آموزش مدل سازی دست های واقع بینانه در مایا و مادباکس

Modeling Realistic Hands in Maya and Mudbox

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره ما روش هایی را برای ساخت عقربه های واقعی با استفاده از Maya و Mudbox بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Mudbox 2011. در این دوره ما روش های ساخت عقربه های واقعی با استفاده از Maya و Mudbox را بررسی خواهیم کرد. دست ها یکی از رساترین بخش های بسیاری از شخصیت هایی است که ما خلق می کنیم. به همین دلیل، اغلب باید زمان زیادی را صرف تمرکز روی دست ها کرد. البته، تعداد تقریباً نامتناهی از سبک‌ها وجود دارد که در آنها می‌توان دست ساخت. در این دوره، ما روی دستی تمرکز خواهیم کرد که می تواند با شخصیت واقعی تری همراه شود. ما با کمی صحبت در مورد تناسب و آناتومی دست ها شروع می کنیم. سپس به ابزارها و روش‌هایی برای ایجاد هندسه پایه با توپولوژی می‌پردازیم که به مجسمه‌سازی و متحرک سازی کمک می‌کند. سپس مش را وارد Mudbox می کنیم و شروع به مجسمه سازی جزئیات با وضوح بالا مانند چین و چروک پوست، بند انگشت و بافت پوست می کنیم. در نهایت، هندسه و نقشه‌های خود را از Mudbox خارج می‌کنیم و به Maya برمی‌گردانیم. هنگامی که این دوره را به پایان رساندید، ایده بسیار بهتری در مورد چگونگی ساخت دست برای شخصیت های خود و نحوه ایجاد جزئیات مورد نیاز در حالت قابل استفاده خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Mudbox 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی دست های واقع بینانه در مایا و مادباکس Modeling Realistic Hands in Maya and Mudbox

  • ساخت یک الگوی اساسی برای دست Building a Basic Template for the Hand

  • مدل سازی انگشتان Modeling the Fingers

  • اضافه کردن ناخن ها و قرار دادن انگشتان Adding Fingernails and Placing the Fingers

  • اتصال انگشتان و اضافه کردن تار Connecting the Fingers and Adding Webbing

  • ساختن بند انگشت Building the Knuckles

  • ایجاد یک چارچوب برای دست Creating a Framework for the Hand

  • پر کردن هندسه کف دست Filling in the Palm Geometry

  • اتمام نخل Finishing the Palm

  • تغییر مسیر وضوح در پشت دست Redirecting Resolution on the Back of the Hand

  • آماده سازی هندسه برای صادرات Preparing Geometry for Export

  • ایجاد تغییرات در مقیاس بزرگ در Mudbox Making Large Scale Changes in Mudbox

  • نشان دادن انگشتان Posing the Fingers

  • مجسمه سازی بند انگشت Sculpting the Knuckles

  • مجسمه سازی نخل Sculpting the Palm

  • مجسمه سازی ناحیه شست Sculpting the Thumb Area

  • اضافه کردن جزئیات پوست با تمبرها و نقشه های دست انداز Adding Skin Detail with Stamps and Bump Maps

  • انتقال هندسه دست به مایا Transferring Hand Geometry to Maya

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی دست های واقع بینانه در مایا و مادباکس
جزییات دوره
2h 46m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.