لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 3ds Max: مدل سازی سطح سخت
3ds Max: Hard Surface Modeling
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
مدل سازی سطح سخت در واقع طراحی اشیا-ساخته شده توسط بشر است: ماشین آلات ، وسایل نقلیه ، ابزارها ، سلاح ها و غیره. از آنجا که لبه ها و زاویه ها مشخص هستند و سطح آنها به طور معمول صاف است ، فرصت های زیادی برای استفاده از ابزارهای داخلی 3ds Max برای کارآمدتر کردن روند مدل سازی شما وجود دارد. 3ds Max: اصول مدلسازی سطح سخت em> به شما کمک می کند تا ابزارها و تکنیک های مدل سازی مش مشکی بالا - در این مورد ، کلاه ایمنی غواصی در دریای عمیق و محافظ شانه - را در سریع ترین زمان و کارآیی یاد بگیرید. دارایی هایی که در نتیجه این دوره تولید می کنید می تواند در بازی ها ، تجسم محصولات و موارد دیگر استفاده شود. با جوئل بردلی همراه باشید زیرا او نشان می دهد چگونه می توانید محیط خود را برای حداکثر کارایی تنظیم کنید و از تکنیک های مختلفی برای اجرای طرح نهایی استفاده کنید ، از جمله مدل سازی اسپلین ، جوشکاری ، مدل سازی اجزا ، اکسترود از اجسام بدوی ، برش و مدل جعبه. به علاوه ، بیاموزید که چگونه از قدرت و انعطاف پذیری پشته اصلاح کننده برای اصلاح مدل های سطح سخت خود استفاده کنید.
موضوعات شامل:
مدل سازی با splines li>
ایجاد یک شبکه فعال li>
تکثیر و جوشکاری اجزا li>
بیرون آوردن اشکال پیچیده از اجزا li>
ساخت اشکال با بدوی li>
اعمال افزایش تقسیم li>
مدل سازی جعبه li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
تنظیم ساختار پروژه 3ds Max
Setting up the 3ds Max project structure
یک کلمه سریع در تنظیمات گاما و واحد
A quick word on gamma and unit settings
ترفندهای سفارشی سازی 3ds Max
3ds Max customization tweaks
1. مدل سازی با splines
1. Modeling with splines
ایجاد خط طناب سینه
Creating the breastplate spline
صورت های چند ضلعی را تنظیم کنید
Setting up the polygon faces
اکسترود و Spherify
Extrudes and Spherify
ایجاد مجموعه های چرمی
Creating crease sets
2. ایجاد اشکال پیچیده از قطعات
2. Creating Complex Shapes from Components
ایجاد یک شبکه کار
Creating a working grid
مؤلفه پیچ ما را تنظیم کنید
Setting up our screw component
تکثیر و جوشکاری قطعات
Duplicating and welding the components
ایجاد کلاه با توپولوژی خوب
Creating the cap with good topology
اکسترود کردن موضوع
Extruding the thread
تمیز کردن نخ
Cleaning up the thread
صاف کردن موضوع
Smoothing the thread
توزیع
Distribution
3. ساختمان با اولیه
3. Building with Primitives
ایجاد سیلندرهای پایه
Creating the base cylinders
اکسترود با splines
Extruding with splines
جزئیات اضافه شده: قسمت 1
Adding detail: Part 1
افزودن جزئیات: قسمت 2
Adding detail: Part 2
ایجاد سوراخ گیره
Creating the clamp holes
اعمال خرد شدن زیربخش
Applying subdivision creasing
رفع پیچ پیچ
Screw crease fixes
قرار دادن زیربخش
Insert subdivision
تقسیم شیر
Valve subdivision
4. مدل سازی با Edge Cuts
4. Modeling with Edge Cuts
ایجاد استنسیل
Creating the stencil
قرارگیری استنسیل و نمونه سازی اولیه
Positioning the stencil and prototyping
ایجاد برش ها
Making the cuts
تمیز کردن توپولوژی به چهار سر
Cleaning the topology into quads
اکسترود اشکال
Extruding the shapes
ایجاد مجموعه های چرمی
Creating crease sets
5- مدل سازی جعبه
5. Box Modeling
ایجاد کره
Creating the sphere
اعمال چمبر
Applying the chamfer
اضافه کردن زیربخش
Adding subdivision
ایجاد هندسه پایه نگهبان بندر
Creating the port guard base geometry
جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.
جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.
در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.
نمایش نظرات