آموزش راهنمای مبتدیان برای تقلب در 3ds Max

Beginner's Guide to Rigging in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش های ریگینگ تری دی مکس با مبانی ریگینگ در تری دی مکس آشنا خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر. در این مجموعه از آموزش های 3ds Max rigging شما با پایه های ریگینگ در 3ds Max آشنا خواهید شد. ما با پوشش ابتدایی ترین شکل تقلب، یعنی فرزندپروری، شروع خواهیم کرد. سپس نگاهی به نحوه تغییر محور یک شی و نحوه کار با گروه ها خواهیم داشت. پس از آن، با استخوان ها، سینماتیک معکوس و کنترل اشیاء آشنا خواهید شد. برای پایان دادن به این پروژه، ما به فرآیند پوست اندازی 3ds Max برای تغییر شکل های پوست می پردازیم. در پایان آموزش، اصطلاحات و تعاریف ضروری را درک خواهید کرد و پایه محکمی برای ریگ کردن در 3ds Max خواهید ساخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

راهنمای مبتدیان برای تقلب در 3ds Max Beginner's Guide to Rigging in 3ds Max

  • ریگینگ چیست و چرا لازم است؟ What Is Rigging and Why Is It Needed?

  • فرزندپروری چیست؟ What Is Parenting?

  • Pivot چیست؟ What Is a Pivot?

  • گروه چیست؟ What Is a Group?

  • استخوان ها چیست؟ What Are Bones?

  • سینماتیک معکوس چیست؟ What Is Inverse Kinematics?

  • اشیاء کنترلی چیست؟ What Are Control Objects?

  • پوست اندازی چیست؟ What Is Skinning?

  • نحوه ویرایش تغییر شکل های پوست How to Edit Skin Deformations

  • خلاصه ای از دوره A Recap of the Course

نمایش نظرات

آموزش راهنمای مبتدیان برای تقلب در 3ds Max
جزییات دوره
0h 45m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.