آموزش تکنیک های رندر داخلی با اشعه ذهنی و 3ds Max

Interior Rendering Techniques with mental ray and 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: ارائه یک فضای داخلی 3D می تواند چالش برانگیز باشد ، به ویژه فقط با استفاده از نور طبیعی. این دوره کل جریان کار برای ارائه یک صحنه داخلی با نور طبیعی و یک منبع نور بسیار محدود را پوشش می دهد. گردش کار برای ارائه یک صحنه داخلی می تواند بسیار چالش برانگیز و طاقت فرسا باشد ، به خصوص هنگامی که رایج ترین مشکلات شروع می شوند. در این دوره ، تکنیک های رندر داخلی با اشعه ذهنی و 3ds Max ، نه تنها اصول درک فضای داخلی رندر را در اشعه ذهنی فرا خواهید گرفت ، بلکه بهترین روش ها و حل مشکلات رایج رندر را نیز خواهید فهمید. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه مسائل مربوط به توزیع نور را حل کنید. در مرحله بعدی ، نحوه رفع انواع مختلف نویز را یاد خواهید گرفت. سرانجام ، شما همه چیز را در مورد اصول پس از تولید یاد خواهید گرفت. با پایان این دوره ، شما درک بهتری از نحوه ارائه صحنه های داخلی خود و حل بسیاری از مشکلات روبرو شده خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC و 3ds Max.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

تنظیم نور در صحنه Setting up the Light in the Scene

  • مقدمه Introduction

  • راه اندازی پرونده Setting up the File

  • ایجاد منبع نور Creating the Light Source

  • تنظیمات نهایی روشنایی Final Adjustments to the Lighting

ایجاد مواد اولیه Creating Basic Materials

  • مقدمه Introduction

  • ایجاد یک ماده شیشه ای Creating a Glass Material

  • ایجاد مواد دیواری Creating the Wall Material

  • ساخت یک ماده Chrome Making a Chrome Material

  • ایجاد یک ماده لاستیکی Creating a Rubber Material

  • ساخت یک ماده سفید مات Making an Opaque White Material

  • ساخت یک ماده سفید براق Making a Shiny White Material

  • ایجاد یک ماده خاکستری براق Creating a Shiny Gray Material

  • ساخت یک ماده اولیه فلزی Making a Basic Metal Material

  • ایجاد یک ماده چرمی Creating a Leather Material

ایجاد مطالب دقیق تر Creating More Detailed Materials

  • مقدمه Introduction

  • ایجاد مواد برای فریم ها Creating the Material for the Frames

  • ساخت یک ماده پارچه ای Making a Fabric Material

  • ایجاد ماده یا پرده Creating the Material or the Curtain

  • ساخت یک ماده طناب Making a Rope Material

  • ساخت یک ماده برای کف Making a Material for the Floor

  • ایجاد ماده ای برای فضای داخلی شومینه Creating a Material for the Interior of the Fireplace

  • ساخت یک ماده چوبی Making a Wood Material

نقشه برداری UV از کتاب ها UV Mapping the Books

  • مقدمه Introduction

  • باز کردن UV ها Opening the UVs

  • شکستن و دوخت قطعات Breaking and Stitching Pieces

  • پایان دادن به نقشه برداری UV Finishing the UV Mapping

  • ایجاد مواد برای کتابها Creating the Materials for the Books

تنظیم و اجرای رندر نهایی Setting up and Executing the Final Render

  • مقدمه Introduction

  • برگه مشترک و جمع آوری نهایی Common Tab and Final Gather

  • نمونه گیری ، ضرب و رندر نهایی Sampling, Multipliers, and Final Render

  • راه اندازی یک محیط انسداد رندر Setting up an Ambient Occlusion Render

پایان دادن به لمس ها و پس از تولید Finishing Touches and Post-production

  • مقدمه Introduction

  • تنظیمات رنگ و نور Color and Light Adjustments

  • حذف سر و صدا از صحنه Removing Noise from the Scene

  • استفاده از تصویر پس زمینه Applying a Background Image

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های رندر داخلی با اشعه ذهنی و 3ds Max
جزییات دوره
2h 26m
36
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
20
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Verena Tatiana Verena Tatiana

مدلسازی سه بعدی ، طراحی گرافیک ، تجسم معماری Verena Tatiana یک متخصص تجسم معماری با 7 سال تجربه تدریس است.

Verena در ساخت مدل های سه بعدی تخصص دارد. او در چندین ابزار طراحی از جمله مایا ، 3D Studio Max ، اتوکد ، ذهن ذهنی ، آرنولد ، Adobe Illustrator و Adobe Photoshop مهارت دارد. حرفه وی شامل زمان صرف برنامه ریزی و توسعه نمایشگاه ها و همچنین ایجاد طرح هایی برای یک استودیوی انیمیشن بوده است. وی به مدت پنج سال در مدرسه هنر ، بازی و انیمیشن SAGA مربی بود. در حال حاضر ، او به عنوان یک آزادکار در تجسم و طراحی گرافیک کار می کند.