آموزش متحرک سازی بافت ها بر روی شخصیت های بازی سه بعدی در گودو

Animating Textures on 3D Game Characters in Godot

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

اگر عاشق زیبایی شناسی بازی سه بعدی یکپارچهسازی با سیستمعامل متحرک سازی بافت های روی صورت یک شخصیت هستید و می خواهید بتوانید آن را برای خودتان انجام دهید، اما برای شروع به کمک کمی نیاز دارید، این کلاس برای شماست. !

این کلاس مقدمه‌ای برای اعمال چهره‌های ترسیم شده با دست در شخصیت‌های سه‌بعدی کم پلی برای حس کنسول بازی دهه 90 است.

با استفاده از همه نرم افزارهای رایگان - موتور بازی گودو 3D و برنامه نقاشی کریتا - به شما نشان خواهم داد که چگونه از یک اطلس بافت برای آوردن زندگی و احساسات به شخصیت های بازی استفاده می کنم.

یک ساعت دیگر می‌توانید آثار هنری خود را در یک بازی ببینید!

من همیشه این سبک هنری را دوست داشتم، اما زمانی که از آن در بازی های خودم استفاده کردم، هیچ آموزشی برای آن پیدا نکردم، بنابراین مجبور شدم خودم آن را کشف کنم. در آن زمان تصمیم گرفتم که روزی آموزش هایی را که آرزو می کردم در زمان یادگیری وجود داشته باشد، بسازم.

در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت:

  • اصول اولیه ساخت اطلس بافت
  • نحوه استفاده از اطلس بافت به عنوان فریم انیمیشن
  • نحوه تغییر بافت فریم کلیدی در Godot’s AnimationPlayer

این کار را با کشیدن طیفی از حالات چهره و مرتب کردن آنها در یک شبکه برای ایجاد یک اطلس بافت، یادگیری نحوه نگاشت شبکه شما به مختصات UV، سپس وارد کردن نقاشی خود به گودو و اختصاص دادن آن انجام خواهید داد. به مواد چهره یک شخصیت و متحرک کردن افست UV آن برای نمایش فریم های مختلف.

در اواخر کلاس، هنگامی که قبلاً این تکنیک را در پروژه گودو که برای شما ارائه کرده ام به کار گرفته اید، نکات فنی را که برای استفاده از آن باید بدانید به شما نشان خواهم داد. پروژه های خودتان.

تغییر حالات چهره تنها یکی از کاربردهای این تکنیک است!
پویانمایی افست UV همچنین برای رودخانه ها و آبشارها، آتش، دود، مه، جلوه های ذوب - هر چیزی که در آن بافت به لغزش می افتد یا به شکل دیگری می چرخد ​​استفاده می شود. موقعیت ها تاثیر خوبی خواهند داشت!

این کلاس برای همه سطوح مناسب است، زیرا همه چیز برای شما فراهم شده است - حتی نمونه ای از اطلس بافت که من کشیدم!
من فرض می کنم که شما می خواهید خودتان را بکشید، اما اگر اینطور نیست برای شما، هنوز هم می توانید با استفاده از نقاشی هایی که من انجام دادم، در مورد انیمیشن افست UV بیاموزید.

مبتدیان می‌توانند از مزایای پروژه تقریباً کاملی که ارائه می‌دهم و دستورالعمل‌های گام به گام واضحی که برای اتمام آن ارائه می‌دهم استفاده کنند، در حالی که کاربران با تجربه‌تر گودو ممکن است این تکنیک جدید مفیدی را برای خود بیابند. به کارنامه خود اضافه کنند و بتوانند مستقیماً از این کلاس به کاوش و گسترش آن در پروژه های خود بپردازند.

برای کسانی که می‌خواهند بیشتر بروند، من روی کلاس‌هایی کار می‌کنم که انیمیشن‌های چهره افست UV را در گودو با عمق بیشتری بررسی می‌کنند.

برای تکمیل این کلاس به موارد زیر نیاز دارید:

  • رایانه ای که می تواند گودو 4 را اجرا کند: هر چیزی که در دهه گذشته ساخته شده است باید خوب باشد، ویندوز، مک یا لینوکس را اجرا کند.
  • گودو 4
  • نرم افزار طراحی با لایه ها، مانند Krita

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • ایده های طراحی Sketching Ideas

  • ترسیم چهره بیکار Drawing the Idle Face

  • صادرات به گودو Exporting to Godot

  • کشیدن بقیه چهره ها Drawing the Rest of the Faces

  • ساخت گرید Making the Grid

  • افزودن انیمیشن های صورت در گودو Adding the Facial Animations in Godot

  • پیوند دادن انیمیشن های صورت به انیمیشن های بدن Linking Facial Animations to Body Animations

  • پروژه کلاس Class Project

  • معرفی Introduction

  • نکات فنی که باید بدانید Technical Things You Need to Know

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش متحرک سازی بافت ها بر روی شخصیت های بازی سه بعدی در گودو
جزییات دوره
52m
11
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
8
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Flaherty Michael Flaherty

من مایکل فلاهرتی هستم.

من بزرگ شدم که می خواستم انیماتور، طراح بازی های ویدیویی و معلم شوم.

و نه یا.

چون وقتی جوان هستید، معلم بودن و انیمیشن/ساخت بازی های ویدیویی در تعطیلات مدرسه ممکن به نظر می رسد.

همانطور که اتفاق افتاد، من به‌عنوان یک انیماتور دو بعدی آموزش دیدم، اما بعد از آن زندگی‌های زیادی در مسیر شغلی من قرار گرفت و امروز متوجه شدم که به عنوان دستیار آموزشی در یک مدرسه با نیازهای ویژه کار می‌کنم.

من جوان عزیز، خوشحال خواهید شد که بدانید شغل روزانه ای دارید که دوست دارید و هنوز وقت آزاد کافی برای دنبال کردن رویاهای خلاقانه خود دارید: انیمیشن، نوشتن داستان، ساخت بازی های ویدیویی، آهنگسازی...

عشق دوقلوی من چیزهایی می‌سازند و به دیگران کمک می‌کنند تا به پتانسیل‌هایشان دست یابند.

خارج کردن چیزی از تخیل من و وارد دنیای واقعی یک چالش سرگرم کننده است، اما کمک به رشد خلاقانه به کسی نیز بسیار شیرین است: نشان دادن به شما اینگونه است که می توانید این کار را انجام دهید و ببینید که کار خود را با آن انجام می دهید. این چیزی است که من را خوشحال می کند.

من در ساخت اولین بازی خود، Naughty Teddies Invade the Museum، چیزهای زیادی یاد گرفتم، که در حالی که دارم بر اساس آن بازی بعدی خود را می سازم، مدتی هم برای آموزش چیزهایی که یاد گرفتم صرف می کنم: به خصوص چیزهایی که داشتم. تا خودم بفهمم چون هیچ آموزشی برای آن پیدا نکردم.