آموزش تسلط بر استارتاپ: راهنمای گام به گام برای استارتاپ شما

Startup Mastery: A Step-by-step Guide for Your Startup

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: بیاموزید چگونه با تسلط در کارآفرینی، کسب و کار موفق خود را از صفر شروع کنید و رشد دهید. این دوره برای مبتدیانی طراحی شده است که علاقه مند به راه اندازی و توسعه کسب و کار خود هستند. با این حال، فراگیران باید درک اساسی از مفاهیم و اصطلاحات تجاری داشته باشند. دسترسی به کامپیوتر و اینترنت نیز برای انجام برخی از فعالیت ها و تکالیف ضروری است. علاوه بر این، فراگیران باید مایل باشند که زمان و تلاش خود را برای تکمیل مواد و تکالیف دوره اختصاص دهند.

تسلط کارآفرینی یک دوره جامع گام به گام است که به شما کمک می کند کسب و کار موفق خود را از ابتدا شروع کرده و رشد دهید. این دوره تمام جنبه های کارآفرینی را شامل می شود، از شناسایی یک ایده تجاری قوی گرفته تا تامین مالی، ایجاد یک برند، بازاریابی کسب و کار شما، مدیریت عملیات، و سنجش موفقیت.

از طریق مجموعه‌ای از سخنرانی‌های تعاملی، مثال‌های واقعی، مطالعات موردی، و تمرین‌های عملی، دانش و مهارت‌های مورد نیاز برای تبدیل ایده‌های تجاری خود به یک سرمایه‌گذاری سودآور و پایدار را به دست خواهید آورد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه فرصت های بازار را تحقیق و تجزیه و تحلیل کنید، یک طرح تجاری ایجاد کنید، یک وب سایت بسازید، یک نام تجاری ایجاد کنید، و یک استراتژی بازاریابی برای ترویج کسب و کار خود ایجاد کنید.

علاوه بر این، این دوره موضوعات ضروری مانند ملاحظات قانونی، ساختارهای تجاری، مدیریت مالی، مدیریت موجودی، و استخدام کارمندان را پوشش خواهد داد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه هدف گذاری کنید و موفقیت را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که کسب و کار شما در مسیر درست قرار دارد.

این دوره برای مبتدیانی طراحی شده است که تازه وارد کارآفرینی شده اند و همچنین برای متخصصان با تجربه ای که می خواهند دانش و مهارت های تجاری خود را افزایش دهند. چه ایده کسب و کار خاصی داشته باشید و چه فقط گزینه های خود را بررسی می کنید، این دوره ابزارها و استراتژی هایی را که برای موفقیت در بازار رقابتی امروز نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

در پایان این دوره، دانش و اعتماد به نفس برای شروع و رشد کسب و کار موفق خود را از ابتدا به دست خواهید آورد.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • درباره عمران خان About Imran Khan

  • مقدمه ای بر کارآفرینی Introduction to Entrepreneurship

  • دلایل رایج برای شروع یک کسب و کار Common Reasons For Starting a Business

  • تولید و اعتبارسنجی ایده کسب و کار Business Idea Generation and Validation

  • چگونه ایده های کسب و کار را طوفان فکری کنیم How to Brainstorm Business Ideas

  • شناسایی و تجزیه و تحلیل فرصت های بازار Identifying & Analyzing Market Opportunities

  • آزمایش و اعتبارسنجی ایده کسب و کار شما Testing & Validating Your Business Idea

  • تدوین طرح کسب و کار Developing a Business Plan

  • انتخاب ساختار کسب و کار و ثبت کسب و کار شما Choosing A Business Structure & Registering Your Business

  • تامین مالی برای کسب و کار شما Securing Financing For Your Business

  • ایجاد برند شما Establishing Your Brand

  • ساخت یک وب سایت Building A Website

  • بازاریابی و تبلیغات Marketing & Promotion

  • مدیریت عملیات تجاری Managing Business Operations

  • سنجش موفقیت Measuring Success

  • نتیجه گیری و مراحل بعدی Conclusion & Next Steps

  • منابع اضافی: به این صورت است که چگونه یک کسب و کار راه اندازی کنید و روی اهداف خود کار کنید Additional Resources: This is how to start a business and work on your goals

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش تسلط بر استارتاپ: راهنمای گام به گام برای استارتاپ شما
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1.5 hours
17
Udemy (یودمی) udemy-small
08 فروردین 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
1,278
4.2 از 5
دارد
دارد
دارد
Imran Khan

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Imran Khan Imran Khan

کارآفرین، سرمایه گذار، نویسنده، مربی ذهنیت

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.