آموزش ایجاد یک افکت فوتورئالیستی جوهر در FumeFX و Krakatoa

Creating a Photorealistic Ink Drop Effect in FumeFX and Krakatoa

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش نحوه ایجاد افکت های ذره ای از ابتدا تا رندر نهایی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012, FumeFX 2.0, KRAKATOA 1.6, NUKE.در این آموزش نحوه ایجاد افکت های ذرات از ابتدا تا رندر نهایی را یاد می گیریم. در طول این آموزش، ما در مورد FumeFX و PFlow از اصول اولیه تا تکنیک های پیشرفته تر صحبت می کنیم. ما همچنین برخی از تکنیک های رندر را در کراکاتوآ پوشش خواهیم داد، از جمله ویرایشگر جریان Magma. خواهیم دید که چگونه با استفاده از پارتیشن بندی تعداد ذرات خود را افزایش دهیم و در نهایت نحوه ترکیب ذرات در NUKE را بررسی خواهیم کرد. پس از تکمیل این آموزش، درک بسیار بهتری از سیالات و نحوه مدیریت و رندر ذرات خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، FumeFX 2.0، KRAKATOA 1.6، NUKE.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک افکت فوتورئالیستی جوهر در FumeFX و KRAKATOA Creating a Photorealistic Ink Drop Effect in FumeFX and KRAKATOA

  • تنظیم اولیه صحنه Basic Scene Setup

  • حرکت پایه Basic Motion

  • بررسی اجمالی سریع FumeFX FumeFX Quick Overview

  • شروع کار با FumeFX Getting Started with FumeFX

  • ادغام PFlow و FumeFX PFlow and FumeFX Integration

  • آشنایی با کراکاتوآ Introduction to KRAKATOA

  • پارتیشن بندی ذرات Particles Partitioning

  • استفاده از PRT Loader برای بارگذاری پارتیشن ها Using the PRT Loader to Load Partitions

  • MagmaFlow و رندر کردن ذرات در کراکاتوآ MagmaFlow and Rendering the Particles in KRAKATOA

  • ترکیب ذرات در NUKE Compositing Particles in NUKE

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک افکت فوتورئالیستی جوهر در FumeFX و Krakatoa
جزییات دوره
1h 37m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eduard Schulze-Battmann Eduard Schulze-Battmann

ادوارد شولز بتمن از زمان جوانی همیشه به کامپیوتر علاقه داشت. او کار خود را با یک Commodore 64 آغاز کرد و به یک ایستگاه کاری 12 هسته ای که اخیراً مونتاژ کرده بود، خاتمه داد. او تجربیاتی با انواع مختلفی از برنامه ها داشته است - برای مثال، در دوران دبیرستان، برخی از اصول ASP، MySQL را یاد گرفت و اولین وب سایت خود را با Macromedia Dreamweaver فقط برای سرگرمی ساخت. هنگامی که او برای اولین بار یک مدل سه بعدی را در 3ds Max در حال اجرا بر روی DOS دید، هرگز فکر نمی کرد که این به شغل او تبدیل شود! بعد از دبیرستان تصمیم گرفت برای ارتقای مهارت های خود در رشته گرافیک کامپیوتری در میلان ادامه تحصیل دهد. سپس، پس از فارغ التحصیلی، شروع به کار بر روی پروژه های آزاد کرد و متوجه شد که دینامیک، ذرات و سیالات خواسته او هستند.