آموزش 3ds Max و V-Ray: تکنیک های جزئیات ArchViz

3ds Max and V-Ray: ArchViz Detailing Techniques

در حال بارگزاری نمونه ویدیو، لطفا صبر کنید...
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
      نمونه ویدیوها:
      • در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
      توضیحات دوره:

      با یادگیری استراتژی هایی که می توانید از آن برای قرار دادن دوربین ، مدل سازی ، اتمام و موارد دیگر استفاده کنید ، ارائه تصاویر سه بعدی معماری چشمگیر و واقع گرایانه ایجاد کنید. بیاموزید که چگونه صحنه های ارائه شده سه بعدی خود را به سطح بالاتری برسانید تا تصاویر شما جذاب ، جالب و چاپلوس کننده باشند. در این دوره ، مربی Verena Tatiana با بحث در مورد روشهای مختلف جزئیات و چگونگی غلبه بر چالشها هنگام کار با عکس در مقابل کار با انیمیشن شروع می کند. سپس ، او اهمیت ترکیب را توضیح می دهد و چندین روش را نشان می دهد. او مدل سازی قبل از رندر ، جزئیات جسم ، کار با پارچه و مواد ، تکنیک های روشنایی و ترکیب بندی پس از ارائه را پوشش می دهد.

      اهداف یادگیری
      • جزئیات در حین پیش رندر و در حین پس از رندر
      • تنظیم صحنه ها و آهنگسازی
      • کوره و توپولوژی
      • افزودن زندگی به یک صحنه
      • با استفاده از موتور شبیه سازی پارچه 3ds Max
      • اضافه کردن عمق با جابجایی
      • تنظیم رنگ ها و پالت ها
      • با استفاده از سایه اندازهای پیچیده
      • اصلاح دمای رنگ
      • نور و سایه
      • رندر پاس می دهد
      • افزودن جلوه ها ، دانه ها و سر و صدا
      • افزودن انحراف رنگی

      سرفصل ها و درس ها

      معرفی Introduction

      • ارائه رندر خود به سطح بعدی Taking your render to the next level

      • جزئیات قبل از ارائه در مقابل پس از ارائه Pre-render vs. post-render detailing

      • چالش های Stills در مقابل انیمیشن Stills vs. animation challenges

      • اهمیت ترکیب The importance of composition

      • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

      1. تکنیک های مدل سازی قبل از رندر 1. Pre-Render Modeling Techniques

      • با صحنه و ترکیب خود داستانی را تعریف کنید Tell a story with your scene and composition

      • جزئیات مهم برای یادآوری Important details to remember

      • عدم تقارن و نقص Asymmetry and imperfections

      • اهمیت مورب کاری Importance of beveling

      • توپولوژی خوب Good topology

      2. جزئیات شیject را از قبل رندر کنید 2. Pre-Render Object Details

      • صحنه را زنده کنید Make the scene lived-in

      • عدم تقارن و نقص Asymmetry and imperfections

      • نکاتی از زندگی را به صحنه اضافه کنید Add hints of life to the scene

      • برداشت از عناصر بیشتر Give the impression of more elements

      3. تکنیک های پارچه قبل از رندر 3. Pre-Render Cloth Techniques

      • درک موتور پارچه ای 3ds Max Understanding the 3ds Max cloth engine

      • ایجاد بالش با استفاده از ابزار پارچه ای Creating a pillow using cloth tools

      • مجسمه سازی برای اضافه کردن عیب و نقص Sculpting details to add imperfections

      • اضافه کردن عمق با جابجایی Adding depth with displacement

      4. تکنیک های مواد قبل از رندر 4. Pre-Render Material Techniques

      • پالت رنگ Color palette

      • تنظیم رنگ مناسب و دقت رنگ Proper color setting and color accuracy

      • درک نقشه ها Understanding maps

      • استفاده از سایه اندازهای پیچیده Use of complex shaders

      • یادداشت های نهایی در مورد مواد Final notes on materials

      5. تکنیک های روشنایی قبل از رندر 5. Pre-Render Lighting Techniques

      • دمای نور را اصلاح کنید Correct light temperatures

      • با استفاده از نور برای هدایت چشم Using light to guide the eye

      • اهمیت سایه ها The importance of shadows

      6. تکنیک های کامپوزیت پس از رندر 6. Post-Render Compositing Techniques

      • پاس ها و عناصر را رندر کنید Render passes and elements

      • روشهای پس از تولید Post-production methods

      • درک راه اندازی Understanding the setup

      • فیلتر خام دوربین Camera Raw filter

      • افزودن جلوه های نوری Adding light effects

      • دانه و سر و صدا اضافه کنید Add grain and noise

      • عمق میدان Depth of field

      • انحراف رنگی Chromatic aberration

      نتیجه Conclusion

      • مراحل بعدی Next steps

      نمایش نظرات

      آموزش 3ds Max و V-Ray: تکنیک های جزئیات ArchViz
      جزییات دوره
      3h 3m
      35
      Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
      (آخرین آپدیت)
      6,649
      - از 5
      ندارد
      دارد
      دارد
      جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

      Google Chrome Browser

      Internet Download Manager

      Pot Player

      Winrar

      Verena Tatiana Verena Tatiana

      مدلسازی سه بعدی ، طراحی گرافیک ، تجسم معماری Verena Tatiana یک متخصص تجسم معماری با 7 سال تجربه تدریس است.

      Verena در ساخت مدل های سه بعدی تخصص دارد. او در چندین ابزار طراحی از جمله مایا ، 3D Studio Max ، اتوکد ، ذهن ذهنی ، آرنولد ، Adobe Illustrator و Adobe Photoshop مهارت دارد. حرفه وی شامل زمان صرف برنامه ریزی و توسعه نمایشگاه ها و همچنین ایجاد طرح هایی برای یک استودیوی انیمیشن بوده است. وی به مدت پنج سال در مدرسه هنر ، بازی و انیمیشن SAGA مربی بود. در حال حاضر ، او به عنوان یک آزادکار در تجسم و طراحی گرافیک کار می کند.