Verena Tatiana

مدلسازی سه بعدی ، طراحی گرافیک ، تجسم معماری Verena Tatiana یک متخصص تجسم معماری با 7 سال تجربه تدریس است.

Verena در ساخت مدل های سه بعدی تخصص دارد. او در چندین ابزار طراحی از جمله مایا ، 3D Studio Max ، اتوکد ، ذهن ذهنی ، آرنولد ، Adobe Illustrator و Adobe Photoshop مهارت دارد. حرفه وی شامل زمان صرف برنامه ریزی و توسعه نمایشگاه ها و همچنین ایجاد طرح هایی برای یک استودیوی انیمیشن بوده است. وی به مدت پنج سال در مدرسه هنر ، بازی و انیمیشن SAGA مربی بود. در حال حاضر ، او به عنوان یک آزادکار در تجسم و طراحی گرافیک کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ZBrush: ArchViz پارچه و جزئیات

ZBrush: ArchViz Cloth Sculpting and Details

ZBrush را در جریان کار مدل سازی سه بعدی خود بگنجانید. بیاموزید که چگونه از ZBrush برای افزودن جزئیات پیچیده به پروژه های تجسم معماری خود استفاده کنید.


آموزش 3ds Max و V-Ray: تکنیک های جزئیات ArchViz

3ds Max and V-Ray: ArchViz Detailing Techniques

استراتژی های ایجاد رندرهای سه بعدی معماری چشمگیر و واقع بینانه را بیاموزید. تکنیک های جزئیات قبل از ارائه ، نورپردازی ، ترکیب بندی پس از ارائه و موارد دیگر را کشف کنید.


آموزش استراتژی های رندر داخلی با V-Ray و 3ds Max

Interior Rendering Strategies with V-Ray and 3ds Max

وقتی نوبت به تجسم معماری می رسد ، دانستن نحوه ارائه فضای داخلی کلیدی است. این دوره بهترین استراتژی ها را برای ارائه موفقیت آمیز فضای داخلی به منظور داشتن صحنه ای واقع گرایانه ، تا حد ممکن کارآمد ، پوشش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش تکنیک های رندر داخلی با اشعه ذهنی و 3ds Max

Interior Rendering Techniques with mental ray and 3ds Max

ارائه یک فضای داخلی 3D می تواند چالش برانگیز باشد ، به ویژه فقط با استفاده از نور طبیعی. این دوره کل جریان کار برای ارائه یک صحنه داخلی با نور طبیعی و یک منبع نور بسیار محدود را پوشش می دهد.


آموزش 3ds Max و V-Ray: ArchViz Material Details for Photorealism

3ds Max and V-Ray: ArchViz Material Details for Photorealism

با استفاده از Autodesk 3ds Max در V-Ray، استراتژی‌های متخصص در تجسم مواد برای رندرهای معماری را کشف کنید.


آموزش مبانی روشنایی 3ds Max

3ds Max Lighting Fundamentals

نور یکی از مهمترین مفاهیم برای دستیابی به رندرهای سه بعدی با ظاهری حرفه ای است. این دوره اصول نورپردازی سه بعدی را در 3ds Max ، بدون تمرکز بر روی موتور رندر خاص ، پوشش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds ...


آموزش 3ds Max و V-Ray: تکنیک های جزئی سازی Arch Viz

3ds Max and V-Ray: Arch Viz Detailing Techniques

استراتژی های ایجاد رندرهای سه بعدی معماری چشمگیر و واقع بینانه را بیاموزید. تکنیک های جزئیات پیش از ارائه ، نورپردازی ، ترکیب بندی پس از ارائه و موارد دیگر را کشف کنید.


آموزش استراتژی های رندر خارجی با V-Ray و 3ds Max

Exterior Rendering Strategies with V-Ray and 3ds Max

ارائه یک صحنه کامل خارجی می تواند کار دشواری باشد ، مخصوصاً با داشتن منابع مختلف نور مختلف. این دوره شامل یک نمایش کامل از یک صحنه بیرونی از ابتدا تا انتها است. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2016 ، Photoshop CC.


آموزش طراح شگفت انگیز: شبیه سازی و جزئیات پارچه ArchViz

Marvelous Designer: ArchViz Cloth Simulation and Details

بیاموزید که چگونه از Marvelous Designer برای ایجاد پرده های باورنکردنی ، ملافه و پارچه های دیگر در یک محیط معماری استفاده کنید.


آموزش مبانی آرنولد برای 3ds Max

Fundamentals of Arnold for 3ds Max

آرنولد موتور رندر جدیدی است که با 3ds Max 2018 عرضه می شود. این دوره به شما کلیه اصول مورد نیاز برای شروع سفر خود به رندرهای واقع گرایانه را با استفاده از این ابزار قدرتمند ، از جمله روشنایی ، سایه زدن و تنظیمات ، به شما ارائه می دهد.


آموزش تجسم محصول با V-Ray و 3ds Max

Product Visualization with V-Ray and 3ds Max

تجسم محصول یکی از روشهای زیادی است که برای نمایش محصولات در مراحل اولیه تولید وجود دارد و می تواند به راهنمایی های طراحی و بازاریابی کمک کند. این دوره گردش کار کامل یک محصول در استودیو را پوشش می دهد ...


آموزش تکنیک های مدل سازی داخلی در 3ds Max

Interior Modeling Techniques in 3ds Max

ایجاد هندسه پیچیده و توانایی ایجاد صحنه های کاملی که آماده ارائه هستند ، مهارت بسیار مهمی برای داشتن آن است. این دوره به شما کمک می کند تا درک بهتری از بهترین روش ها برای دستیابی به نتایج عالی داشته باشید ....