آموزش نقاشی چهارخانه با آبرنگ و گواش

Painting Plaid in Watercolor and Gouache

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این کلاس به ویژگی‌های شفاف و مات آبرنگ و گواش می‌پردازد و بر روی ارزش تن و تکنیک‌های لایه‌بندی تمرکز می‌کند که می‌توانید از آنها برای ایجاد الگوهای چهارخانه استفاده کنید که تمام حس‌های گرم و دنج فصلی را به شما ارائه می‌دهد!

پس از معرفی مختصری از رسانه‌های انتخابی‌مان و نحوه دستیابی به ارزش تن با آن‌ها، با تمرین‌های مختصری گرم می‌شویم و تکنیک‌هایی را در مورد نحوه دستیابی به شستشوی پهن و مسطح یاد می‌گیریم. سپس روش های مختلف لایه بندی را با آبرنگ و گواش بررسی می کنیم. ما از دانش گرم کردن خود برای ایجاد سه الگوی متفاوت و در عین حال منسجم استفاده خواهیم کرد. تکنیک‌های مناسب رنگ و قلم مو، و همچنین تئوری رنگ‌ها، در طول مسیر مورد بحث قرار می‌گیرند، بنابراین چه یک هنرمند مبتدی یا یک هنرمند با تجربه باشید، با ایده‌های جدید از این کلاس دور خواهید شد و برای آزمایش الگوها و ترکیب‌های رنگ نامحدود هیجان‌زده خواهید شد. !

نقاشی این الگوها یک تجربه سرگرم کننده و مراقبه است، و زمانی که حس لایه بندی را به دست آورید، امکانات بی پایان است! الگوهای چهارخانه نقاشی شده به خودی خود بیانیه‌های هنری فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنند، اما می‌توان از آنها برای ایجاد برچسب‌های هدیه اصلی، نشانک‌ها، کارت‌های تبریک و موارد دیگر نیز استفاده کرد!

ما سه الگوی شطرنجی را بر اساس ارزش، شفافیت و اصول لایه‌بندی که در طول کلاس یاد می‌گیریم ایجاد خواهیم کرد.

من رنگ‌هایی را که در کلاس استفاده می‌کنم به اشتراک می‌گذارم، اما می‌توانید از هر رنگی که دارید استفاده کنید، و مانند همه کلاس‌های من، از آزمایش رنگ‌ها لذت ببرید!

اولین الگوی کلاسیک چهارخانه بوفالو خواهد بود:

رنگ‌های استفاده شده: پیرول قرمز و مشکی عاج، از آبرنگ Turner و گواش آکریل ترنر جت مشکی

دومی از الگوی سنتی تارتان آبی و سبز اسکاتلندی الهام گرفته شده است:

رنگ استفاده شده: سبز Pthalo از Lukas Watercolor، Phthalo Blue از Turner Watercolor، و Sky Blue از Turner Acryl Gouache. Veritaserum، رنگ آبرنگ نقره‌ای، از The Sprout Creative.

الگوی سوم و آخر از یک تارتان سنتی قرمز و چند رنگ الهام گرفته شده است:

رنگ‌های مورد استفاده: قرمز پیرول، سبز فتالو، و آبی فتالو از Turner Watercolour. آبی آسمانی و سفید از ترنر اکریل گواش. طلای آزتک از

در اینجا پیوندی به ویدیوی مقایسه کاغذ آبرنگ Mind of Watercolor است که در ویدیوی مرور کلی مواد ذکر کردم: .

نقاشی مبارک!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بوفالو شطرنجی: لایه بندی با آبرنگ Buffalo Plaid: Layering with Watercolor

  • شطرنجی آبی و سبز: لایه بندی با آبرنگ Blue and Green Plaid: Layering with Watercolor

  • افکار نهایی و حرکت رو به جلو Final Thoughts and Going Forward

  • معرفی Introduction

  • تمرینات گرم کردن آبرنگ Watercolor Warm-Up Exercises

  • شطرنجی تارتان قرمز: لایه بندی با آبرنگ Red Tartan Plaid: Layering with Watercolor

  • شطرنجی تارتان قرمز: شستشوی تخت Red Tartan Plaid: Flat Wash

  • شطرنجی تارتان قرمز: گواش و لهجه های متالیک Red Tartan Plaid: Gouache and Metallic Accents

  • لایه بندی با آبرنگ Layering with Watercolor

  • شطرنجی بوفالو: لهجه گواش Buffalo Plaid: Gouache Accents

  • تمرینات گرم کردن گواش Gouache Warm-Up Exercises

  • Buffalo Plaid: Flat Wash Buffalo Plaid: Flat Wash

  • بررسی اجمالی مواد Materials Overview

  • شطرنجی آبی و سبز: گواش و لهجه های متالیک Blue and Green Plaid: Gouache and Metallic Accents

  • شطرنجی آبی و سبز: شستشوی تخت Blue and Green Plaid: Flat Wash

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش نقاشی چهارخانه با آبرنگ و گواش
جزییات دوره
1h 56m
15
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
241
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Ariane Hope
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ariane Hope Ariane Hope

هنرمند

سلام! من آریان هستم و خیلی هیجان زده هستم که بالاخره در Skillshare هستم! تقریباً در تمام عمرم، نوعی هنر یا کاردستی انجام می‌دهم. من چند سال پیش وارد آبرنگ شدم و از آن زمان به گذشته نگاه نکردم! من مناظر را دوست دارم، اما به موضوعات دیگر منشعب شده ام، که امیدوارم در آینده در برخی از کلاس ها تدریس کنم. با خیال راحت با هر سوالی که دارید تماس بگیرید!

اگر می خواهید نقاشی با سرعت منظم، پست های هنری و آموزش های کوچک می خواهید، من را در اینستاگرام دنبال کنید و من را در پروژه های خود تگ کنید! من عاشق دیدن پروژه های کلاسی و به اشتراک گذاشتن آنها در استوری هایم هستم و نمی توانم منتظر بمانم تا پروژه های شما را به نمایش بگذارم!

همراه با تدریس در Skillshare، من همچنین عضوی مفتخر در تیم طراحی هستم (کلاس های شگفت انگیز معلم Skillshare Vanessa Lesniak را ببینید!). آبرنگ های دست ساز او (که در برخی از کلاس هایم استفاده می کنم) به من انگیزه می دهد که به خلق و کشف موضوعات جدید ادامه دهم.

حتماً آخرین کلاس من، «مزارع گل‌های وحشی در آبرنگ، گواش، و قلم» را بررسی کنید و نظرتان را در بررسی‌ها به من بگویید! من از نقاشی این مزارع گل های رنگارنگ بسیار لذت بردم و بی صبرانه منتظرم شما هم همین را تجربه کنید!

از حضور شما متشکرم، و مشتاقانه منتظر تعامل با شما در بحث های کلاس و گالری پروژه هستم. من از هرگونه بازخورد و انتقاد سازنده در مورد کلاس‌هایم قدردانی می‌کنم، زیرا هدف من ارائه تجربیات آموزشی با کیفیت به شماست، بنابراین اگر مایلید، یک بررسی کلاس را بگذارید!