آموزش مدیریت پروژه: جلوگیری از خزش دامنه

Project Management: Preventing Scope Creep

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: خزش دامنه می تواند پروژه ها را به سرعت از مسیر خارج کند. باعث از دست رفتن مهلت ها و شکست پروژه می شود. به عنوان یک مدیر پروژه، وظیفه شما این است که خزش دامنه را قبل از وقوع آن تشخیص دهید و آن را حل کنید. این دوره، با گواهی PMP® Oliver Yarbrough، به شما می آموزد که چگونه. الیور توضیح می دهد که خزش دامنه چیست و چگونه می توان علل آن را شناسایی کرد، خواه انتظارات مبهم، نیازهای ناکافی یا عدم کنترل تغییر باشد. از آنجایی که بهترین راه برای حل هر مشکلی جلوگیری از آن است، الیور بهترین روش ها را برای جلوگیری از خزش دامنه از روز اول معرفی می کند. در نهایت، با دنبال کردن همراه با مطالعه موردی، بینش بیشتری در مورد ماهیت خزش دامنه به دست آورید، که نشان می دهد مدیران پروژه با تعیین انتظارات روشن، پیش بینی تغییر و تضمین رضایت چه کارهایی را می توانند انجام دهند.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • برخورد با آن Dealing with it

1. Scope Creep را شناسایی کنید 1. Identify Scope Creep

  • تعریف خزش دامنه Defining scope creep

  • اجتناب از آبکاری طلا Avoiding gold plating

  • محدوده و الزامات متضاد Contrasting scope and requirements

2. علل خزش دامنه 2. Causes of Scope Creep

  • استفاده از مرزهای محدوده برای اطمینان از همسویی ذینفعان Leveraging scope boundaries to ensure stakeholder alignment

  • کم فروشی مشتریان منجر به خزش دامنه می شود Underselling customers leads to scope creep

  • اجتناب از تعریف ضعیف محدوده پروژه Avoiding a weak project scope definition

  • شناسایی نیازهای ناکافی پروژه Identifying inadequate project requirements

  • اجتناب از انتظارات مبهم پروژه Avoiding vague project expectations

3. بهترین شیوه های پیشگیری 3. Prevention Best Practices

  • شفاف سازی الزامات پروژه Clarifying project requirements

  • پیاده سازی سیستم کنترل تغییرات Implementing a change control system

  • توسعه خط پایه دامنه Developing scope baseline

  • تمرین مدیریت پروژه قوی برای جلوگیری از خزش دامنه Practicing strong project management to deter scope creep

4. مطالعه موردی 4. Case Study

  • تضمین رضایت پروژه Guaranteeing project satisfaction

  • تعیین انتظارات واضح برای پروژه شما Setting clear expectations for your project

  • پیش بینی تغییر برای پروژه شما Anticipating change for your project

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مدیریت پروژه: جلوگیری از خزش دامنه
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
0h 33m
17
Linkedin (لینکدین) lynda-small
23 تیر 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
137,471
- از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Oliver Yarbrough Oliver Yarbrough

نویسنده ، سخنران ، مربی ، مدیر پروژه و کارشناس بازاریابی الیور یاربرو ، PMP® ، نویسنده ، سخنران ، مربی ، و مدیر پروژه و کارشناس بازاریابی استراتژیک است.

پس از یک حرفه شرکتی بسیار پربار که وی را از سالن های شرکت های بزرگ آمریکایی به سمت کارهای خاورمیانه و فراتر از این ، الیور تجربه متنوع بازاریابی ، فروش و مدیریت پروژه B2B خود را به منظور توانمند سازی سازمان ها و متخصصان برای ایجاد سریعتر روابط ، کوتاه کردن چرخه های فروش ، اجرای بهتر پروژه ها و افزایش سود ترکیب کرد.

او بینش های جدیدی ارائه می دهد و مخاطبان و مشتریان خود را تشویق می کند تا با سبک فریبنده ، سرگرم کننده و پایین به زمین عمل کنند. او تجربه عملی خود را در زمینه ایجاد و مدیریت روابط حرفه ای با برخی از بزرگترین شرکتهای جهان ، از جمله Lucent Technologies ، Staples و Sprint ، همراه با مشاغل تجاری موفق خود با آنها به اشتراک می گذارد.

الیور دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشکده تحصیلات تکمیلی FW Olin در کالج بابسون (برنامه MBA توسط گزارش جهانی اخبار ایالات متحده رتبه 25 در کارآفرینی را برای 25 سال متوالی کسب کرد). وی عضو هیئت مدیره سابق انجمن فناوری جورجیا (TAG) و همچنین انجمن مدیریت قرارداد ملی (NCMA) ، بخش آتلانتا است. علاوه بر این ، او در "افرادی که در حال حرکت هستند" در شرح وقایع تجاری آتلانتا برجسته شده است.

امروز ، او عضو فعال موسسه مدیریت پروژه (PMI®) است. الیور همچنین رئیس آکادمی BOBCAT است. او را می توان در OliverYarbrough.com و در توییتر یافت @ OliverYarbrough .

با توجه به یادداشت شخصی ، اولیور علاقه زیادی به غوطه وری فرهنگی جهانی دارد. او عاشق سفر و یادگیری آداب و رسوم محلی است که با آنها دیدار می کند. او خوشبختانه زندگی ، کار و کاوش در مکان های جذاب مانند آفریقای جنوبی ، آسیا ، آمریکای جنوبی ، آمریکای مرکزی ، عربستان سعودی و کانادا بوده است. در حال حاضر ، او در آتلانتا ، جورجیا زندگی می کند و کار می کند ، جایی که او یکی از اعضای اصلی در ساختار حرفه ای و اجتماعی شهر است ، داوطلبانه در سازمان های غیر انتفاعی ، تعدیل رویدادها و شبکه های منظم است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.