آموزش Unity: Revit Reflect گردش کار

Unity: Revit Reflect Workflow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Unity Reflect امکان جابجایی آسان دارایی ها بین Autodesk Revit و موتور Unity Game را فراهم می کند ، ایجاد تغییرات و سایر وظایف مهم مانند تجزیه و تحلیل طراحی و پردازش متادیتا با ایجاد پیوند در زمان واقعی بین دو برنامه ، انجام آن را آسان می کند. با مربی لوگان اسمیت همراه شوید زیرا او موارد استفاده را در Unity and Reflect به اشتراک می گذارد و نحوه تعامل با داده های Revit را در زمان واقعی بررسی می کند.
موضوعات شامل:
  • استفاده از Reflect with off the raft apps
  • تنظیم Revit برای کار با Reflect
  • به عنوان خط لوله واردات Unity بازتاب دهید
  • تنظیم وحدت برای پذیرش بازتاب
  • وحدت به عنوان ابزاری برای طراحی و همکاری از طریق Reflect
  • راه اندازی پروژه Unity چند کاربره
  • تغییرات زنده در جلسه بررسی طرح
  • ابزارهای تجزیه و تحلیل اسکریپت برای پردازش فراداده
  • گزارش داده های تولید شده در جلسات
  • بازتاب در برنامه های زمان اجرا
  • ذخیره واردات و اتصالات برای جلسات آینده

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • به راحتی بین Revit و Unity برای تجسم در زمان واقعی حرکت کنید Easily move between Revit and Unity for real-time visualizations

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. برای کاربران تأمل کنید 1. Reflect for the Users

  • چه تأملاتی می تواند برای متخصصان AEC انجام دهد؟ What can Reflect do for AEC professionals?

  • Revit را برای کار با Reflect تنظیم کنید Setting up Revit to work with Reflect

  • با استفاده از Unity Reflect Viewer Using the Unity Reflect Viewer

2. به عنوان خط لوله واردات وحدات منعکس شود 2. Reflect as a Unity Import Pipeline

  • تنظیم وحدت برای پذیرش تأمل Setting up Unity to accept Reflect

  • فرآیند و ویژگی های واردات Import process and features

  • دستی رد می شود Manual overrides

  • فیلتر توسط ابرداده Filtering by metadata

  • غلبه بر ابرداده Overriding by metadata

  • نادیده گرفتن خودکار در ویرایشگر Automated overrides in the editor

3. وحدت به عنوان یک طراحی ، همکاری و ابزار تجزیه و تحلیل از طریق بازتاب 3. Unity as a Design, Collaboration, and Analysis Tool via Reflect

  • وحدت را به عنوان یک ابزار طراحی درک کنید Understand Unity as a design tool

  • یک پروژه وحدت چند کاربره با یک نسخه وحدت را تنظیم کنید Set up a multi-user, multi-Revit Unity project

  • تشخیص برخورد: هندسه های تلاقی را بشناسید Clash detection: Recognize intersecting geometries

  • تشخیص برخورد: برجسته کردن تقاطع ها Clash detection: Highlighting intersections

  • بررسی مداوم درگیری Continuous clash checking

  • تنظیم پذیرش واردات زمان اجرا Setting up to accept runtime imports

  • ایجاد یک ساختمان مستقل Creating a standalone build

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity: Revit Reflect گردش کار
جزییات دوره
1h 16m
20
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
1,181
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Logan Smith
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Logan Smith Logan Smith

لوگان اسمیت یک معمار دارای مجوز است و مشاور خبره منفعل خانه (CPHC) متخصص VR است. او پس از کمک به 100 معمار ، طراح و مشتری ، طراحی ساختمان خود را در واقعیت مجازی تجربه می کند ، او قدرت خود را برای تغییر در صنعت معماری ، مهندسی و ساخت و ساز (AEC) می داند. در Bevel ، Logan ابزاری برای گردش کارآمد VR و ارتباط مشتری ایجاد می کند تا معماران بتوانند زمان بیشتری را برای بهبود طراحی بگذرانند.