آموزش طرح و یکپارچه سازی C ++ در موتور غیرواقعی 4

Blueprint and C++ Integration in Unreal Engine 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره به شما اعتماد به نفس و انگیزه می دهد تا گردش کار خود را با ادغام C ++ و Blueprints در UE4 ، یک موتور بازی فوق العاده همه کاره که محبوبیت بیشتری پیدا می کند ، بهبود بخشد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.15، Visual Studio 17. احتمالاً شما یک فروم یا نظری را در جایی آنلاین مشاهده کرده اید که می پرسد ، آیا باید از Blueprints یا C ++ در Unreal استفاده کنم. یا حتی بدتر ، چرا x در UE4 بهتر از y است. در این دوره ، Blueprint و C ++ Integration in Unreal Engine 4 ، شما می توانید مهارت های خود را در UE4 گسترش دهید با یادگیری اینکه چگونه همکاری بین C ++ و Blueprints به بهبود روند کار ، بهره وری و سازگاری شما با دیگران در پروژه های داخل کمک می کند غیرواقعی اول ، شما با نگاهی به یک پروژه با استفاده از C ++ و Blueprints و پیدا کردن اینکه هرکدام نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند ، کار خود را شروع خواهید کرد. در مرحله بعدی ، شما به ایجاد یک پروژه مبتنی بر کلاسهای C ++ بسیار ساده ادامه خواهید داد تا نشان دهد که اجرای متغیرها و توابع در ++ C آسان است. این شامل ایجاد کلاس C ++ خود مانند کاراکتر Paper2D است که توسط Epic ارائه شده است ، و به شما مهارت و دانش ایجاد و تغییر کلاسهای شخصی خود را در آینده می دهد. در آخر ، شما می آموزید که چگونه منطق را در کلاسهای Blueprint با استفاده از الگوهای C ++ برای ایجاد یک بازی ساده Pong پیاده سازی کنید. با پایان این دوره ، شما درک بهتری از طرح و ادغام C ++ در Unreal Engine 4 خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.15 ، Visual Studios 17. توجه: این دوره به طور خاص برای Unreal Engine 4.15 طراحی شده است. در صورت استفاده با نسخه جدیدتر Unreal 4 ، تجربه شما ممکن است به مراحل دیگری نیاز داشته باشد

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

راه اندازی پروژه Project Setup

  • چرا هر دو را یاد بگیریم Why to Learn Both

  • بررسی اجمالی نرم افزار و پلاگین Software and Plugin Overview

  • ایجاد کلاس های C ++ Creating C++ Classes

  • افزودن وابستگی های پروژه Adding Project Dependencies

استفاده از متغیرها در موتور غیرواقعی Using Variables in Unreal Engine

  • خاصیت () UPROPERTY()

  • هدر کلاس توپ Ball Class Header

  • کلاس توپ .CPP Ball Class .CPP

  • کلاس مرزی Boundary Class

  • کلاس دست و پا زدن Paddle Class

  • کلاس PongGameMode PongGameMode Class

کارکرد Functions

  • UFUNCTION () UFUNCTION()

  • کلاس توپ Ball Class

  • کلاس GameHUD GameHUD Class

  • کلاس GameMode GameMode Class

تهیه نقشه ها Preparing the Blueprints

  • جمع بندی نحوی غیرواقعی Unreal Syntax Recap

  • خصوصیات کلاس توپ Ball Class Properties

  • قرار دادن مرز Boundary Placement

  • راه اندازی کلاسهای دست و پا زدن Paddle Classes Setup

  • تنظیم حالت بازی Game Mode Setup

ادغام طرح Blueprint Integration

  • کار با ابزارک ها Working with Widgets

  • اجرای توپ Ball Implementation

  • اجرای مرز Boundary Implementation

  • طراحی و اجرای GameHUD GameHUD Design and Implementation

  • اجرای حالت GameMode GameMode Implementation

  • پیاده سازی هوش مصنوعی AI Paddle Implementation

  • پیاده سازی Player Paddle Player Paddle Implementation

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش طرح و یکپارچه سازی C ++ در موتور غیرواقعی 4
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2h 44m
27
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
04 مرداد 1396 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
41
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Rob Brooks

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rob Brooks Rob Brooks

توسعه دهنده بازی

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.