس 2. Deeper Into Class

  • 8. نمایه سازی منفی در رشته ها 8. Negative Indexing in Strings

  • 5. تکرار روی کلیدهای فرهنگ لغت با استفاده از "in". 5. Iterating over dictionary keys using `in`

  • 6. سازنده کامپیوتر 6. Computer Builder

  • 14. الگوریتم جستجوی باینری 14. Binary Search Algorithm

  • بخش 8 - دیکشنری ها و مجموعه ها | 1. لغت نامه 101 Section 8 - Dictionaries and Sets | 1. Dictionary 101

  • 11. نوشتن یک فایل CSV 11. Writing a CSV file

  • 6. دادن شانس دوم 6. Giving a Second Chance

  • 7. آزمایش اپراتورها 7. Testing Operators

  • 11. مرتب سازی لیست ها 11. Sorting Lists

  • 7. استفاده از حلقه های break in for 7. Using break in for loops

  • 16. عبارات دیگر در حلقه ها 16. Else statements in Loops

  • 10. حاشیه نویسی عملکرد و نکات تایپ 10. Function annotations and type hints

  • 5. چیزی که باید مراقب آن بود 5. Something To Watch Out For

  • 10. حذف موارد از یک لیست 10. Removing Items from a List

  • 13. مقدمه ای بر استثناها 13. Introduction to Exceptions

  • 2. تکرار در فرهنگ لغت 2. Iterating over a Dictionary

  • 4. توابع فراخوانی توابع 4. Functions Calling Functions

  • 8. وارد کردن داده های دستکاری 8. Importing Manipulating Data

  • 11. نحوه هک (نوعی) 11. How To Hack (Kind of)

  • 9. فایل های CSV 101 9. CSV files 101

  • 3. عمیق تر به ویژگی کلاس 3. Deeper into class attribute

  • 18. تقاطع را تنظیم کنید 18. Set intersection

  • 9. مدیریت داده ها و ساختار 9. Data Management and Structure

  • 21. تاپلی 21. Tuples

  • 10. ارث 101 10. Inheritance 101

  • 6. از حلقه های continue in برای استفاده کنید 6. Using continue in for loops

  • 12. مرتب کردن چیزها 12. Sorting Things

  • 12. تولید و وارد کردن اعداد تصادفی 12. Random Number Generator and Importing

  • 11. ایجاد، به روز رسانی و ارزش گذاری فرهنگ لغت از دنباله 11. Creating, Updating and Values Dictionaries from sequences

نمایش نظرات

آموزش مسترکلاس پایتون از مبتدی کامل تا استاد مطلق
جزییات دوره
1d 2h 11m
157
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
4
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Michael Murr
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Murr Michael Murr

مهندس نرم افزار :: توسعه دهنده بازی :: Entrepreneur سلام، اسم من مایکل مور است. من یک مهندس نرم افزار از یکی از معتبرترین دانشگاه های خاورمیانه و بنیانگذار DoubleM Dev هستم. من در حدود 11 سالگی کدنویسی را شروع کردم، زمانی که پدرم اولین خطوط من از HTML را به من یاد داد، و هرگز به گذشته نگاه نکرده ام. من یک مهندس نرم افزار با بیش از 10 سال سابقه کار هستم. من بنیانگذار DoubleM GameDev، یک شرکت پیشرو نرم افزار توسعه بازی در خاورمیانه هستم. در طول سال‌ها، من به صدها دانش‌آموز کمک کرده‌ام تا بازی‌های دنیای واقعی بسازند، نحوه کدنویسی را بیاموزند و زندگی خود را برای فرصت‌هایی در بسیاری از زمینه‌هایی که نیاز به مهارت برنامه‌نویسی نرم‌افزاری دارند، تنظیم کنند. و من به شما کمک خواهم کرد که همین کار را انجام دهید. من به سی شارپ، جاوا، سی پلاس پلاس و پایتون تسلط کامل دارم و هدف من این است که همه اینها و موارد دیگر را به روشی سرگرم کننده به شما آموزش دهم. من نمی توانم صبر کنم تا سفر شما را با شما آغاز کنم و در هر قدم شما را همراهی کنم.