آموزش 3ds Max و V-Ray: تکنیک های جزئی سازی Arch Viz

3ds Max and V-Ray: Arch Viz Detailing Techniques

در حال بارگزاری نمونه ویدیو، لطفا صبر کنید...
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
      نمونه ویدیوها:
      • در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
      توضیحات دوره: با یادگیری استراتژی هایی که می توانید برای قرار دادن دوربین ، مدل سازی ، اتمام کار و موارد دیگر استفاده کنید ، ارائه تصاویر سه بعدی معماری چشمگیر و واقع گرایانه ایجاد کنید. بیاموزید که چگونه صحنه های ارائه شده سه بعدی خود را به سطح بالاتری برسانید تا تصاویر شما جذاب ، جالب و چاپلوس کننده باشند. در این دوره ، مربی Verena Tatiana با بحث در مورد روشهای مختلف جزئیات و چگونگی غلبه بر چالشها هنگام کار با عکس در مقابل کار با انیمیشن شروع می کند. سپس ، او اهمیت ترکیب را توضیح می دهد و چندین روش را نشان می دهد. او مدل سازی قبل از رندر ، جزئیات جسم ، کار با پارچه و مواد ، تکنیک های نورپردازی و ترکیب بندی پس از ارائه را پوشش می دهد.
      موضوعات شامل:
      • تفصیل در حین پیش رندر و در حین پس از ارائه
      • تنظیم صحنه ها و ترکیب بندی
      • ماسوره سازی و توپولوژی
      • افزودن زندگی به صحنه
      • استفاده از موتور شبیه سازی پارچه 3ds Max
      • افزودن عمق همراه با جابجایی
      • تنظیم رنگ ها و پالت ها
      • استفاده از سایه اندازهای پیچیده
      • اصلاح دمای رنگ
      • روشنایی و سایه ها
      • ارائه رندرها
      • افزودن جلوه ها ، دانه ها و سر و صدا
      • افزودن انحراف رنگی

      سرفصل ها و درس ها

      مقدمه Introduction

      • رندر خود را به سطح بعدی می رسانید Taking your render to the next level

      • جزئیات قبل از ارائه در مقابل ارسال ارائه جزئیات Pre-render vs. post-render detailing

      • Stills در مقابل چالش های انیمیشن Stills vs. animation challenges

      • اهمیت ترکیب The importance of composition

      • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

      1. تکنیک های مدل سازی قبل از ارائه 1. Pre-Render Modeling Techniques

      • داستانی را با صحنه و ترکیب خود بگویید Tell a story with your scene and composition

      • جزئیات مهم به خاطر داشته باشید Important details to remember

      • اهمیت سرسختی Importance of beveling

      • توپولوژی خوب Good topology

      2. جزئیات شیء قبل از ارائه 2. Pre-Render Object Details

      • صحنه را زندگی کنید Make the scene lived-in

      • عدم تقارن و نواقص Asymmetry and imperfections

      • عدم تقارن و نواقص Asymmetry and imperfections

      • نکات زندگی را به صحنه اضافه کنید Add hints of life to the scene

      • تصور عناصر بیشتر Give the impression of more elements

      3. تکنیک های پارچه ای قبل از رندر 3. Pre-Render Cloth Techniques

      • درک موتور پارچه 3ds Max Understanding the 3ds Max cloth engine

      • ایجاد بالش با استفاده از ابزار پارچه ای Creating a pillow using cloth tools

      • جزئیات مجسمه سازی برای اضافه کردن نواقص Sculpting details to add imperfections

      • اضافه کردن عمق با جابجایی Adding depth with displacement

      4. تکنیک های مواد قبل از ارائه 4. Pre-Render Material Techniques

      • پالت رنگ Color palette

      • تنظیم رنگ مناسب و دقت رنگ Proper color setting and color accuracy

      • درک نقشه ها Understanding maps

      • استفاده از سایبانهای پیچیده Use of complex shaders

      • نکات نهایی در مورد مواد Final notes on materials

      5- تکنیک های روشنایی قبل از ارائه 5. Pre-Render Lighting Techniques

      • دمای صحیح نور Correct light temperatures

      • استفاده از نور برای راهنمایی چشم Using light to guide the eye

      • اهمیت سایه ها The importance of shadows

      6. تکنیک های آهنگسازی پس از ارائه 6. Post-Render Compositing Techniques

      • منتقل می شود و عناصر Render passes and elements

      • روشهای پس از تولید Post-production methods

      • درک راه اندازی Understanding the setup

      • فیلتر فیلتر خام دوربین Camera Raw filter

      • اضافه کردن جلوه های سبک Adding light effects

      • دانه و سر و صدا اضافه کنید Add grain and noise

      • عمق میدان Depth of field

      • انحراف کروماتیک Chromatic aberration

      نتیجه Conclusion

      • مراحل بعدی Next steps

      نمایش نظرات

      آموزش 3ds Max و V-Ray: تکنیک های جزئی سازی Arch Viz
      جزییات دوره
      3h 3m
      35
      Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
      (آخرین آپدیت)
      4,021
      - از 5
      ندارد
      دارد
      دارد
      جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

      Google Chrome Browser

      Internet Download Manager

      Pot Player

      Winrar

      Verena Tatiana Verena Tatiana

      مدلسازی سه بعدی ، طراحی گرافیک ، تجسم معماری Verena Tatiana یک متخصص تجسم معماری با 7 سال تجربه تدریس است.

      Verena در ساخت مدل های سه بعدی تخصص دارد. او در چندین ابزار طراحی از جمله مایا ، 3D Studio Max ، اتوکد ، ذهن ذهنی ، آرنولد ، Adobe Illustrator و Adobe Photoshop مهارت دارد. حرفه وی شامل زمان صرف برنامه ریزی و توسعه نمایشگاه ها و همچنین ایجاد طرح هایی برای یک استودیوی انیمیشن بوده است. وی به مدت پنج سال در مدرسه هنر ، بازی و انیمیشن SAGA مربی بود. در حال حاضر ، او به عنوان یک آزادکار در تجسم و طراحی گرافیک کار می کند.