نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
PBR استاندارد فعلی برای ارائه است. این دوره اصول ساخت ظاهر در Substance Painter 2 را به شما می آموزد و سپس تمام بافت های مورد نیاز را ارائه می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017، RenderMan 21، Substance Painter 2 Expand All بررسی اجمالی دوره 1m 9s تنظیم گردش کار بین ماده نقاش و مایا 20 متر 36s ایجاد بافت های تنه 48 متر 18 ساله ایجاد بافت های لامپ 25 متر 15 ثانیه ایجاد بافت های گرامافون 51m 28s وارد کردن بافت ها و تنظیم ظاهر دهه 44 علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
تنظیم گردش کار بین ماده نقاش و مایا
Setting up the Workflow Between Substance Painter and Maya
-
بررسی اجمالی پروژه
Project Overview
-
اشعه ماورا بنفش را اشغال می کند
Objects UVs
-
استفاده از مواد اولیه برای صادرات
Applying the Basic Materials for Exporting
-
صادرات اشیا از مایا
Exporting Objects from Maya
-
دکل توسعه روشنایی را در Maya و RenderMan جستجو کنید
Look Development Lighting Rig on Maya and RenderMan
-
وارد کردن HDRI به Substance Painter
Importing HDRI to Substance Painter
ایجاد بافت های تنه
Creating the Trunk Textures
-
وارد کردن تنه و ایجاد کانال ها
Importing the Trunk and Creating the Channels
-
ایجاد بافت جعبه
Creating the Box Textures
-
ایجاد بافت های حاشیه ای
Creating the Borders Textures
-
کار بر روی قطعات فلزی
Working on the Metal Parts
-
ایجاد بافت دستگیره
Creating the Handle Textures
-
اضافه کردن خاک به صندوق عقب
Adding Dirt to the Trunk
ایجاد بافت های لامپ
Creating the Bulb Textures
-
ایجاد بافت های پایه و بند ناف
Creating the Base and Cord Textures
-
ایجاد بافت های حلقه ای
Creating the Ring Textures
-
نقاشی ماسک های شیشه ای
Painting Glass Masks
ایجاد بافت های گرامافون
Creating the Gramophone Textures
-
وارد کردن گرامافون
Importing the Gramophone
-
استفاده از مواد چوبی
Applying Wood Material
-
تصفیه مواد چوب
Refining the Wood Material
-
تنظیم نرمال برای صفحه
Setting up the Normal for the Plate
-
استفاده از مواد صفحه
Applying the Plate Material
-
ایجاد مواد دیسک
Creating the Disc Material
-
ایجاد قطعات فلزی و صادرات بافت های UDIM
Creating the Metal Parts and Exporting the UDIM Textures
وارد کردن بافت ها و تنظیم ظاهر
Importing Textures and Setting up Look Development
-
ایجاد ماده اصلی
Creating the Basic Material
-
استفاده از مطالب بر اساس اسکریپت
Applying Materials Based on a Script
-
استفاده از مواد روی پایه لامپ
Applying Materials to the Bulb Base
-
استفاده از مواد روی شیشه لامپ
Applying Materials to the Bulb Glass
-
استفاده از مواد برای گرامافون بر اساس UDIM
Applying Materials to the Gramophone Based on UDIMs
-
استفاده از مواد رشته ای و پایان دوره
Applying the Filament Material and Course Wrap Up
نمایش نظرات