آموزش مقدمه ای برای رندر با چرخه در مخلوط کن

Introduction to Rendering with Cycles in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: نگاهی مقدماتی به موتور رندر قدرتمند چرخه های بلندر. این دوره بلندر شامل رندر با چرخه است. ما ابتدا با نشان دادن نحوه راه اندازی دوربین ها شروع خواهیم کرد. سپس نحوه استفاده از ویژگی ارائه نمایش تعاملی Cycles که به شما امکان می دهد تغییرات را در یک زمان واقعی مشاهده کنید ، توضیح خواهیم داد. ما در مورد انواع مختلف لامپ و ویژگی های اصلی هر یک بحث خواهیم کرد. ما همچنین سایه بان انتشار سیکلها و چگونگی استفاده از آن برای تبدیل هندسه به منابع نور را پوشش خواهیم داد. فراتر از آن ، برخی از مواردی که در این دوره خواهید آموخت عبارتند از: راه اندازی روشنایی مبتنی بر تصویر ، استفاده از سایه بان پراکندگی زیر سطح ، اهمیت عبور رندر و لایه های رندر و تفاوت بین این دو. شما می توانید تکنیک های اساسی برای بهینه سازی یک رندر در چرخه ها را بیاموزید تا زمان رندر را به نصف کاهش دهید بدون اینکه کیفیت نهایی تصویر را تحمیل کنید. ما بر اساس هر مفهوم کار خواهیم کرد تا یک رندر نهایی از ایستگاه کاری یک خلاق ایجاد کنیم.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

درک اصول چرخه ها Understanding the Basics of Cycles

  • آماده سازی فضای کاری در بلندر Preparing the Workspace in Blender

  • ایجاد و ویرایش دوربین در بلندر Creating and Editing a Camera in Blender

  • بهینه سازی رندر Interactive Viewport Blender Optimizing Blender's Interactive Viewport Renderer

درک روشنایی در چرخه ها Understanding Lighting in Cycles

  • درک انواع مختلف لامپ در مخلوط کن Understanding Different Lamp Types in Blender

  • تنظیم سایه بان انتشار Setting up Cycles Emission Shader

  • درک روشنایی غیرمستقیم در چرخه ها Understanding Indirect Lighting in Cycles

  • تنظیم روشنایی مبتنی بر تصویر در بلندر Setting up Image-based Lighting in Blender

  • با استفاده از سایه بان پراکندگی زیرسطحی Cycle Using Cycle's Subsurface Scattering Shader

بهینه سازی رندر Render Optimization

  • چگونه می توان یک انیمیشن را در مخلوط کن رندر کرد How to Render an Animation in Blender

  • نحوه تنظیم Render Passes در بلندر How to Setup Render Passes in Blender

  • نحوه راه اندازی لایه های رندر در مخلوط کن How to Setup Render Layers in Blender

  • با استفاده از ترکیب کننده بلندر برای ترکیب لایه های رندر Using Blender's Compositor to Combine Render Layers

  • استفاده از پورتال سبک در مخلوط کن برای کاهش صدا Using a Light Portal in Blender to Reduce Noise

ایجاد Office Scene Render Creating the Office Scene Render

  • تنظیم پیش زمینه برای Office Render Setting up the Background for the Office Render

  • راه اندازی دوربین برای Office Render Setting up the Camera for the Office Render

  • تنظیم Shader Shader برای صفحه تلفن Setting up the Emission Shader for the Phone Screen

  • راه اندازی Shader Shader برای صفحه های مانیتور Setting up the Emission Shader for the Monitor Screens

  • تنظیم چراغ اصلی برای Office Render Setting up the Main Light for the Office Render

  • افزودن عمق میدان به دوربین Adding Depth of Field to the Camera

  • تنظیم لایه های Render برای Office Render Setting up the Render Layers for the Office Render

  • نحوه بهینه سازی ارائه دفتر در دوچرخه How to Optimize the Office Render in Cycles

استفاده از آهنگساز برای تولید نهایی Using the Compositor for Final Post-production

  • ارائه تمام لایه های رندر برای صحنه Rendering out All the Render Layers for the Scene

  • ایجاد درخشش برای صفحه نمایش تلفن در ترکیب کننده بلندر Creating a Glow for the Phone Screen in Blender's Compositor

  • ایجاد یک درخشش برای نور قرص در ترکیب کننده بلندر Creating a Glow for the Tablet Light in Blender's Compositor

  • با استفاده از ترکیب کننده مخلوط کن برای اضافه کردن آخرین لمس ها به رندر Using Blender's Compositor to Add the Final Touches to the Render

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای برای رندر با چرخه در مخلوط کن
جزییات دوره
3h 33m
26
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
30
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Masters
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Masters Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.