آموزش سری حرکت بدن - متحرک سازی یک تغییر وزن در مرحله پهلو

Body Movement Series - Animating a Side Step Weight Shift

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این کلاس، نحوه متحرک سازی یک چرخه پیاده روی کارتونی را به شکل بایت اندازه توضیح خواهیم داد. این دوره روند زیر را پوشش می دهد:

  1. مقدمه ای بر کلاس
  2. از کجا می توان Rigs را دانلود کرد
  3. خرابی مختصر قبل از انسداد
  4. مسدود کردن قسمت 1
  5. مسدود کردن قسمت 2
  6. پالایش شکستن انیمیشن
  7. پولیش بخش 1 - افزودن حجم به باسن
  8. پولیش بخش 2 - اصلاح زانوها
  9. پولیش بخش 3 - ردیابی قوس روی باسن و پا
  10. نتیجه گیری

Project Rig را از این دانلود کنید.

وظیفه شما تکمیل یک مرحله جانبی با تغییر وزن با دکل پروژه مرتبط در زیر خواهد بود.

این دوره از استاندارد صنعتی Maya استفاده می کند، اما هر بسته انیمیشن سه بعدی خوب است زیرا اصول یکسان است.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بلاک کردن پوزها قسمت 2 Blocking Poses Part 2

  • پولیش بخش 3 ردیابی قوس روی باسن و پا Polishing Part 3 Tracking Arcs On Hips and Feet

  • پولیش بخش 2 پالایش زانوها Polishing Part 2 Refining The Knees

  • قبل از مسدود کردن شکست کوتاه Pre Blocking Brief Breakdown

  • تصحیح شکستن انیمیشن Refining breaking down the animation

  • معرفی Introduction

  • بلاک کردن پوزها قسمت 1 Blocking Poses Part 1

  • نتیجه Conclusion

  • پولیش بخش 1 افزودن حجم به باسن Polishing Part 1 Adding Volume To The Hips

  • Rigs را از کجا دانلود کنیم Where To Download Rigs

نمایش نظرات

آموزش سری حرکت بدن - متحرک سازی یک تغییر وزن در مرحله پهلو
جزییات دوره
30m
10
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
7
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Opi Chaggar
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Opi Chaggar Opi Chaggar

انیماتور ارشد + یوتیوبر

سلام، نام من Opi است.

من یک انیماتور ارشد حرفه ای هستم که در صنعت بازی های ویدیویی کار می کنم.

من بیش از 15 سال تجربه در صنعت بازی های ویدیویی و انیمیشن دارم و این دوره ها را ایجاد کرده ام تا آموخته هایم را بازگردانم و امیدوارم الهام بخش نسل بعدی انیماتورها باشم.

شرکت هایی که برای آنها کار کرده ام:


- تئوری نینجا (بریتانیا)
- EA (بریتانیا)
- استودیوی High Moon (سن دیگو، کالیفرنیا)
- Trion Worlds (سن دیگو، کالیفرنیا)
- سونی Computer Entertainment Europe (بریتانیا)- برادران وارنر (Tt Games) (بریتانیا)
- Genjoy (A Scopely Studio) (اسپانیا/Culvar City، کالیفرنیا)

مربیان من:

- Jason Schiefer - Weta Digital/PDI Dreamworks
- Steve Gagnon-Cady -Weta Digital
- Don Crum - Pixar Animation Studios
- Carl Brunker - BlueSky
- Kevin Koch - Dreamworks/بازی های چریکی

دوره Opimation اهمیت تسلط بر اصول اولیه ایجاد در انیمیشن‌های بازی مانند راه رفتن، دویدن و بیکاری را پوشش می‌دهد.

من در تمام مراحل سفر شما برای تبدیل شدن به بهترین انیماتوری که می توانید باشید، با شما خواهم بود.

به من بپیوندید که در آنجا به نقل قول ها و نکاتی در مورد بهره وری بر اساس کتاب ها و تجربیاتی که از من الهام گرفته اند، می پردازید.

من همچنین هر مقاله و ویدیوی مفیدی را که در وب جهانی پیدا می کنم مستقیماً در صندوق ورودی شما به اشتراک می گذارم!

بنابراین منتظر چه چیزی هستید، بیایید در دوره شیرجه بزنیم!