آموزش Blender Sculpting Series 1.1 آشنایی با ابزارهای مجسمه سازی

Blender Sculpting Series 1.1 Understanding sculpt tools

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به این کلاس در مورد یادگیری نحوه مجسمه سازی مدل های سه بعدی با استفاده از Blender 3D خوش آمدید. این اولین کلاس از مجموعه ای است که به طور خاص بر مجموعه ابزار مجسمه سازی و گردش کار تمرکز دارد. در این کلاس، اولین کلاس، جنبه‌های اصلی مجسمه‌سازی و برخی از رایج‌ترین براش‌های مورد استفاده را برای شکل دادن به مدل‌هایمان و اضافه کردن جزئیات دقیق‌تر معرفی می‌کنیم.

این فراتر از انتخاب برس است زیرا هر برس دارای مجموعه‌ای از پارامترها است که نحوه عملکرد برس را تنظیم می‌کند، مانند مقادیر شعاع و قدرت آن. علاوه بر این، مفهوم استفاده از توپولوژی پویا و خطوط تقارن را برای بهبود و سرعت بخشیدن به گردش کار مجسمه سازی معرفی می کنیم.

در پایان این کلاس دانش‌آموزان می‌توانند...

  • برای راه اندازی Blender به فضای کاری مجسمه سازی و الگوی مجسمه سازی دسترسی پیدا کنید
  • با استفاده از براش ترسیم مدل خود را اضافه و کم کنید.
  • با فعال کردن گزینه توپولوژی پویا، کنترل حرکات قلم مو را افزایش دهید
  • پارامترهای اساسی هر قلم مو مانند اندازه و استحکام آن را تنظیم کنید
  • در امتداد خطوط تقارن اجسام مجسمه سازی کنید
  • از انواع برس ها از جمله گیره، گریس، قلاب مار و تغییر شکل الاستیک استفاده کنید

امیدواریم از این کلاس در مورد مجسمه سازی در بلندر لذت ببرید

برای پروژه پایان کلاس، که می‌توانید آن را در ویدیوی با عنوان "چالش پایان کلاس" نیز مشاهده کنید، دانش‌آموزان وظایف زیر را بر عهده دارند:

  • یک محدودیت زمانی بین 5 تا 10 دقیقه تنظیم کنید
  • سعی کنید با استفاده از تمام ابزارهای آموخته شده در این کلاس، یک شی منحصر به فرد ایجاد کنید
  • لازم نیست شیء بر اساس چیزی واقعی باشد. از تخیل خود برای ایجاد
  • استفاده کنید
  • پاداش: این کار را 3 تا 5 بار دیگر تکرار کنید تا اشیاء مختلف ایجاد کنید و مجسمه سازی خود را بیشتر تقویت کنید.

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • برس تغییر شکل الاستیک The Elastic Deform Brush

  • مجسمه سازی با تقارن Sculpting With Symmetry

  • برس قلاب مار The Snake Hook Brush

  • مجسمه سازی استاندارد در مقابل توپولوژی پویا Standard Sculpting Vs Dynamic Topology

  • به کلاس خوش آمدید Welcome To the Class

  • راه اندازی بلندر برای مجسمه سازی Setting up Blender For Sculpting

  • چالش پایان کلاس End Of Class Challenge

  • برس کشیدن The Draw Brush

  • برس پینچ The Pinch Brush

  • برس صاف The Smooth Brush

  • نمونه ای از استفاده از برس ها با هم Example Of Using The Brushes Together

  • برس Crease The Crease Brush

نمایش نظرات

آموزش Blender Sculpting Series 1.1 آشنایی با ابزارهای مجسمه سازی
جزییات دوره
57m
12
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
229
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Joe Baily
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joe Baily Joe Baily

اسم من جو بیلی است و مدرس طراحی دو بعدی و سه بعدی هستم. من در مدل سازی سه بعدی با استفاده از پلتفرم های نرم افزاری مانند مخلوط کن و 3DS max برای ایجاد مدل ها و دارایی های مجازی برای بازی های ویدیویی و انیمیشن ها تخصص دارم.

شغل جایگزین من شامل آموزش ورزش و ورزش در مدارس است و بنابراین من 1000 ساعت تجربه تدریس در زمینه های مختلف دارم. هدف من در اینجا این است که همیشه در وب‌سایت‌هایی مانند یوتیوب، مربیان خوبی پیدا کنم که عالی هستند، اما هرگز محتوای کافی برای رفع عطش خودم برای یادگیری ارائه نمی‌دهند. بنابراین، هدف من در skillshare ارائه آموزش با کیفیت جامع در مورد موضوعاتی که پوشش می‌دهم، مانند مخلوط کن سه بعدی است.