آموزش SketchUp: ارائه با V-Ray

SketchUp: Rendering with V-Ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با V-Ray ، ارائه دهنده محبوب شخص ثالث برای SketchUp ، نقشه های معماری سه بعدی بسیار واقع گرایانه ایجاد کنید. این دوره نشان می دهد که چگونه می توان یک صحنه را با عناصر داخلی / خارجی گرفت و چراغ اضافه کرد ، دوربین ها را جابجا کرد و اشیا with را با سطوح شفاف و بازتابنده تقویت کرد. نویسنده برایان بردلی مفاهیمی مانند نقشه برداری تابش ، تصحیح چشم انداز و نمونه برداری با نرخ ثابت را توضیح می دهد ، در حالی که نشان می دهد چگونه می توانید از هر یک از ابزارهای V-Ray و انواع مواد و نور آن برای دستیابی به جلوه های خاص استفاده کنید.
موضوعات شامل:
  • نصب V-Ray
  • ایجاد نور طبیعی روز با V-Ray Sun و Sky
  • تندرست نور با نقشه برداری تابش و حافظه پنهان نور
  • تنظیم اثر عمق میدان
  • ایجاد سطوح پراکنده و بازتابنده
  • کار با موتور Adaptive DMC
  • دستکاری نقشه برداری رنگ
  • افزودن جلوه های نورپردازی و انسداد

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. آماده شدن برای رندر شدن با V-Ray 1. Getting Ready to Render with V-Ray

  • نصب V-ray Installing V-Ray

  • یافتن ابزارها و ویژگی های V-Ray Locating V-Ray tools and features

2. نورپردازی محل بالا 2. Lighting the Place Up

  • ایجاد نور طبیعی روز با V-Ray Sun و Sky Creating natural daylight with the V-Ray Sun and Sky

  • با استفاده از نور Omni Using the Omni Light

  • کاوش در نور مستطیل Exploring the Rectangle Light

  • کاوش در کانون توجه Exploring the Spotlight

  • کاوش در نوع نور IES Exploring the IES light type

  • تنظیم روشنایی مبتنی بر تصویر Setting up image-based lighting

3. تندرست نور ما در اطراف 3. Bouncing Our Light Around

  • کار با نقشه برداری تابش Working with irradiance mapping

  • ایجاد یک راه حل کش آسان Creating a light cache solution

  • با استفاده از موتور DMC Using the DMC engine

4- کار با دوربین بدنی 4. Working with the Physical Camera

  • نمای کلی از دوربین های فیزیکی Overview of the physical cameras

  • درک کنترل های قرار گرفتن در معرض Understanding the Exposure controls

  • رسیدگی به تصحیح دیدگاه Handling perspective correction

  • تنظیم جلوه عمق میدان Setting up for a depth-of-field effect

5- دنیای مادی است 5. It's a Material World

  • آشنایی با مواد خاص با V-Ray Introduction to V-Ray-specific materials

  • ایجاد سطوح پراکنده Creating diffuse surfaces

  • ایجاد سطوح بازتابی Creating reflective surfaces

  • ایجاد سطوح انکسار Creating refractive surfaces

  • ایجاد سطوح شفاف Creating translucent surfaces

6. گروه کنترل کیفیت 6. The Quality Control Department

  • با استفاده از نمونه گیری با نرخ ثابت Using fixed-rate sampling

  • کار با موتور Adaptive DMC Working with the Adaptive DMC engine

  • کنترل نمونه بردار Adapterive Subdivision Controlling the Adaptive Subdivision sampler

  • بررسی خرده فروشی ها و کنترل های DMC Sampler Exploring subdivs and the DMC Sampler controls

  • دستکاری نقشه برداری رنگ Manipulating color mapping

7. اضافه کردن مقداری Pizzazz به Rendered Output 7. Adding Some Pizzazz to the Rendered Output

  • اضافه کردن جابجایی به مواد Adding displacement to materials

  • استفاده از جلوه های روشنایی سوزاننده Using caustic lighting effects

  • ایجاد جلوه های انسداد Creating occlusion effects

  • ایجاد یک رندر غیر فوتورالیستی (NPR) با مواد Toon Creating a non-photorealistic render (NPR) with the Toon material

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

آموزش SketchUp: ارائه با V-Ray
جزییات دوره
3h 48m
33
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
97,344
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.