Eduard Schulze-Battmann

ادوارد شولز بتمن از زمان جوانی همیشه به کامپیوتر علاقه داشت. او کار خود را با یک Commodore 64 آغاز کرد و به یک ایستگاه کاری 12 هسته ای که اخیراً مونتاژ کرده بود، خاتمه داد. او تجربیاتی با انواع مختلفی از برنامه ها داشته است - برای مثال، در دوران دبیرستان، برخی از اصول ASP، MySQL را یاد گرفت و اولین وب سایت خود را با Macromedia Dreamweaver فقط برای سرگرمی ساخت. هنگامی که او برای اولین بار یک مدل سه بعدی را در 3ds Max در حال اجرا بر روی DOS دید، هرگز فکر نمی کرد که این به شغل او تبدیل شود! بعد از دبیرستان تصمیم گرفت برای ارتقای مهارت های خود در رشته گرافیک کامپیوتری در میلان ادامه تحصیل دهد. سپس، پس از فارغ التحصیلی، شروع به کار بر روی پروژه های آزاد کرد و متوجه شد که دینامیک، ذرات و سیالات خواسته او هستند.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک افکت فوتورئالیستی جوهر در FumeFX و Krakatoa

Creating a Photorealistic Ink Drop Effect in FumeFX and Krakatoa

در این آموزش نحوه ایجاد افکت های ذره ای از ابتدا تا رندر نهایی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، FumeFX 2.0، KRAKATOA 1.6، NUKE.


آموزش استفاده از Hybrido برای ایجاد شکلات فوتورئالیستی در RealFlow

Using Hybrido to Create Photorealistic Chocolate in RealFlow

در این آموزش، گردش کار کامل را برای ایجاد یک سیال واقع بینانه و بسیار چسبناک یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2012، Maya 2012، V-Ray 2.0 for Maya، NUKE 6.