لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش SketchUp: ارائه با V-Ray
SketchUp: Rendering with V-Ray
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با V-Ray ، ارائه دهنده محبوب شخص ثالث برای SketchUp ، نقشه های معماری سه بعدی بسیار واقع گرایانه ایجاد کنید. این دوره نشان می دهد که چگونه می توان یک صحنه را با عناصر داخلی / خارجی گرفت و چراغ اضافه کرد ، دوربین ها را جابجا کرد و اشیا with را با سطوح شفاف و بازتابنده تقویت کرد. نویسنده برایان بردلی مفاهیمی مانند نقشه برداری تابش ، تصحیح چشم انداز و نمونه برداری با نرخ ثابت را توضیح می دهد ، در حالی که نشان می دهد چگونه می توانید از هر یک از ابزارهای V-Ray و انواع مواد و نور آن برای دستیابی به جلوه های خاص استفاده کنید.
موضوعات شامل:
نصب V-Ray
ایجاد نور طبیعی روز با V-Ray Sun و Sky
تندرست نور با نقشه برداری تابش و حافظه پنهان نور li>
تنظیم اثر عمق میدان li>
ایجاد سطوح پراکنده و بازتابنده li>
کار با موتور Adaptive DMC
دستکاری نقشه برداری رنگ li>
افزودن جلوه های نورپردازی و انسداد
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. آماده شدن برای رندر شدن با V-Ray
1. Getting Ready to Render with V-Ray
نصب V-ray
Installing V-Ray
یافتن ابزارها و ویژگی های V-Ray
Locating V-Ray tools and features
2. نورپردازی محل بالا
2. Lighting the Place Up
ایجاد نور طبیعی روز با V-Ray Sun و Sky
Creating natural daylight with the V-Ray Sun and Sky
با استفاده از نور Omni
Using the Omni Light
کاوش در نور مستطیل
Exploring the Rectangle Light
کاوش در کانون توجه
Exploring the Spotlight
کاوش در نوع نور IES
Exploring the IES light type
تنظیم روشنایی مبتنی بر تصویر
Setting up image-based lighting
3. تندرست نور ما در اطراف
3. Bouncing Our Light Around
کار با نقشه برداری تابش
Working with irradiance mapping
ایجاد یک راه حل کش آسان
Creating a light cache solution
با استفاده از موتور DMC
Using the DMC engine
4- کار با دوربین بدنی
4. Working with the Physical Camera
نمای کلی از دوربین های فیزیکی
Overview of the physical cameras
درک کنترل های قرار گرفتن در معرض
Understanding the Exposure controls
رسیدگی به تصحیح دیدگاه
Handling perspective correction
تنظیم جلوه عمق میدان
Setting up for a depth-of-field effect
5- دنیای مادی است
5. It's a Material World
آشنایی با مواد خاص با V-Ray
Introduction to V-Ray-specific materials
ایجاد سطوح پراکنده
Creating diffuse surfaces
ایجاد سطوح بازتابی
Creating reflective surfaces
ایجاد سطوح انکسار
Creating refractive surfaces
ایجاد سطوح شفاف
Creating translucent surfaces
6. گروه کنترل کیفیت
6. The Quality Control Department
با استفاده از نمونه گیری با نرخ ثابت
Using fixed-rate sampling
کار با موتور Adaptive DMC
Working with the Adaptive DMC engine
کنترل نمونه بردار Adapterive Subdivision
Controlling the Adaptive Subdivision sampler
بررسی خرده فروشی ها و کنترل های DMC Sampler
Exploring subdivs and the DMC Sampler controls
دستکاری نقشه برداری رنگ
Manipulating color mapping
7. اضافه کردن مقداری Pizzazz به Rendered Output
7. Adding Some Pizzazz to the Rendered Output
اضافه کردن جابجایی به مواد
Adding displacement to materials
استفاده از جلوه های روشنایی سوزاننده
Using caustic lighting effects
ایجاد جلوه های انسداد
Creating occlusion effects
ایجاد یک رندر غیر فوتورالیستی (NPR) با مواد Toon
Creating a non-photorealistic render (NPR) with the Toon material
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل
برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.
برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.
برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.
نمایش نظرات